Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a gond hogy 450 es sxf és nagyon hamar kipörög ezálltal marha harapós is. Nem bánnám ha kicsit gyengébben pörögne fel ezálltal hosszabb sebesség kellene
Kiindulásnak inkább 14/50
Illetve olyan kérdésem.van hogy endurozásra milyen fogszámú lánckerék ajánlott?
15/48 az milyen lenne?
hali.

2016 450 sxf nél önindítózás után 1-2 másodpercre felvillan az FI lámpa. Az mit jelent?
Menet közbe semmi
Köszönöm működik összezárással érzékelőt még beszerzem meg valami nyomógombos megoldást kitalálok rá :)
Ahhoz hogy működtesd a másik szabad 4-es csatlakozóra kell rámenni:

Az alábbi vezetékeket kell összezárni:
"mode" = zöld (test) és sárga vezeték.

"plusz" = zöld (test) és kék vezeték.

"minusz" = zöld (test) és lila vezeték.

Nekem már a kis órám van, azon vannak gombok, tehát ha állítani akarok rajta valamit akkor beállítom álló helyzetben.
Viszont a mode nekem fel van vezetve a kormány kapcsoló duda nyomógombjára (mivel az nekem nincs rajta) így menet közben is tudom váltogatni, hogy mit jelezzen ki.
Így úsztam meg a Tripmaster kapcsoló árát...
Jeladó nak megfelel egy 120 forintos reed cső is nemi zsugor cső meg fbs
A vezeték ami gyenge pont A sufni megoldásnak . A sima kábel pár év alatt el fog törni.
Köszönöm a választ és a menüben hogy tudok lépkedni csináltassak rá egy nyomógombos megoldást ?
2205 az nem hiba, hanem a kerék mérete. Mindig azt írja ki elsőnek mikor bekapcsol az óra, mert arra van beállítva. Ez a 21-es elsőkerékhez jó, supermotohoz valami 1882 jó talán, de ugye az 17 colos.
A két kábel amit összeérintgetsz az a jeladóhoz menne lefele, onnan kapja a jelet az óra. A tárcsán a kis kör alakú valami egy mágnes, ami amikor elmegy a jeladó előtt akkor összezárja azt, zárja az áramkört. Pontosan ugyanezt csinálod te is mikor összeérinted a két szakadt vezetéket. Tehát az órád tökéletesen működik, csak egy jeladó kell rá vezetékezéssel. Gyárit vehetsz, kurva drága (kb 20 ezer), meg hiányzik a csati is az órádról.
Vagy csinálsz egyet 2 szál vezeték, egy 1500Ft os jeladó és kész. A jeladót a féknyeregbe kell betekerni oldalról, van neki egy M8-as menetes furat, természetesen csak addig, hogy még ne súrolja a mágnes, hanem legyen közte 1-2 mm távolság.
Itt a jeladó amit én vettem:
https://www.inshop.hu/reed-erz...
Nekem mikor behalt a jeladó meg már legalább 5 helyen szakadt és javított volt a vezeték, akkor csináltam egy teljesen újat, azóta is hibátlanul működik...
Sok sikert a művelethez :)
A megoldás már úton van! A ventilátor kapcsán! Lassan tesztelem, ha beválik akkor írok róla.
Értem. Az hogyan lehet hogy vissza tudja szívni? A hűtő sapka csak akkor nyit ki, ha már emelgeti a gőz. Természetesen kifogom cserélni a hűtő sapkát. A szintet is addig töltöm amíg irtad.
Üdv totál halott a km órám ha a szürke fehér kábelt összeérintem akkor bekapcsol 2205 hibával Es ha gyorsan akkor km/h is jelez de a menüben nem tudok lépni mivel nincs más gombom az alany egy 04 es 250 exc 2t Hogy lehetne helyre hozni illetve honnan kapja a sebesség jelet ?? Tárcsán van egy kis kör alakú valami :)
Meglátásom szerint a folyamatos ventillator bár jó ötletnek tűnik felesleges
Sokkal jobb a hőgombát mert akkor jut amikor kell és az akku nem merül hiába
Egy ismerős is evvel küzdött anno az 530-al hogy dél fele már nem működött az önindító mert Leseggelt az akku a ventillator miatt
Ő simán kidobta a ventillatort aztán napi 2-3 alkalommal igaz főzte a kávét de hibátlanul működött és meg mindig működik az 530
Tegyél bele magasabb forrás pont hűtő folyadékot Az jobban bírja
A szintet úgy állítsd be hogy éppen ellepje és a lamellak felett pár mm legyen a színt, ne több.
Csereld le a hűtősapkát eggyel nagyobb értékűre.
A túlfolyot vezesd bele egy kis tartályba pl. Fekfokyadek tartaly és onnan vissza tudja szívni ha kihűl.
Természetesen ezeket egyesével érdemes
Igen. Túlfolyó csövön csepeg. Ami elég nagy gőzzel jár.
Érdekes ha beragadok a sárba, pörgetem a motort magas fordulaton, akkor nem forallja. Ventilátor van rajta, szinte mindig bekapcsolom. Ami sajna kinyira az akksikat.
Lehetséges félreértettem. A csopoges nem a vízpumpatol indul akkor? A hűtőből talán?
Ez hogy függ össze a víz fororralásával?
A hűtő folyadékból pont annyi távozik mint amennyi a túlfolyó tartályban van. Egy kicsit nem értem......
Légyszi, ird le, miért történik ez probléma?
Ez nem a vízpumpa méretevel függ össze. Nezz szét a tömítések, szimeringek tájékán
Sziasztok! Kérlek segítsetek! Exc 450 2008 motorhoz kerekesek vizpumpát. Nagyobb a víztere, mint a szokványosnak. Gondolom a six day miatt. Egyébként a lapát mérete is nagyobb? Alapjáraton, ha sokat áll, elkezdi csepegtetni a vizet!
Sziasztok! Győr környékén ismertek korrekt motor szerelőt? Szeretném majd valakivel átnézetni az a biztos. Köszi
Az a sorrend nem jó így.
Helyesen,Oring, alátét,rugó. Belülről kifelé
Valami furcsa dolgot találtam a levegő csavar rugó, és gumi gyűrű, alátét kiszedése után. Legalul az alátét utána a gumigyűrü és a rugó.
Sziasztok! Alapjárat gond valóban a lap tömítés, zárni zár. Csak lötyög. A hirtelen lefulladás a gyorsító fúvóka csavarját kifele tekerve értem el a legjobb eredményt.
Tehát később tolja. Olyan nem lehet mint egy injektoros, de mégis zavar.
Amennyiben FCR, akkor az esetek többségében a szivooldali lap tömítése a házhoz nem jó már. Van rá módszer amivel vissza lehet hozni az életbe. Nem gyorsíto pumpa problema, ha a fordulat nem esik vissza megfelelően
Benne van a zárófedél karika tömítés. Megnézem a pumpa működését, a levegő csavart megoldom. Utána beszámolok. Bitfejjel, kicsire vágva, nem tudtam állitani a rugó erőssége miatt a levegő csavart.