Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló, van egy super 9-em pontosan nem tom hanyas évjáratu de olyan 2012-es lehet, alig van benne km-er és minden folytást kivettem belőle, de 8 ezernél letílt, mint egy kocsi. Biztos cdi folytás, ki lehet belőle iktatni vagy csere? :)
https://www.facebook.com/pages...
Kymco Dink,Grand Dink,Malaguti,Piaggio,Aprilia motorok bontásban.
06703207334
bonto.hu
Szia.
Xciting első idom kellene lámpástól indexestől,
ha az újabb tipus.
Köszi. Imre
Áldott, békés, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Boldog-békés karácsonyt mindenkinek!
Jó reggelt uraim most reggel találkoztam az új fiatal tiszteletessel és a következő bölcsességet osztotta meg velem:Istenbe vetett hit nélkül nem lehet élni mint ahogy élelem és víz nélkül sem motorozás nélkül meg nem is érdemes! hát ez nagyon tetszett!
Szia igen én is beállítom de nem minden modellnél jön be a trükk
simán lehet állítani mennyi idő után zárjon
asszony robeszán (ha nem vagyok lusta) szoktam állítgatni tavasszal-ősszel
Uraim! Egyébként maga az automata szívató nem egy bonyolult szerkezet a lelke egy speciális fém ötvözetből készített korong amely elektromos áram hatására hőt fejleszt ez a korong közvetlenül érintkezik a thermosztáttal amely a hő hatására a benne lévő rúd kinyúlik és befelé tolva maga előtt a szívató házba a hengeres záró elemet és elzárja a kehely csövet és a lég csatornát is ami által megszűnik a dúsítás. Tehát hidegen mindig nyitva van a dúsító hiába teszed rá a gyújtást mert áramot közvetlenül az állórész világítás tekercséről kapja ezért nem okoz gondot ha az akku nincs vagy lemerült. A probléma a következő ezzel az elmés szerkezettel maga a thermó elem lökete állandó állítani csak a házban elfoglalt pozicióját lehet és az adott esetben nem biztos hogy meghozza a várt eredmény sajnos
Uraim!GY-6/QMB 139 / 50ccm 4T két változatot lehet vásárolni belőle ami a beszerelt karburátor típusában különbözik alapvetően gyorsító szivattyús és a nélküli a gyorsítós verziónál a szivattyú tudja kompenzálni a gyenge dúsító berendezés hiányosságait 3-4 gázfröccs és oké minden a szivattyú nélküli karburátorral szerelt modelleknél ez a segítség sajnos nem áll fent adott esetben sajnos csak a mechanikus üzemre való átállás jelent gyógyírt a hideg indítási gondokra főleg akkor ha blokk 70ccm-re vagy nagyobbra van átépítve!
Szia ! Bizony adott esetben el lehet törni könnyen azt a vacakot!
Üdv!

Ezzel az a gond, hogy leírásod alapján elég egy rossz mozdulat és el is dobhatóvá válik. Akkor már inkább a manuálisra való átalakítás mellett döntenék.
Szia!

