Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy a Kymco Agility 50-be be lehet épiteni manuális szivatót?Létezik hozzá ilyen?
Ha igen akkor hol árulnak?Egy linket megköszönnék!

Nekem hidegben,itt ~ 10 fok vagy az alatti hőmérsékletre gondolok, alig vagy egyáltalán nem indul.De meleg időbe,mint ami most is van ha beindul teljesen egyenetlen az aljárat hol felpörög, hol csak ketyeg,ha ráhúzom egy picit a gázt, akkor is felpörög, majd megint visszaesik a fordulat.
Ezért gyanitom, hogy az automata szivató adta meg magát.És ki tudja hogy menet közbe nem dusít-e fölöslegesen.
Üzemmeleg motornál már szépen jár.

De ha valakinek van más ötlete miért csinálja ezt a motor, vagy hogy hogyan lehet azt ellenőrizni, hogy a szivató működik-e rendesen,azt megköszönném.
Szia!
Én az agilitynél mindig betekert állapothoz néztem az olajat.
Amit írtál olaj jó bele, itt nincs kuplung, váltó, amihez spec 4T olaj kellene. Az előírt SG szintet pedig majd minegyik tudja!
Fontos, hogy időben cseréld, meghálája!
Igen én is igy gondolom,köszi!
Szia!

Utólag jutott eszembe, a normál pálcánál is hasonlóan kell ellenőrizni a szintet csak itt a menetes rész a különbség, tehát szinte biztos a betekert állapotban történő ellenőrzés.
Köszi az infot!
A nivó ellenőrést én is ugy gondolom, hogy betekert pálcánál kell, de a magyar kézikönyv ezt elintézi két mondattal(ellenőrizze az olajszintet..)
Szia
Szia!

Itt megtalálod az összes fontos adatot:kymco agilty 50 service manual

Elvileg SAE15W-40 API-SG olaj kell bele, gondolom a nívót meg betekert pálcánál kell ellenőrizni.
Sziasztok!
Nemrég csatlakoztam én is a KYMCO-sok közösségéhez.Vettem egy agility 4T 50-est.
Most motorolajcsere előtt állok, és talán egy banális kérdést teszek fel!
Hogyan kell ellenőrizni az olajszintet?A betöltö nyilás szintjelzős dugóját belecsavarva, vagy csak simán beledugva amig engedi?
Mert nem mindegy annál a 7-9 dl-nél ami belemegy motorolaj, hogy mennyit töltök bele.Nem akarom se túl,se alul tölteni!
Tudna valaki segiteni?

Továbbá még egy dolog.
A szgk-ba való motorolajat lehet ebben a robogóban használni?A netem olvasta pro és kontra,hogy eszünkbe se jusson!A másik meg hogy gond nélkül elmegy az autóba való olajjal!
Esetleg valaki használja igy az olajat?
Mert amikor az autóba cserélek olajat a 4L-ből pont annyi marad amennyi a mociba kell!
Én a kocsimba jó minőségü Full Syntetic 5W-40-es olajat használok.
Az 5W-40-es viszkozitást preferálom, mert a robogóval nagyon sok a hideg üzem, rövid utakat teszek meg, hosszú távra nem használom!

Ha valaki tudna segíteni azt előre is köszönöm
Amit most vettem az is olasz papíros volt. Nekem ~150 volt a papír rá, erre készülj. Bár az enyém 2008as, nem 2006os.
5xe regagó, átírási illeték, drágább első vizsga, forgalmi, törzskönyv, rendszám...
Sziasztok, végre birtokba tudtam venni a '08 PeopleS 300i-met. 1 apró gondom van vele, hogy fényszóró nélkül túltölti az akksit. Merrefelé lehet a fesszabályzó? Fényszóróval kicsit huzatva 13,5V a töltés ami meg lehet kevés... Van valami ötlet? Köszi, Pitta
Sziasztok!

Szóba került egy 2006-os Kymco People 250 vétele elég jó árban van olasz papírokkal de rendszámozható.

Akinek ilyen motorja van érdekelnének a vélemények, fenntarthatóság, alkatrész utánpótlás, ergonómia, teljesítmény fogyasztás stb.

Előre is köszönöm!
Nagyon jó a K66 és az ára sem vészes.
Hidd el, én sem szerelemből vettem mitas-t, de a gyári méretben csak ez létezett. Alapvetően nem szép, hosszanti mintái vannak, még optikailag is rátesz a "virsli" érzésre, de mivel az innovámon ilyen volt elöl-hátul és menet közben csak jót mondhatok róla, ezért megvettem. A hátsó vee-t bontóbam találtam két évesen, még a szinek is rajta voltak, gondolom ilyen mázlim egy volt az életben.
Az árakról pedig annyit, hogy a 250-es robogómra a prémium gumi kb 3e pénzel volt drágább, mint a mitas a kymco-ra...
Amúgy is "érdekes" mostanában a motorgumi piac alakulása itthon. Bár lehet, csak a forgalmazókon múlik.
A szép mintát pedig úgy értettem, hogy egészséges profilmélység.
természetesen nem azt akartam mondani ezzel a mintás dologgal,hogy a te gumijaid csúnyák vagy ilyesmi,csak nekem ez jön be.
Sajnos nekem már nem is csak a minta egészségével vannak gondjaim hanem azzal is,hogy nem tartja meg a beállitott nyomást.

