Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Először is örülök, hogy sikerült orvosolnod a problémát, másodszor pedig köszönöm, hogy nem felejtettél el írni, mint sokan mások. Így legalább mindenki okulhat egy ilyen jelenség kapcsán, hogy mit is tegyen. Annak a szerkezetéhez bizony elkél időnként némi kenőanyag, de csak kizárólag megfelelő minőségű hőálló zsír, mert a többi kifolyik és összekeni a kuplungot és a szíjat. A csapágyahoz kell főleg kenőanyag, ha leveszed a kulungot belül látni is a csapágyakat. Persze egy alapos ellenőrzés nem ártani, hogy esetleg van-e kopott eleme amit cserélni kellene. Egyébként nekem csak a variátor szorult meg kissé ami a váltásoknál volt észrevehető, ezt a jelenséget a csőtengelyre rakódott kosz okozta. Letisztítottam és utána jól működött. Fontos hogy gyakrabban kell ellenőrizni, tisztítani a robogónk váltóját mivel van szellőző rendszere ahová az ékszíj porán kívül még a külső környezetből is bejuthat por. Ezt a szellőzést a hűtés miatt tervezték így. Most hogy jól működik egy idő elteltével nézd át újra és ellenőrizd a helyes működést+tisztítás.
Szia Csibewer!
Nah, még most volt időm a mocival foglalkozni, nem volt rugótörés,hátul a variátor tárcsa volt megszorulva,gondolom emiatt meg a szij tök laza volt.
Szóval nem volt pénzes a javitás.
Te találkoztál már hasonló hibával?Mitől lehet az h megszorul?Jó hogy nincs kenés, meg ilyenek...
Üdv
Nagy a valószínűsége, hogy igaza van, tapasztalatból beszél.
Csibewer!
Remélem igazad lesz, néztem a neten egy rugókészlet párezer Huf.
Üdv
Ja és persze jelzem majd itt, hogy ha találok valamit, hogy más is okuljon belőle..
még egyszer köszi
Köszi szépen a gyors választ.
Akkor ez igy első blikkre nem drága javitás, remélem..
Legvalószínűbb hiba a kuplung rugó törése lehet, most hogy még egyszer átfutottam a leírásodat. Emiatt állandóan hajtja a kuplung harangot kis fordulaton is.
Szia!

Mielőtt szerelőhöz vinnéd, szereld le a variátor fedelet, hogy többet láss. A csavarokat lazítsd meg, inditsd be a motort majd vedd le a fedelet így járó motornál is meg tudod nézni. A variárort és a kuplungot ellenőrizd elsősorban, kopások, szorulások esetleges törések keresésével. Görgők, kuplung rugók állapota is nagyon lényeges valamint az akadásmentes váltás. Videókat talász a neten, keress rá és hasonlítsd össze a tiéddel. Ennyit tudok tanácsolni így távolról. Sok sikert. ha találsz valami rendellenességet, azért írd meg légy szíves.
Sziasztok!

A T. hozzáértők segitségét szeretném kérni!Az Agility 50-m olyan hibajelenséget produkált, amitől kicsit megijedtem.Egy kb. 40 km-es ut megtétele után, elinduláskor még hibátlan volt,szóval az ut megtétele után megálltam.
Elinduláskor azt tapasztaltam,hogy egy fémes nyikorgó, nyöszörgő hang a hajtás felől,(kb. mint amikor egy dobfék nedves párás, és az első fékezéskor ad ilyen hangot, mig be nem kopik) alig akart elindulni,mintha csuszna a "kuplung", majd amikor már kicsit lendületbe került a gépezet, gáz vissza majd ujra ráhuztam akkor már hang nélkül húzott ahogy kell.Továbbá utazó sebességről lelassitva kb. 5-10 km/h-ra, ráhuztam a teligázt, akkor hang nélkül gyorsított ahogy kell.
Tehát csak elinduláskor produkálja ezt a csúszást és fémes hangot.
Nem igazán értek a hajtás-mechanizmushoz, tehát a hozzáértőket kérdezem mi lehet a bibi?
És ez a bibi kb. mennyibe fájhat, alkatrészárban?
Mert mostanság anyagalig nem vagyok túl jól eleresztve, egy nagy kiadás nagyon nem jönne jól....
Én CVT hajtás-laikusként tudok valamit tenni?
Vagy szakihoz vigyem?
Amugy a mociba 4000 km van, tuti, mert én tettem bele, nem volt soha hajtva,(teligázas indulás, stb...) ezért is állok értetlenül ezen hiba előtt.....

Ja és az is a furcsa, hogy alapjáraton is hajtja a kereket, pedig ez nem igy szokott lenni.alapjáraton akkor nem hajt amikor már szinte annyira leesik a fordulat, hogy meg lehet számolni mind a négy ütemet...

Köszönöm, ha tudtok segíteni
Sziasztok!

A T. hozzáértők segitségét szeretném kérni!Az Agility 50-m olyan hibajelenséget produkált, amitől kicsit megijedtem.Egy kb. 40 km-es ut megtétele után, elinduláskor még hibátlan volt,szóval az ut megtétele után megálltam.
Elinduláskor azt tapasztaltam,hogy egy fémes nyikorgó, nyöszörgő hang a hajtás felől,(kb. mint amikor egy dobfék nedves párás, és az első fékezéskor ad ilyen hangot, mig be nem kopik) alig akart elindulni,mintha csuszna a "kuplung", majd amikor már kicsit lendületbe került a gépezet, gáz vissza majd ujra ráhuztam akkor már hang nélkül húzott ahogy kell.Továbbá utazó sebességről lelassitva kb. 5-10 km/h-ra, ráhuztam a teligázt, akkor hang nélkül gyorsított ahogy kell.
Tehát csak elinduláskor produkálja ezt a csúszást és fémes hangot.
Nem igazán értek a hajtás-mechanizmushoz, tehát a hozzáértőket kérdezem mi lehet a bibi?
És ez a bibi kb. mennyibe fájhat, alkatrészárban?
Mert mostanság anyagalig nem vagyok túl jól eleresztve, egy nagy kiadás nagyon nem jönne jól....
Én CVT hajtás-laikusként tudok valamit tenni?
Vagy szakihoz vigyem?
Amugy a mociba 4000 km van, tuti, mert én tettem bele, nem volt soha hajtva,(teligázas indulás, stb...) ezért is állok értetlenül ezen hiba előtt.....

