400-as motorok

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

sajnos a vezetek-koteget nem tudom odaadni, tobbek kozott ez volt, amire szuksegem volt...
es raadasul a leomlo is gyari..

sajnalom...
Szia!!

A meghirdetett zxr-böl érdekelne a gyári vezetékköteg, és a kipuf leömlö ha nem gyári. Ha tudsz kérlek küldj képet.. és persze, hogy merre vagy találhato.

Köszi..
Üdv: Kinczel Csaba
Sziasztok!
Van egy rf400-asom,nemrégen vettem.Szóval az van a mocival hogy a km óra kevesebbett mutat 20-al mint amit kéne,de a km számláló meg jól számol.Féldigit műszerfalas 97-es.Ha valaki tudná esetleg hogy hogyan lehetne ezt orvosolni azt megköszönném.
Hallo palyazos es utcai szakik,

van jopar felesleges alkatreszem ZXR-400-hoz ( a sajatom osszerakasahoz hoztam egy csuszottat Ausztriabol (pont kifogtam)), ha valaki ilyen dolgokat keres, ne restellje magat:

blokk
vaz
telo
kerek
leomlo
huto
idomok (javitasra szorulók)
fek (elso, hatso)
...meg meg egy par dolog

(bontos ar alatt)
Sziasztok!

A Suzuki DRZ 400-as érdeklődnék igazábol egy E modellt szeretnék, szeretném tudni,hogy kifejezetten erről a modellról mi a tapasztalat mire kell figyelnem vásárláskor? Típushibák... ?

Köszönöm
Üdv mindenkinek!
Keresek ZR400D xanthus- hoz első féktárcsát, vagy zxr 400-hoz azt mondják ugyanaz.
Merre próbálkozzak? Ja és nem lenne rossz ha nem az arany napi árában lenne.
KÖszi! Száraz aszfaltot mindenkinek!
Én annyit tudok neked mondani, a 400asokról, hogy nagyon jók. Van egy 94" CBR400asom, eddig annyi bajom volt vele, hogy a fesz-szabályzó (gyári élt 13évet) megadta magát a 40fokos melegben nyáron. Ezenkívűl csak olaj kell bele. Ismerek egy 96" RVF400at is, azzal sincsen semmi baj, igaz, gyertyát kell benne cserélni, mert 20ezer után kezdni megadni magát. :) A mostani "07es 600RRnek lesz olyan tengelytávja mint a 400RRnek... (igaz RVFnek meg még rövidebb :D ) Jól mennek, szerintem a legszebb hangjuk van, bár megesznek 5-6litert... És nem nagyon jön veled szemben még egy az utcán :) Többi márkáról nem nyilatkozok, de azt tudom, hogy az enyémmel mentem mostmár 16ezer km-t, és tök jó. Óra szerint 56ezer van benne, de szerintem már visszatekerték párszor, mert érdekesen áll az első számjegy. Váltó mint a vaj, pörög, nagyon jól kanyarodik, és elég egyedi :) Szerintem csak Hondát...
ja ok
Köszönöm a segítséget! Ne haragudj, kicsit bénán fogalmaztam. A motor technikai adatait ismerem, inkább személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi. Sorry!!!
tessék,97 es gépről adatok

Make Model
Suzuki Inazuma 400
Year
1997
Engine
Oil cooled, four stroke, transverse four cylinders,
Capacity
399
Bore x Stroke 52 x 47 mm
Compression Ratio 11.2:1
Induction

Ignition / Starting
- / electric
Max Power
52 hp 37.9 kW @ 11000 rpm
Max Torque
36 Nm @ 9500 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension

Rear Suspension

Front Brakes
2x disc 4 piston calipers
Rear Brakes
Single disc 1 piston caliper
Front Tyre
120/70-17
Rear Tyre
170/60-17
Dry-Weight / Wet-weight
187 kg
Fuel Capacity
18 Litres
Sziasztok!

Hasonló cipőben járok, mint az előttem szóló. Már megvan a kiszemelt, de kevés információm van a SUZUKI INAZUMA 400-as motorról. Megköszönném a hozzászólásokat, várom az infókat!
Sziasztok!

A suzuki gsx 400 (inazuma)-ról kérnék infókat, motorvásár előtt állok. ez az inazuma 758.000 Huf és 2000-es forgalomba helyezésű. Ezt könnyebben, rövidebb idő alatt ki tudnám fizetni. A másik kiszemelt egy vadi új Kawa er-5 lenne, ami persz eúj, de drágább. TEhát az érdekelne, mennyire lehet lutri a suzuki, és ha ne adj Isten baj van vele mibe fáj megjavítattni. Egyébként műszaki analfabéta vagyok, nem tudnék kicserélni egy fékbetétet sem.

