Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na hali akit érdekel annak írom
vettem 1 1.5 éves lingben scooter6 tipusú valami kymco márkához is köze van de a lényeg 6800km errel vettem meg
picit zörgött a variátornál és szarrrá volt kopva az összes görgö 6grammosak voltak sport verziós moci egyébként..
natehát vettem 1 ugyanolyan szettet kínai tipusbol és 5.5g os görgöket tettem bele 12mp volt 40km/h
most 6mp 40km/h
elötte is utánna is 52 volt a plafon most is annyi mert a gyári kipu van még +elvileg a hengeremben is van
20 km/h felé felmegy 6.5ezres fordulatra és 40 ig annyin megy 1 folytába brutálisan jól gyorsul 4t moci sztem 6mp 40km/h elég brutál aki tud vele kezdeni valamit próbálja ki nagyon nagy eredményt produkál
Hello!

A szabályzón kicseréltem a két tirisztort.
Sajnos nem lett jobb a töltésem és az alkatrész sem annyiba került mint azt vártam,mivel a gyárit már nem lehet kapni ami helyette van az pedig jóval drágább volt 400Ft/db
Nem kisérletezek tovább hanem venni fogok egy újat és kész+valószinű egy akkura is szükségem lesz...
Szia!

Ugyan ilyenem van nekem is. És ahogy irtad ki kellett kapirgálni a gyantás cuccot belőle.Nekem a két lapos fekete alkatrészből ami a hűtőbordához van csavarozva az egyik valószinű nem jó még pedig ha a fotód szerint nézem a bal oldali. Az A K lábak között diódavizsgálóval szakadást mérek mig a másik két láb között nem igy én erre gyanakszok az összes dióda jónak túnik gy beforrasztva a nyákba igy beforraszta ezért azokat nem bántom.Nem drága egy olyan alkatrész szóval bepróbálkozok,lehet mind a kettőt leveszem róla ne kellejen megint megbontani miatta.
Majd irok mi sikerült.
Esetleg valahol fals levegőt szív, okozhatja a fordulat ilyetén alakulását.
Jó reggelt!

Nálam szintén szabályzó gond volt, csaknem ugyanezek a tünetek jelentkeztek. Annyi különbséggel, hogy alapjáraton jó volt a töltésem, de magasabb fordulatnál már nekem is elszaladt a feszültség. Azt nem tudom neked hogyan sikerült megbontanod, de az enyémet elég nehézkes volt a beöntött massza kikapargatása miatt. Alatta még úgy néztem valami szilikonos réteg is van. Mellékelek egy fotót is, hogyan is néz ki a szabályzó. Egy barátom próbálkozik vele, esetleg talán javítható lesz. Persze ki kell bogarászni az alkatrészeket és a panel áramkörét is.
Porlasztódat szedted már szét?
Nekem 8,5est adott a boltos,mert katalógus szerint az jár bele.
Értem,hogy az emelt fordulat miatt forog a kerék.A gondom,hogy nem áll be az alapjárat magától.Mint ha fent akadna valamiért.
Hű.
Nekem 9gr-os görgők vannak benne, ami mindenki szerint túl nehéz, de remekül működik vele a motor, igy biztos nem változtatok rajta.
Az, hogy a kerék forog, a kuplung és az emelt fordulatszám miatt van. A görgők csak az áttételt változtatják.
biztos,hogy valami nem ok,mert most pl zat csinálta,hogy standeren ha húzok egy gázt nem áll be az alapjárat hanem fentmarad mint ha a görgő nem menne vissza és forgatná a blokkot a tehetetlenség miatt,ami biztos nem úgy van,mert egy idő után akkor is be kellene állnia,de ez akkor áll be alapjáratra ha megállitom a fékkel a hátsó kereket.
Az a fogyasztás nagyon sok! Pár hete a viharos időben mentem négyszáz km fölött, volt benne olyan szembeszél, hogy 40-nél többet nem ment a motor és így jött ki 2.8-3.3 közé a három tankolás alatt.
A gyertya szép színű?
A csavar teljesen betekerve biztos nem optimális, 1-3 fordulatra szokás tekerni típustól függően.
Megpróbálok emilen küldeni egy könyvet.
Karburátor co csavart nem tudod hova kell állitani?
Nekem be van tekerve teljesen a szerelési utasitáson nem tudok eligazodni.
Azt irja 1fok+-omega.
A fogyasztást még nem tudtam lemérni. Az utolsó két tankoláskor3,7L és 4,2/100km jött ki amit nem értek mert ugyan úgy mentem vele,de most csak kicseréltem a görgő szettet a variátorban és állitottam az automata szivatón is.A tezstüzem elmaradt a töltés probléma miatt.Bizom benne,hogy az akkum nem adta meg magát. Ha mégis akkor kap egy kis 1,2Ah akkut amiről elmegy az irányjelző és kész. Úgyis rászoktam a rugdosásra :)
A szabályzó javithatósága majd kiderül én sem vagyok szaki,csak szeretek barkácsolni+a szakmám közel áll hozzá,de a papir az ugye nem tudás sajnos
Ha javítható, akkor sok sikert! Én a villanyhoz hozzá sem tudok szagolni, ha beteg a szabályozó, akkor csere! A yamahámra tettem egy fesszab. műszert és volt nálam tartalék szabályozó, mert még mindig olcsóbb volt, mint az akksi.
A fogyasztásod rendbe jött?
Hello!

