Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Csak egy hülye kérdés?! A síktolattyú zárófedeléből nem hagytad ki véletlen a tömítést? Egyébként az a csavar amit ini is említett a levegő keverék állító csavarja,lehet kapni hozzá kézzel tekerhetőt,szép eloxált színben :)... Persze irreális összegért.. Amúgy ha nem a fals szivat,szerintem is a gyorsítópumpa lesz a gond.
A főfúvoka inkább félgáz után Számít
Az fcr karbi hoz van olyan állító csavar ami kilóg
Én azt egy bitfejjel Állítottam villás kulccsal
Értem. A karbi alján lévő csavar, nem igazán lehet hozzá férni a kis hely miatt, csak ha elfordítom. Üzem közben nem tudom állítani. Vagy lehet én vagyok béna.
Egyébként játszottam a főfuvoka méretekkel 160 tól 190 ig, 005 ös léptékellek, semmi változás. Utána vissza minden alapra, gyári beállításra.
Ha gázra fullad tuti a spriccelő a szar. Vafy starul van beállítva. Ezt onnan tudom hogy én egész addig butította le amíg nem fulladt egy hirtelen 1-0 gáz húzásra
Ha nem ejti a fordulatot akkor a karbi alján levő csavart tekergesd ha minden fúvóka közel a gyári nagyság
Síktolattyút kicsit megemelem, akkor nem spriccel. Csak ha magasabbra emelem. Sztem, de csak szerintem! Inkább a hirtelenebb fellépő nyomás különbség miatt tolja feljebb, magasabb gáz állásnál a benzint. Javítsatok ki ha hülyeséget írok. Egyébként most hogy szóba esett, lehet ott a gond a hirtelen gázra ,fulladás hiba.
Kehin FCR
Gyorsító nem megy vissza csak lassan.
Jelenleg milyen karbi van rajta?
Előre is köszönöm!
Sziasztok! Akadt egy igen feltűnő probléma a motorommal. Az alapjárat gázadásra felpörög, vissza engedem, 2-3 másodpercig úgy marad. Karbi tisztítva, gyári beállitások stimmelnek. Még egy fontos dolog, hirtelen gázra fullad. Főfuvoka nagyobbra, kissebre, nem oldotta meg a problémát. Aki találkozott hasonló jelenségekkel, kérném segítsen. Ktm exc-r 450 2008
Első ránézésre a kosarak rendben lehetnek, amennyire a képen látható. A “kicsorbult” alátétet az anyára kell ráhajtani, az a biztosítása. A kopó lamellát tedd be olajba azelőtt, hogy beszerelnéd. Kb fél óráig ázzanak, lepje el őket az olaj. Sanszos, hogy a fém lamelláid miatt lehetett a kuplung hiba, gondolom megégtek már és üvegesedtek is, látható a fekete égett rész. Ha teszel bele új kopót+fémet akkor szinte biztos, hogy jó lesz s kuplungod.
Ealvoltam ma egy kis körön mielőtt szétszedtem. Viszont ma már üresben is lefulladt egy 2masodperc utan. Meg nem ment. Alig tudtam vele hazajonni. Fulladni akart egyfolytába.
3-4 képen ott belűl azok a lemezek szétvannak csorbúlva.
Ja hülye kérdés volt.
Vettem egy uj kuplungkeszletet az unixba. De a lamella vastagság az újnál 3mm az acel meg 1.4mm amit kiszedtem az is 3mm meg 1.4mm.. viszont valami furcsaságot láttam. Itt a kép. Kuplung kosár is szerintem rendben van
Bocsi, de ha a kérdés komoly akkor inkább bízd olyanra, aki már látott ilyet!
Sziasztok!

520 exc-hez keresek vezérműtengelyt haveromnak.
Láncot cseréltem benne neki és akkor derült ki, hogy megette az elkopott himba görgő :)
Himbagörgő is érdekel de az csak is új, hátha van valakinek elfekvőben.

Köszi!
Rendben. Most hétvégén olajat kell cserélnem úgy is. Vagy nem kell olajat leengedni hogy szétszedhessem?
Az egész kuplungot át kell nézni tüzetesen, megmérni minden méretet és csak utána lehet megmondani mi a baja. A múltkor kiveséztük a témát, ami nagy port is kavart, de megérte, mert jó lett a kuplungom. A manualban leírt méreteket ellenőrizd első körben, illetve a belső és külső kuplungkosarak, fém lamella állapotát. Jöhetnek jó minőségű képek is ide, majd meglessük.
Hali.

Van egy 2011 es ktm sxf 250 es motorom.
Az a gond,hogy lenyomom az 1 est lefullad a motor . Ha behuzott kuplungal megállok lefullad. Illetve ha jár amotor nehéz berakni üresbe.
Ez kuplung lamella csere lesz? Vagy mi okozhat ilyet?
Mármint a sajátomra, máséra már egyszer tettem.
A kínai visszahajlós nekem ingyen sem kellene, legalábbis motorra nem tenném fel.
En amit láttam olyan volt hogy eldőlt a motor egy kb 10 centis kis fa darabot megemelt a kézvédő oldala aztán pint úgy állt hogy kitörte a kart
Aztán már repült is
Szerintem kb 100ezer esésből ha egy sikerül így
Nekem majdnem úgy volt, mint ahogy írtad is. Eléggé fixre volt húzva, illetve a kuplungkar a gyári és a gyári lepke rácsavarozva. Nem bírta ki az egyik feljárón a balfaszkodásomat :-) Az Arc biztos tényleg jó, viszont eléggé húzós. Ha a kuplung és fékkart kicserélném, az 35 ezer. Ennyiből veszek 5 pár kínai visszahajlós elox kart :-)
Semmi baja Brembónak.. Az szokott a probléma lenni, hogy nagyon meghúzzák a kormányon és nem tud elforogni, vagy nekicsavarozzák a Ktm lepke kézvédőhöz felszerelhető zárt védőre alakító műanyagot. Az összes többi könnyebben törik le. Felhajlóst próbáltam, Renthalt és Sunline-t. A Renthaltól nem tudtam felrakni a gyári lepke kézvédőt, a Sunline meg pár hónap használat után lötyögött a csukló pontokon, mint egy ezer éves szemét.. Ezért írtam hogy nekem az ARC composite, vált be.. Gerecse motornál, vagy a Yamaha Fehérnél lehet rendelni..
A dot és mineral olajos szitu megvan, de azért köszi a figyelem felhívást! Most egyelőre veszek bontott kuplung részt, de nem brembot, mert annak a felfogatása nem túl jó, Eddig több havernak is eltört alul. A mineralos verzió talán jobb. Ez a kuplungkar sem rossz, amit mutatsz. Ezt honnan tudtad beszerezni? Felhajlósra ötleted nincs véletlenül? Köszi!