Ahogy mondod, csak ez a járható út. javaslom, hogy az Egü - nél rendeld meg, jóval olcsóbban hozzájutsz, mintha egy márkakereskedőtől vennéd. Tapasztalat....
Egy rövid gondolat AZ AUTÓMATA SZIVATÓRÓL: alapvetően rossz megoldás mert nem kellően alkalmazkodik az éppen szükséges üzemi körülményekhez általában gyárilag le is van ragasztva amit csak nagyon óvatosan lehet elroppantani hogy állíthatóvá váljon a szerkezet ekkor is csak bizonyos határok között állítható a szerkezet belső része amit nagyon gondosan kell elvégezni mivel a szerkezet lökete állandó és csak a házban elfoglalt pozíciója változtatható!de egy kis ügyességgel készíthető hozzá hagyományos szerkezet is ami fényévekkel jobb mint az eredeti szerkezet!
szép napot uraim! általános észrevételeim a a következők:50cm blokk tip SF10 2T pl:top boy cobra cross dink spacer super 8 stb 2 féle cdi -vel van szerelve egyik a nagy féltégla illetve a másik a kis kocka a kicsiben nincs tiltás a nagyban van de a túlsó végén lévő zöld vezetékek széthúzása után a tiltás kiiktatható a következő a variátor csőtengelyen lévő vállat kell leesztergálni következő lépés a karburátor és a szívó torok közötti bakelit furatát kell felbővíteni a torok méretére majd bekarburálni a gépet és kész HALADÓKNAK:kipufogó leszerel szétvág és a katalizátor eltávolít PROFIKNAK: blokk kiszerel szétszed mivel a reed szelep/szívó membrán/nem középen van kialakítva a blokk öntvényben / el van tolva a menet irány szerint balra ezért módosítani kell a blokk öntvény jobb felén belül az egyenletesebb áramlás miatt a szívó torok öntvényt is meg kell munkálni a talp felőli részén hogy illeszkedjen a reed szelephez a szívó torokról eltávolítjuk a gyári karburátor felfogatását a szívó torokkal párhuzamosan és szépen kerekre lemunkáljuk ekkor a gyári ócska karburátort hanyag mozdulattal bele kell dobni a kukába és fel kell szerelni egy DELLORTO PHBN 16 mm-es mechanikus szivatóval ellátott karbit én készítettem hozzá a bal markolathoz egy működtető és tartó konzolt ezzel a megtoldással minden addigi gondom megoldódott kisebb lett a fogyasztásom megszűnt a hideg indítási gond fényévekkel jobb lett menetdinamika a gyári karburátor egy kalap sza..........ezekkel a módosításokkal a BÖGYÖS/Kymco Spacer 50/ összehasonlíthatatlanul jobb lett ég és föld a különbség a gyárihoz képest
Szia,

köszönöm a hozzászólást, akkor csak az egészet házzal együtt tudom beszerezni sajnos.

fec73
Szia!

El kell hogy keserítselek. Ilyen alkatrészt esetleg bontásból szerezhetsz. Újat csak komplett meghajtó készlet megvásárlása esetén. Nekem is kellett már cserélni és teljes készletet kellett vennem.
Jó estét!
Segítséget kérek. Tudnátok segíteni beszerezni egy a fotón látható alkatrészt? Egy Kymco Filly 504T km-óra meghajtó mechanika alkatrésze, ami az első kerék tengelyére van szerelve. Et egy csigakerék,aminek a fogai lekoptak. Mindenhol kerestem.
köszi előre is
fec73
Sziasztok volt egy kis időm megnéztem a motort, hát jól megszívták a szerelők meg én is . Megosztom a probléma okát nemvolt gyújtás véletlen jöttem rá a hibára .Elektronika csere trafó csere vezeték kimérve semmi szikra .Cdi csatlakozó 1 vezetékes nem volt gyárilag rendesen össze préselve 6500 km simán elment . A saru rész nem érintkezett a cdi tüskével hát ki gondolta volna . Most van két motorom meg egy csomó tapasztalat nem viszem szervizbe .
Sziasztok!

elnézést a zavarásért, van egy 50 4T kymco főtengelyem, vadi új.
Ha valakit érdekelne, jelképes 5000 forintért megválnék tőle.

köszi
Helló!Kymco xciting 500 váz megvan?
Kymco xciting 500 vázat keresek.
Szia,
Köszi az infót, elteszem későbbre. Sajnos olcsóbb volt venni egy 2000 es 150LX et közösen egyik barátommal bontásra, mint alkatrészekből egyenként összevásárolni. Ez meg tipp topp, mindene nagyon egyben van, bontásra még túl tökéletes is. Németből van, papírozni úgy se szeretném, viszont az alkatrészekből jó ideig nem lesz hiányom.
Üdv!

A szívató nem működik, azért indulnak gondolom nehezen.

vízpumpa alkatrészek
Szia Wolfi!Bolvári motor bolt Baján.Ott szinte minden kapható és még márkaszervíz is ha jól tudom.Üdv.