Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok Fórumtársak!
Bet&Win 50-esem van, a műszerfalon lévő LCD-kijelzős óra romlott már el valakinek? Itt-ott van vonalacska az LCD kijelzőn, az is csak néha. Az akksit nem szoktam kivenni télen sem.
Üdv.
Egyébként a moci immár 4 éve megy hibátlanul. (első évben még gariban cserélték a benzinszint távadót)
Ha valakinek van ötlete-javaslata az órával kapcsolat, szívesen veszem!
Jó reggelt!

Tegnap meg volt az első út az új fesz. szabályzóval, 14,5 fölé nem ment a töltőfesz. Igaz az indítás nem ment könnyen, mert sokat állt szegény pára előtte.
Köszönöm a részletes leírásodat! :)
az jó.lehet az enyémben is,csak nem tudok róla :)
végülis elég hihetetlen egy 15 éves motorban a 15 ezer km,de vannak még csodák :)
A fogyasztás beállni látszik,nagyon itt volt az ideje
Ezek szerint beállt a fogyasztásod... :)
Az enyémben 33ekm van.
Ja még annyit,hogy a blokkja elvileg ugyan az mint a honda dio af18.
korábban néztem dugattyú méreteket azok stimmeltek.
A karburátora pedig nem csak pontos mása,hanem teljesen ugyan az a tipus.
Vario szijat érdemes méret szerint és nem tipus szerint venni rá.Ezt már sokszor leirtam itt,de leirom újra,mert 2-4eFt-al drágábban árulják átlagosan kymcora a szijakat. 125 Vespa 4T-n van ugyan ilyen szij.
A gumi szerintem elég drága rá nekem heidenau k66 van elől hátul.
Az elsőt 9500Ft-ért kaptam meg szereléssel együtt a mofaker egyik viszonteladójánál,ettől olcsóbban nem is találtam sehol,a hátsóra ugyan ez a tipus kb +2 ezer.
Szia!

Ha még számit nekem is people 50 2T-m van és meg vagyok vele elégedve.
Ettől függetlenül szerintem nagyon nézd meg mit veszel 40eKm azért nem kevés egy 2T robogó életében.
Az enyémben most van majdnem 15ezer,igy lehet az én és még néhány ember tapasztalata nem ugyan az mint ha 40ezernél járnánk.
Félreértés ne essék ettől lehet tökéletes az a motor is,csak fő az óvatosság.
Az enyémben egyébként óra szerint 9300Km volt vásárláskor és 95eFt-ba került másfél évvel ezelőtt szezon előtt.Végülis lehet ebben is több ha szakadt spirállal jártak stb...