Köszönöm, ha tudtok segíteni
Szia!
1000 km után már bátran meg lehet műteni a delikvenst.
A CDI fojtott elvileg vagy veszel egy fojtatlant vagy a neten található leírás szerint befűrészeled. Ezzel egy korlátozó áramkör vezetékét vágod át és kissé jobban megy a motor. A légszűrő és karburátor közötti gumicsőben található egy szűkítő, azt is ki szokták vágni. A variátor csőtengelye gyárilag vállas, korlátozva az áttétel változást, ezt cserélni ha megvan a gyárilag a robogóval adott sima csőtengelyre, ha nincs akkor vagy leesztergálni vagy csináltatni egy másikat, ügyelve a korrekt tükrös felület kialakítására. A karburátor fúvókákat is lehet kicsit nagyobbra cserélni, de itt meg számolni kell a fogyasztás megnövekedésével is. Elvileg ezeket mind adjákaz újonnan vásárolt robogókhoz, legalább is nekem adták a csőtengelyt és a fúvókát is.
Szia!

Már 10 éve vagyok az első tulajdonosa a szörnyetegnek. Az elvárásaimnak megfelel, kivisz a világból is, kényelmes, jól pakolható. Ami eddig előfordult és érdemes odafigyelni, a teljesség igénye nélkül persze:
- km óra spirál kenése, főleg a meghajónál ( kétszer eltört a kis ívű hajlás miatt ) csere- azóta máshogy oldottam meg a spirál vezetését
- a km óra meghajtó kenése ( elnyalta a csigahajtás műanyag fogaskerék fogait ) -csere komplett meghajtó újra
- olajadagoló bowden eltört a diónál ( a forrasztás miatt gondolom rideg lett )- csavaros diót tettem a bowden végére, erre különösen érdemes figyelni mert a motor idő előtti halálát okozhatja!
- olajadagoló kicsit átereszt álló motornál is, hosszabb állás után (a szelep gyárilag ilyen sajnos )
-A gyújtótrafó meghibásodott-csere
-feszültségszabályzó nem korlátozott le, túltöltötte az akkut-csere újra ( érdemes egy feszültségmérőt felszerelni a motorra, így mindig képben van az ember )
A kopó alkatrészek cseréjére és a karbantartási ciklusokra is érdemes gondolni, olajcserék, kopott ékszíj-görgőcsere, fékfolyadék cseréje is ide tartozik.
Ennyi jutott így hirtelen az eszembe.
Koszonom, beindult a motor. Uj benzin es karburator tisztitasa kb 5szor :) a masik kerdesem, hogy a folytast hany km utan kell kiszedni? 1300 km van benne. aquility 50rol van szo. Attol jobban fog gyorsulni?
Szia!
Még egyszer köszi a segítséget, sikerült kicserélni, az elemet.
Te hogy vagy megelégedve ezzel a típussal? Vannak valami típushibák, vagy amire érdemes odafigyelni?
Üdv: István
Szia!

Örülök ha tudtam segíteni.
Szia!
Köszönöm a részletes szerelési útmutatót! Most ismerkedek ezzel a típussal.
Üdvözlettel: István
Szia!

Beindult a robogó motorja?
Szia!

A bontás menete: díszlécet leszerelni-2 csavar, szélvédőt leszerelni-4 csavar, km óra felső burkolatát leszerelni-3 csavar, digitális óra takarólemezét leszerelni-1 csavar, órát kivenni, elemet cserélni, vissza fordítottt sorrendben.
Ha kap rendesen üzemanyagot akkor indítás előtt rántsd rá a gázt ütközésig tízszer, majd utána önindítózz.
Szia!
Köszönöm a segítséget, hétvégén tudok majd vele foglalkozni. Egy ismerősömé a motor. Egyébként nehéz szétszedni a műszerfalat? Hátulról csavarokkal, vagy elejéről bontható?
Üdvözlettel: István
Szia!

Lezsereled a km óra felső burkolatát és alatta ott lesz egy kis műanyag fedél, emlékeim szerint egy pici csavarral van rögzítve. Azt is leveszed és ott lesz a digitális óra amit kipiszkálsz, kiveszed belőle a lemerült gombelemet, kicseréled utána vissza az egész. Egyébként LR43 a típusa a gombelemnek ami kell bele.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Kymco Grand Dink 50 2T, műszerfalon nem működik a digitális időmérő óra! Fokozatosan halványult el, majd egy idő óta semmi nem látszik.
Köszönettel: István
Nem panaszkodom , mert a Honda 267 kiló, szombaton letámasztás közben eldőlt vagy 45 fokot, miközben még fogtam , csak megtartottam és visszaállítottam. A derekam egy kicsit érzékeny lett miatta ezért mihelyt eláll az eső megyek Ságodra!
Nekem mondod, amilyen kigyúrt alkat vagyok kész rémálom időnként. Mostanság a simsont nyúzom emiatt, a robogó marad a hosszabb távolságokra.