Köszi az infot.
Már széttszedtem és megtaláltam.
Elég égett szaga van a cuccosnak,de a diódák úgy néz ki rendben vannak,de van rajta két tirisztor ha lehet hinni az alkatrész adattáblájának amiből az egyik úgy néz ki kuka.Mivel a kettő ára +egy tranzisztor ami még rajta van összesen 500Ft körül mozog az új ára pedig 2500Ft-tól felfelé ezért megpróbálkozok a javitásával.Egyrészt mert kiváncsi is vagyok + a szarrágás...
Szia!
A fesszab. az orridomban van, a duda mögött, ha jól tévedek.
A sebességhez, csak annyit, hogy azok a kymco-k amiket eddig láttam, azoknak minden tartományban többet mutatott az órája.
Hogy mennyivel azt nem tudom ezek után...
Sziasztok!

People 50 2T fesz szabályzásával foglalkozott már valaki?
Hol keressem az alkatrészt amit cserélni kell?
Be van épitve burkolat alá a generátorhoz,vagy külön egységet képez hűtóbordával szerelve mint más tipusoknál?
A problémám,hogy az akku egyszer csak elfelejtett működni. A feszültsége 10,5V. Beinditva alapjáraton 11,5-11,9V között tölt magas fordulaton felkúszik 17V fölé.Szerintem rommá vágta az akkut is a szabályzó,de ha sikerült megcsinálni az akkuval még teszek egy próbát hátha egy töltő még életet tud lehelni bele,végülis nem önindtózok sose csak annyit birjon el,hogy tudjak indexelni.

Előre is köszi a segitségeket.
A km/h-hoz én annyit tudnék hozzáfűzni,hogy én azt tanultam az analóg órákról,hogy a közép tartományra vannak beállitva igy a műszer pontatlanságából adódóan alatta kevesebbet felette többet mutathatnak minimális eltéréssel. A GPS-el mért sebesség pedig valamennyivel kevesebb a valós sebességtől kb 4-8km/h-val készüléktől függően mivel ezeket nem sebesség mérésre fejlesztették ki,ha pozicionálásra és nem centiméteres pontossággal hanem kb 1-5m között + a műholdak-eszköz kommunikáció és adat feldolgozás dúrván 5Km/h eltérést eredményez.
Szia!
Nem is várok-tam el többet, nekem ez egy 50-es motortól maximálisan megfelelő!
Ha több kell, nagyobbra ülök.
Csak a kolléga kérdésére írtam le a változásokat.
Szia!

Szíjcsere előtt néztem a robogóm végsebességét, a legnagyobb elért sebesség GPS szerint 63 km/ó volt, ekkor a saját órája már 75 felett mutatott. Ahogy néztem, úgy 30 km/ó sebességig hiteles, aztán elkezd csalni. Minél nagyobb a sebesség, annál többet, 55 km/ó az valójában csak 50, a GPS szerint. De igazából egy 50-s motortól ne várjunk el többet, így is bőven túlteljesítik az elvárásokat, főleg mindenféle tuning nélkül.
Szia!

Van olyan variátor, amiben zsírban futnak a görgők, a Tiéd ezek szerint olyan. A Kymco robogókban szárazon futnak, de ha Tiédben volt, akkor nehogy zsír nélkül használd. Persze arra figyelni, hogy milyen zsír kell bele.
Na hy megint 1 kérdésem lenne a variátorban kínai 4 t nél amibe vannak a görgök ott hátul lezárva ott zsírosnak kell lenni-e?köszi elöre is
Sziasztok!

