Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hááát...
Milyen a gyári gumiméret?
Köszi! Ez tényleg ennyit számítana? Motor törémentesnek tűnik, már öt éve nálam van és nem találtam rajta semmit, ami esésre utalna. Első villa nem okozhatja? Gondolok olyanra, hogy különböző a szárak beállítása csillapítás vagy előfeszítés..
Ez attól is függ, hogy hány gumi után jön elő ez a jelenség!
Csaó Brian!

Haver a CBR125R-re akar feltenni hátra D211GP-t. Ajánlott? Elsőgumiról van persze szó.
Jobbra bátrabb vagy, jobbra több a kanyar... ha a váz tuti
Emailben....
Sziasztok!
Abban szeretném a tanácsotokat kérni, hogy mi lehet az oka, hogy az első gumimnak sokkal hamarabb elkopik a jobb oldala mint a bal?
Váz, futómű szerintem jó, nem húz semerre nem szitál stb.
Akkor már csak annyi lenne a kérdés, hogy nálad tuti lapul pár 211-es.....milyen állapotúak és kb. milyen áron? Olyan kéne, aminek azért a széle sem olyan gyatra és kibír 1-2-3 könnyed ringet is....persze amatőr szinten, eddig 2szer voltam csak kint. Jöhet a kemény endurance keverék is. Méretben csak 190/55 van belőle?
Jó a link, de az elvi (matematikai) számítás, nem több, a gyártók pedig nem pontosan 190 mm széles és nem 55% magas gumikat gyártanak Lásd előző hsz-om.
Biztosan fordulékonyabb lesz, mert hegyesedik a villaszög a hátsógumi által okozott hátsó traktus emelkedése miatt. De, hogy ez pontosan mennyi lesz, az csak a gyakorlatban derül ki. Minden gumi más és más. Én a RaceAttack-ot nem tenném fel, mert a TL nyomatékos és a Conti egyébként is gyorsan fogy, pláne V2-nél. A D211 ezzel szemben 3comp. így lényegesen többet megy el, keveréktől függően akár 8-10000 km-t!
Én ezt az oldalt lesegettem, de sajna soha sem volt fent 190/55-ös gumi a gépen és nem szeretném, ha emiatt necces lenne a lábleérés. www.tacomaworld.com/forum/tire... Viszont kicsit jobban kanyarodna a gép. Szerinted egy 211gp, vagy egy conti race mennyit emelne ülésnél? Nem számottevő a változás? Visszaolvasva eléggé kened a dolgot...
A számokat sosem szabad tényként kezelni, sem a szélességet, sem a perességet, sem az ezekből kiszámolt átmérőt
Ezek elvi értékek.
Csak egy példa:
190/55-nél az átmérőnek 640,8 mm-nek (2x 190 mm 55 %-a + 17 col) kellene lennie, de pl. a Dunlop D211GP 649 mm átmérőjű.
Ugyanez 200/55-nél 651,8 mm, de a D211GP ezen értéke 656 mm.
És ő milyen magas?...mert az én hatalmas 175-ös magasságommal nem ér le a telitalpam. :) Csak attól parázok kicsit, hogy sámliról kéne felülnöm a gépre. De kiszámoltam (remélem jól) és elvileg kb.1 centivel emeli meg a hátulját a 190/55 és kb.1,5-el a 200/55....ülésmagasságban talán nem annyira zavaró.
Hali!
Haverom TL-jén 190/55/17 ill 200/55/17 D211 Gp szokott lenni!Két éve ezzel motorozik utcán és nem is akar más gumit venni!Egyébként nem kopik olyan hamar mint ahogy gondolod.3 kömponensű és elég jól bírja a közepe!
Sziasztok!
Gondoltam itt valaki tuti tud segíteni. A TL-em lenne gumicserés hátul. Most 190/50-es pilot power van rajta, de gondolkozom 190/55, vagy 200/60-ban is. Leginkább közúton megyek, de évente 3-4 alkalommal feltévedek pályára is. Gumikban Conti Race, d209 Gp, 211Ntec-en töröm a fejem, bár az utóbbi nagyon gyorsan kopik. Az lenne a kérdésem, hogy egy 190/55-ös, vagy egy 200/60-as gumi mennyit emel a gépen?...csak mert nem vagyok egy létratermet és 190/50-el amolyan "kényelmes lábujjhegyes"....a többivel érezhetően magasabb lenne a dolog. :)
vagyis félre olvastam megyek inkább aludni ebből már nem jövök ki jól
Bocs de el olvastam igazad lehet, az enyémen Pilot pover van látszik hogy fáradt az ember
Hát pedig a Vikingnek igaza van. Ez az egyetlen gumi amire azt mondom, hogy szar. Nem tudom mennyire kopik nem tudom mennyire tapad mert nem volt, hogy 2X ugyan azt csinálta volna. Egyszer fél óra motorozás után lapon fordultam a körforgalomba másszor pontosan ugyan ebben a helyzetben olyat csúszott az eleje, hogy beszartam. 3X blokkolt az eleje nem túl komoly fékezésnél száraz, tiszta aszfalton. (Sem előtte sem utána nem volt ilyen esetem a másik 10-féle gumival amivel mentem). Úgy tűnt nekem, hogy pillanatok alatt ki tud hűlni ha éppen olyanja van.
Szerintem még az amatőr pályázásra a legjobb. Ott biztos üzemi hőfokon megy. De persze komolyabb terhelésnél biztos kifekszik.
nem tudja ő se csak rá mondja, én nekem az van fent és még semmi panaszom nem volt rá hamar be melegszik közúton is és ha nem szadizza az ember elég sokat ki bír
Üdv!Valaki tudna mondani Dunlop Sportsmart-hoz pályára hideg-meleg nyomást?A hátsó az NTEC-kes.Kösz.
Sok helyen árulják... pl. pasztoy.hu, kerekcsere.hu... Mitől szar? nem tapad, vagy gyorsan kopik, vagy mindkettő?
Honnan kukáznád?
100 éve nem gyártják, igazi szar.
Michelin Pilot Sporty gumival van valakinek tapasztalata? GS500-ra szeretném hátra feltenni.
Köszönöm szépen a segítséget.
Sziasztok! Kaptam egy defektet a vadonat új gumimba (Bridgsetone BT016 Pro). 300km-t mentem csak vel, ezért roppant ideges vagyok. Úgy látom egy kb 3mm-es szilánk van a futófelületben. Szerintetek javítható ez vagy kukás a gumi?
Magának van igaza, még a réginél is /60 a gyári. De pl az oldal amit tegnap találtam link, /70-et írt. Ma meg egyszerűen a michelin gumiválasztója megmondta, hogy /60.
Szerintem nem gond a /70-re váltás, 636-nál annak idején német fórumon olvastam ilyen cseréről, de erre nem lehet/kell adni, hanem inkább a 6R témában megkérdezni, hiszen a kérdésed inkább típus, mint gumispecifikus. Aki használta mindkettőt és egyúttal motorozásban is legalább haladó, az tud majd érdemlegeset mondani.