Köszi a segítséget
heinrich
nincsen megfolyva a kormányvégek aluk denincsen benne fekete csavar sorry. de kitudja lehet a tiéd volt
Pedig nagyon gyanús! A tankon nincs megfolyva a lakkozás, meg a kormányvégek nem alu,fekete csavarral, kicsit hegyeskés,szögletes? Ha nem akkor feladom!
Köszi! Üdv.
hali. én nem tudok róla hogy lett volna valamilye sárga, de lehet hogy akitöl vettem annál volt benne sárga . egyébként peströl vettem a gépet.
Haligali Gábor 77!
Ha nem indiszkrét a kérdésem, nem volt valamije sárga annak az FZR-nek! Csak nagyon ismerős bringa? Lehet hogy az enyém volt valamikor!?
Lehet, hogy rosszul fejeztem ki magam, de én is ezt mondom, sőt technikai előnyként említettem a fogaskerekes megoldást!
a fogaskerekes vezérlés pont hogy előny mivel soha sem megy tönkre!!!!!
hello,

Én bátran ajánlom neked a VFR400-at! Az RVF-nél igaz "túrásabb" (legalábbi sporttúrának árulták/árulják), de ez a sportosságából nem sokat vesz el, viszont 100km motorozás után sem kell a fenekedet fogva leszállnod róla( miközben haverom a CBF600-asáról így szokott leszállni, holott az egy kimondott túragép!!)! Én most nyáron váltottam 125-ről Gilera Kz-ről VFR400R-re, és azt hiszem, h ez volt életem egyik legjobb döntése! A V-blokk elnyűhetetlen( ami öreg motor vásárlása esetén igen nagy előny!), nyomatékos kis fordulaton, pörgős magas fordulaton, a V4 hangja megunhatatlan és hát a Honda az Honda! Ami hátulütője lehet, hogy a versenytársakkal szembeni technikai fölényének( gondolok itt a V4-re, vagy a vezérmű lánc helyett használt fogaskerekes megoldásra) esetleges hibája( bár ez a szó a VFR-eknél ismeretlen...) valamivel magasabb javítási költségeket ró a tulajra és hozzáértőbb szerelőt kíván. A nehéz alkatrészbeszerzés ugyanúgy jelentkezik, mint a többi 400-asnál, hiszen ezek mind japán belpiaci motorok( egy-két kivételtől eltekintve)!
Remélem segítettem :)
Hogy sikerült erre az igen magvas végkövetkeztetésre jutnod ??? Volt két hónapig egy GPZ400-ad ?

Én hajtottam (két személlyel , csomagokkal nagyrészt) ZZR400-at, 4 évesen , 9000 km-rel vettük.
4,5 év alatt megjártuk vele kis hazánkat és a környező országokat : 38 ezerrel adtam el, ezalatt láncszettet cseréltem (béna első gazdi, már 9 nél rossz volt) és egy 2 ezer Ft os relét vettem bele.
Ezen kívül csak kopóalkatrészek (olaj, szűrők) , pedig volt hajtva bőven - Kunmadárra (500 km) egy ZX9 és egy Gixxer 750 társaságában jártam... Na az minden , de nem kíméletes.
És ilyen karikákat rajzoltunk vele, minden gond nélkül -

www.motorinfo.hu/news.php?nid=...

Ennek ellenére blokkja ugyanúgy szólt mint újkorában, és a 9000-nél tapasztalt 2 dl / 6000 km olajfogyasztás is csak 4 dl / 6000-re emelkedett benne. Azóta sem több, pedig már bőven 40 felett jár...

Előtte GPz750 volt - azóta ZZR600. Azt hiszem ha bármelyik gép sz@r lett volna, most nem lenne Kawám...
Az RVF-ek a legszebbek meg a 92 utáni CBR-ek......szerintem
hello. szerintem a 400-as fzr a kategoriájában eléggé jó gép. nincsen vele semmi gondom idáig
helo,most adtam el kis cbr emet (1000rr ) , á nem csak 125 , és most valami 400 asat szeretnék venni , de 400 asakbol csak ilyen régiek vannak , és nemtudom milyet kéne . a honda RVF 400 az tetszik , csak nagyon kevés van belőle , meg még a zxr 400 is tetszik , csak elég zsákbamacska , nehogy 1-2 honap után a váltoja vagy valami szétmenjen ... mit ajánlatok ??? segitsetek már lécci

byez
Mi rosszat hallottam róla?Pl:egy kicsit kemény az első futómű,a váltónál lehet gond (asszem 2 v 3ik fokozatnál)a reteszeléssel és nem akarja venni a gangot,és hogy oda kell figyelni a vez lánc feszítőre is mert szar helyen van és a vezető gajjra vághatja ha rossz.Na meg hogy a hátsó izzókat egyes darabok könnyen kinyírják.Ezeket nem én tapasztaltam hanem úgy olvastam itt a neten különböző forumokon.De szerintem ha egy motorra odafigyel az ember,törődik vele akkor azt tuti hogy meghálálja.Szerintem az rf-et fogom választani,nagyon megtetszett.
mi rosszat olvastál az rf-ről? mert hát azt tudjuk, hogy a kawa egy zsák szar