Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen állitolag , de amugy megy pöcre indul de tényleg ha mondjuk 2 percig járaton leáll , nem tudom mi lehet megnézzem a karbit végén , remélhetőleg az leszs . :/
Üdv
Lehetséges és így alapjáraton megtelika karburátor benzinnel és bezabál és lefullad.Utána Persze nehezen tudod indítani mert kikell rugdalnoda karburátorbóla felesleges benzint.Akár méga tulfolyón is folyhat ilyenkora benzin.Esetleg sokat állta motor?
Még nem sajnos , vaárnaptol van meg a mocc. lehet benyelt vlmi kis dzsuvát ..?
Üdv
Mostanába volte takarítvaa karburátor?
szevasztok . nem rég vettem egy malaguti f15 , annyi gondom van vele ha hidegen , beinditom és csak alapjáraton megy egy idő uttán leáll és nem tudom megint jó ideig beinditani .. mi lehet a gond ? automata szivato talán ?
Üdv
Igen neharagudj félreolvastam.Mondjuk hogyha mostmár jól olvasom régebben kérdeztél itt olyat, hogy membrán zárás hibával mit okozhat de javíts hogyha megint elolvastam.Meg, hogy nehezen indul.Nehéz indulása hidegen vagy 20x rárúgsz mégse indul az membrán hibalesz.
Üdv
Megkérdezhetem mennyiért vetted?
én nem irtam ilyesmit:O a motor sosem volt használaton kívül...180.000Ft-ért vettem 2004-es Digitális km órás és elöl hátul tárcsás nagyon szeretem kényelmes futóműve rugózása is egészjó persze ha normális útról beszélünk
Üdv
Publikus akkor elmondod mennyiért vetted?Érdekelne mivel írtam lehet szert teszek egy ilyenre.
Üdv
Írtad egy évig alig volt használva, ennyi idő alatt bőven kivállnak olyan anyagok az üzemanyagból amik ezeketa kis fúvókákat amika robogókba vannak eltömíthetik.Így Persze karburátor takarítás után egy időre elmúlt de utána jött a következő adag szennyeződés.Így hogyha eza probléma lesz valós úgy jársza legjobban hogyha kicseréled frissre az üzemanyagot, lehet még ez sem lesz elég akkor pedig tankot leveszed és kimosod brigéciollal vissza, friss benzin bele és már megyis hogyha valóban üzemanyag lesza probléma.
15000km bocsi xD
fekvő hengeres és 15km van benne. volt szerelőnél aki tisztította az egész hajtásrendszert és a karburátor 1 hétig jóvolt majd hogy használtam megint visszarosszult az állapota
Üdv
Értem akkor marada variátor probléma.Minden esetre egy karburátor takarítás sem árt, azt csináld először az Ingyen van, de gyanítom az elmondottak alapján, hogy szükséged lesz egy másik variátorra.Álló vagy fekvő hengeres azt tudod e?Meg mennyi Km van benne?
neem sajna pont ez a baj hogy a motor csak akkor pörög fel ha indulás után felvett olyan 15-20km/h lendületet addig fullad és éppen hogy gurulva gyorsul:S aztán húz teljesen 45-50ig majd annyira megy el az ereje hogy csak full gázon gyorsul tovább szépen lassan
Üdv
Igazán Nm.Pontosan ahhoz van köze hogyha menetközbe megy elaz erő.Mondjuk hogyha elindulásnál csak pörög ésnemm akar menni utána meg hirtelen megugrik olyan gondod is van akkor az meg kuplung, attól neilyedj meg az viszonylag kis ráköltés, egyszerűen elkopotta kuplung ferodol.
Köszi a választ. ésha nem csak induláskor hanem menetközbe megy el hirtelen az ereje annak ehhez nincs köze?
Üdv
Fekvő vagy álló hengeres mert lehet Énnis szerzek egy ilyen gépet.
Üdv
Lehet az ékszíj új viszont hogyha kopotta variátor akkor csinálilyet.Mindössze egy új legalább 5000Ft meg akkor már variátor csúszka az pár száz forint illetve az esetek nagy részében ilyenkor egy görgő csere is elmegy ami márkától függően olyan 2600Ft körül van, de hogyha jóka görgők akkor azokat felesleges cserélned.
Az ékszíj új, nemrég cserélte ki benne a srác meg a dugó is. Remélem nem lesz nagy gondja nem akarok indulásnak máris egy nagyobb összeget rákölteni szervizelésre...
Üdv
Mindössze annyit, hogy rohadt nehezen fog indulni merta rossz zárás miatt elmarada depresszió.
Üdv
Attól függ, hogy Szeretnéda kezelését.Hogyha azt Szeretnéd az elején ugorjon akkor jó lesz a 4.5ös így viszont 50 felett már lomhább lesz.Tehetsz bele nehezebbet akkor pedig az elején lesz lomhább és 40 után kezd majd húzni igazán.
Üdv
Lehet Karburátor gondod is lesz, de leírtak alapján kopotta variátorod így az ékszíj útja problémás ezért vana leírt jelenség.Álltalában ez szokott ilyet eredményezni.
Üdv
Kérdeznék Crosser tulajokat, hogya Crosserbe Minarelli vagy Morini Blokk van, illetve vételnél mire érdemes figyelni?
és melyik csavart kéne állítani a dellorto karbin ahhoz hogy megszűnjön ez a jelenség?
Sziasztok!

Tudna nekem valaki küldeni vagy linkelni esetleg Malaguti Crosser-hez szervízkönyvet?

Előre is köszönöm!