Maga motor szerintem kényelmesnek mondható én 25km-re járok vele dolgozni és 25 haza tehát napi 50km. 60-65km/h ha olyan a helyzet 70-ig is felmegy a mutató,de hosszú távon nem gyilkolom. Felel város fele főút.
Én most cseréltem ki a vario görgőket,mert volt már rajta egy minimális lapulás,sosem gondoltam,volna,hogy az már sok kopásnak számit + egy keveset állitottam az automata szivatómon és jelenleg az utolsó 3 tankolásom átlaga 2,9l/100Km a fent leirt használattal összesen 400km-en
Remélem igy marad még egy ideig :)
Köszi a válaszokat,lehet én is megcsinálom a leirás alapjánés jó lesz tartalékba.A mostani szabályzóm egyébként nem éri el a 14v-ot sem alapjáraton se fordulaton.Nem akarok hülyeséget irni,majd rámérek mennyi az annyi.
NA hali debrecentöl 30km re lakom kellene nekem 4 ütemü kymco sportszériás mocira 1 komoly kipufogó vastag tipusú mély hanggal akinek van jelezze küldjön képet vagy bármi megveszem
Malaguti szabályzó nyáklap alja- a jó 8 V os zenerrel beszerelve-még csak ideiglenesen.
Szia!Az egész cucc gyártáskor mondjuk legyen 3300 ft.De utánna a javitási költség mondjuk csak 50 ft lenne pld ebben az esetben.
A Malagutiról is tetem fel képeket,itt megláthatod
http://www.hobbielektronika.hu...
Nem irigyellek eme tevékenységed miatt! De örülök, hogy sikerült! Csak azt nem értem mi a nagylucskos pacifütyiért kell kiönteni ezeket az elektronikákat? Négyrétegű lakkozás ugyanazt a célt szolgálná. Persze akkor javítható lenne. A másik : Szerinted az értéke ennek a dolognak eléri a 3500 Huf-ot?
Bocsánat 3.3 V zenert tettem a Kymco szabályzóba nem a kisebbet.De a sok fesszabályzó miatt már keverem.
A kép itt van a Kymco szabályzóról.
Sziasztok4Itt csatolom a képet a visszaszerelt fesszabályzó csupasz hátsójáról,az egyetlen átalakítás amit végezni kellett,egy 2.7 V Zener dióda beforrasztása volt,igy a töltőfesz 13.7 V lett max.Csibe szabályzója valóban gyárilag is magas értékre töltött-sajnos.
A helyét a forrpontokon látni-alatta a panel másik felén egy 4.7 V értékü Zener van,ezt söntöltem le kisebbre.
Közben dülőre jutottam a Malaguti szabályzóval is,ott egy 8V os Zener lett zárlatos,kivágva és egy másik beszerelve a töltőfesz 14.1 V lett.Majd teszek fel arról is képet,mert az a laposabb kivitel.
Köszönöm a válaszokat, meggyőztetek. :)
A kymco már megszűnt, de a szervizek működnek. Ha általános alkatrész kell, az nem drága. A spec. cucc pedig semmihez sem olcsó... De tényleg ne félj! Nem kínai vacak, egyszerű, jól kitalált szerkezet. Ha dupla áron veszel pl olaszt, sem jársz jobban! Olvass vissza, a márka egyszerű modelljeivel nem szokott baj lenni! Itt is inkább az adott példány állapota a mérvadó. Vagyunk páran, akik hosszabb utakat is simán vállalunk az 50-es motorokkal és hidd el, nincs baj velük. Pesze karbantartani ezt is kell!
Szia!

Kész lett a feszültségszabályzóm. Köszönet érte a Tominak. A szabályzó tokját majd egy plexi lappal zárom le így bármikor hozzáférhető lesz az esetleges javításhoz. Egyébként nagyon úgy néz ki, hogy már gyárilag hibás volt csak sosem mértük eddig.
Szia!


Mivel nekem nincs fordulatmérő a robogómon így nem is tudom ezeket az értékeket. Lényeg az indulási fordulatszám megfelelő legyen, folyamatosan és egyenletesen gyorsuljon és ne essen vissza fordulat emelkedőn sem akkor biztosan jól működik a CVT váltó. A fordulatot meg azért tudod visszaengedni, mert elérte a sebességet és a tartáshoz elég kevesebb fordulat is, legalább is azt hiszem így van.
Szia!

Ne problémázz annyit, vedd meg nem bánod meg. Alkatrészt meg úgy is külföldről hozzák be a kereskedők is. Az Egü megbízható cég, velük hozattam gyári alkatrészeket a robogómhoz.
Csak azért kérdem, hogy mennyire problémás az alkatrészbeszerzés. Gondolván arra is, hogy esetleg megszűnik a Kymco Magyarországon. Ez furán hangzik tudom, de a Peugeot robogómmal így jártam, ezért is kellett végül eladnom.
Szerintem kymco blokk, de egy időben a hondával voltak összenőve. Miért fontos, hogy miben volt még ilyen?
Köszönöm a választ, így egyre jobban érdekel! Azt meg tudod mondani, hogy milyen motor dolgozik benne és milyen fajta robogókba szerelték még?
Szia!
Egyszerű, megbízható. Sokat elmond, hogy az első gazda ennyi km-en keresztül megtartotta. Ha közben vigyázott is rá és karbantartotta, akkor a szokásos vizsgálatok után ne félj tőle.
Legyen szép, zörejmentes hangja, menjen rendesen (óra szerint kb 70-75) , te pedig ne sajnáld tőle a jó olajat, meghálálja!
Köszi szépen részletes választ!