Van egy Agility City 125-ös mocim. Megbízható, hozzáértő szerelőt keresek. Az ajánlásokat előre is köszömöm!
Még a CDI-ről. Csere előtt óra szerint ment 60-at, utána 75-80-at. De 70-es óraállasnál vidáman utazott. Erőssebb nem lesz (mitől is lenne), de dinamikusan gyorsul, lehet a forgalommal haladni. De pl egy emelkedő ugyanúgy megfogja. Ettől csak más lesz a gyújtásidőpont a teljes fordulattartományban és engedi szépen kipörögni. A számokat óra szerint értsd, a valóság kb egy tízessel kevesebb.
Szia!
Így nagyon nehéz bármit is hozzáfűzni a porlasztós kérdéshez! Összetett rendszer, főleg avval a "buta" plussz levegő rendszerrel bonyolítva. Valóban a legjobb megoldás elvinni valakihez aki össze tudja hangolni az egészet. Azt azért elárulom, hogy az enyémnél is volt alapjáratingadozás, még melegen is. Még garis korában panaszoltam, lett is állítva, aztán csak maradt a jelenség, bár nem zavaróan. Olyan volt, mintha a szivató néha rádolgozott volna, ami eléggé kizárható. Ráadásul a fogyasztás és a gyertyakép is hibátlan volt, így nem foglalkoztam vele. Mégegy példa. Hoztak hozzám egy óra szerint keveset futott agility-t, ami sokat állt és nem indult. Alapos porlasztó takarítás, benzin és gyertyacsere után gyönyörűen indult, ment ahogy kell. Kb két napig. Aztán nem indult. Újra szét-össze, pár nap próbaüzem, majd a jelenség ismétlődött. És ez így ment többször is. Teljesen random módon tünet nélkül egyszercsak nem ment. Volt olyan, hogy mikor visszahozták, próbából indítottam és szépen járt. Na itt mondtam, hogy irány a szakműhely, mert ez így értelmetlen. Aztán elvitték egy sufnimesterhez, aki ugyanezt játszotta vele, csak már nem baráti alapon, hanem pénzért. A motor maradt megbízhatatlan. Itt csak annyi a tanulság, hogy egy jó szervizt nem éri meg megspórólni, mindig az olcsóbb lesz a drágább!
A CDI-től jobban gyorsult és jobb lett végre is. Nem bonyolult kicserélni, az akksi mellett lakik, simán rá kell dugni a csatira. Azt mondták akik próbálták, hogy nem 50-es, az nem megy így. De ezt önmagához mérten kell érteni, a 2T-ket nem fogja felülmúlni. Hogy hol érdemes venni nem tudom. Én a Scooter-be járok, ott is vettem. Nem tudom feléd miféle szervizek vannak. Úgy tudom a Scooternek van vebáruháza, végső esetben hívd fel őket!
Sziasztok!

Vettem ma egy 150-es Kymco Agility City-t!
És lenne pár kérdésem ha valaki jártas a dolgokban!
Az első kérdésem,hogy a 150-be is van valami fojtás szerintetek? Mert alattam /106kg/ 90-nél többet véletlenül sem megy!

A második kérdésem,hogy hol lehet hozzá alkatrészeket venni? Ugyanis görgők kellenének hozzá! Egyáltalán kellene egy beszerzési forrás alkatrész téren!

Lehetséges egyébként hogy nem is tud 90-nél többet?

Köszi a válaszokat előre is!
Szia!
Na most sikerült beindítanom a mocit, szerintem a multkor az utolsót nem mérgemben a blokkba kellett volna rugni,hanem a berugókarra még egyet
Na szoval beindult jár,csak a szívatóval nem vagyok kibékülve mert hideg motornál hol felpörög, aztán le majd megint fel...
Pedig a leirás szerint kimértem az ellenállását,katalogus szerinti 10 Ohm körül van, sőt ráadva 12V-ot a tolattyú is előrejött kb 4 mm-ert.
Lehet beruházok egy manuálisra,akkor tudom, hogy ráadom szívat,ha akkor nem.
Meleg motornál szépen ketyeg,de szerintem van egy kis szelephangja,"ciripelést" hallok a hengerfejnél.
A karbit meg a szelepeket elviszem majd egy megbizható szerelőhöz, aztán meglátjuk a fogyasztást.

Azt kifejtenéd egy kicsit bővebben ha kérhetem, hogy amikor kicserélted a CDI-t folytatlanra mit takar az "hogy teljesen más motor?"
Gyorsulás,többet megy,jobban húz....ilyenek, hogy alakultak nálad ezután?
És a szervizbe érdemesebb cseréltetni a CDI-t?(ott ugye ahogy irtad ki tudom próbálni, hogy megéri e az árát)
Vagy olcsóbb a neten megvenni?
Köszi előre is a türelmedet!