Egyébként nekem valamiért szimpatikus ez a k66 minta,jobban tetszik mint egy tipikus aszfalt robogó gumi(tudom,hogy ez sem terep gumi).

80/80r16-ot rendeltem előre,mert a könyv szerinti méret 70/90r16 mint ha nem is létezne egy gyártónál sem. nyolcezerpárszáz forint nem tudom pontosan.
A bolt ahonnan veszem az ez itt a reklám helye, a mofaker viszonteladója igy jobban járok mint ha megrendelném tőlük a saját cimemre.Szerintem ez elég jó ár,nem is nagyon találtam tőlük olcsübbat erre a gumira.
Nekem elöl mitas, hátul vee rubbel van, legyen egészséges a minta, ekkora motoron nekem annyi pont elég. Megkérdezhetem mennyiért hozzák a K66-ot?
Végülis van angol nyelvű szervizkönyvem és le lehet tölteni még francia nyelven is. Talán majd idővel lefordítgatom akkor valakivel s megoldom a szervizelést. Igazából nekem csak egy hátsó dekni kellene, az csak nem olyan drága. Felteszek egy képet, amin jól látszik, hogy a baloldali dekni nincs rajta.
Írhatnék példákat is, okulásképpen, de rég volt, túltettem magam rajtuk.
Ráhibáztál, nem csak a javítási szakértelemmel, hozzáállással volt bajság, hanem az alkatrész árakkal is. Azóta más forrásból szerzem be a motorhoz a cuccokat. A javítással meg úgy állok, hogy rátaláltam a szerelési leírásra és abból minden megoldható.
Köszönöm. Úgy érzem szavaidból, nem vagy elégedett a szervizhelyekkel.
Beszélj velük, de azért vásárlás előtt tájékozódj az aktuális árakról, mert ért meglepetés engem is párszor. Elvileg minden Kymco motort forgalmazó szerez be alkatrészeket, de jórészt ők is külföldről hozatják. az átfutási idő néha hosszabb ideig is eltarthat attól függően mennyi megrendelésük van. Szerviz meg..... , hát mit is mondjak, remélem sikerül jót találnod.
Hmm...ha jól tudom Pécsen van a Kymco márka kereskedés. Akkor esetleg ott próbáljam meg? S hát nem árt, ha van egy szervizelő helyem is a közelben.
Szia!

Magyar nyelvűt biztosan nem fogsz találni hozzá. Alkatrész ellátás meg valószínű csak márkakereskedéseken keresztül lehetséges, legalább is a specifikusabb dolgokhoz biztosan így lehet hozzájutni. Régebben külföldi kereskedéseken keresztül szerettem volna alkatrészhez jutni olcsóbban, de mindenhonnan átirányítottak a hazai kereskedésekhez. Gondolom van valami szerződéses előírásuk ami szerint nem árulhatnak külhoniaknak alkatrészt.
Nem tudok egy kérdésedre sem válaszolni,de szép kis motor
Sziasztok. Egy Zing 125 - ös tulajdonosa vagyok és szeretném kérdezni, hogy mennyire lehet hozzáférni alkatrészekhez itthon? S magyar nyelvű kézikönyv létezik esetleg?
Mondjuk engem nem zavarna,az az apróság,hogy gázzal rá kell segiteni,csak induljon és ne fogyasszon sokat egy esetleges menet közben történő túldúsitás miatt és az a pár perc amig dúsit szerintem reális.Nem hiszem,hogy 1 perc alatt üzemmeleg lenne a motor,hogy el kelljen tőle venni 15 fokos külső hőmérséklet mellett.Mondjuk én ha elkések se indulok úgy el,hogy nem járt legalább 2-3 percet a "sztenderen".

Jövő héten ha minden igaz kiderül milyen lett a rögtönzött beállitás.Akkortól tervezek robogóval közlekedni. Előre rendeltem egy heidenau k66-ot.Hátul már az van,szerintem egy ilyen robogóra top kategória. Ha minden jól megy ezen a héten rá is kerül.
Szia!
Csak halkan jegyzem meg, hogy nekem két rugás gyújtás nélkül, egy gyújtással az indítási eljárás, de bizony nekem is mozdítani kell a gázon, hogy magához térjen és érezhető legyen a dúsító működése...
De hogy pontosan hol áll, azt nem tudom, még nem szedtem szét, mert a fenti eljárással -hidegen- mindig indult.