Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne a motorhoz hanem karburátorhoz keress
ha nem lesz akkor marad az esztergályos meg az awi hegesztő
Sziasztok! Gilera rx-hez keresek a képen látható alkatrészt, nevét nem tudom. Ha valaki felvilágosítana, mi is az amit keresek, egyszerűbb lenne. 125ccm ha ez fontos.
Köszi.
húzd meg annyira hogy kicsit akadozzon, eltekered párszor jobbra-balra majd elkezded lazítani, mindig egy kicsit
és amikor nem akad-szorul megnézed lötyög-e
ha nem akkor ki kell mosni megzsírozni és mehet még 10 évet
amúgy ha ki lenne mosva 2-3 évente megzsírozva-beállítva kb örök élet lenne az a csapágy
Te érzed. Én úgy gondolom a kihagyáshoz szükséges nyomás felépülése adott fordulatszámot követel meg, függetlenül attól, hogyan azt milyen gázreakcióval éred el. De ez persze csak egy tipp.
Ma mentem 300 km. Próbálgattam. Minden fokozatban rángat ott. MIndegy, hogy teljes gázon gyorsítok, vagy fél gázon, vagy 7000-es fordulattól himestojás módjára gyorsítok amikor eléri, akkor el kezd rángatni.

A fentiektől eltekintve nagyon jól megy. :)

Még nem húztam le, de tekintettel a gázadástól független módjára lehet, hogy mégis a riasztó, vagy a fokozatkijelző szól bele (ebben csak a fokozatkijelző mód van aktiválva, sebesség figyelmzetetés és fordulatszám függő villogatatás nincs).
Üdv! Kotyog a kormány csapágy, igen minimálisan 1-2mm-t. 19000km, 10 év. Húzni érdemes rajta vagy úgy csapágy? Az elv az ha már a telok miatt fel lesz akasztva júniusban akkor lehet szettet vennék bele, mondjuk tourmaxot. Ez még gyári.
Egy próbát szerintem megér, mielőtt komolyabban belenyúlnál az elektronikába, vagy szétkapnád a karbit.
Egyebkent de.
Nem ismerem. De teljesen hasonlo nyelvezetu az en szerelom honlapja is. Ahova nagyon sok ismerosom hordja vissza evek ota.
Ezt konnyu kitesztelni. Lekotom a levegoszuro hazba meno reszet
https://boroczki-motorkerekpar... Korrekt jó srác van nem egy cimbi aki rábízza évek óta a motorját.
Nem vagy kozel. Kire gondolsz?
Szerelőre gondoltál, hogy elvidd? Tudok ajánlani a környékünkön aki megoldja garanciával és elsőre jó lesz!
A reed akadályozza meg a visszadolgozást, ha nem tudna visszadolgozni, nem lenne benne reed sem. Vidom azt írta nagy fordulaton torpan, ha nyitva marad a reed mert elkoszolódik, akkor az megnyomhatja a karbi előtt a nyomást, ami elszegényítheti a keveréket amitől megtorpanhat szerintem.
Milyen üzemállapotban nyomhatba visszafelè?
Azt a rángatást minden sebességben csinálja azon a fordulaton?
Üzemszerűen nem, de ha el tud koszolódni a reed, amitől nyitva marad, akkor szerintem lehet.
Egyszer osszeszamolom, hogy a szereloi tippek (nem forumos) elertek e mar a 300 e ft-ot. (Membran, tolatattyu, uszo, stb.) Addig is szetnezek a construman.
Ezt fogjuk megnezni. Mert latni nem latszik, de itt tizedek is sokat szamitanak.
Nem dolgozik vissza semmit a karbi felé, nem egr szelep ez...
Tipp. Ha a Pair-nál a reed-ek elkokszolódnak, nem tud visszadolgozni a légszűrőház felé? Mert ha ott túlnyomást csinál a karbid előtt, az szerintem okozhat torpanást.
Ha elbaszták a fuvókákat , akkor lehet megoldás !
Es ez nem ellened szol, hanem sajatves reszben mad motorosok tapasztalatai. Persze tisztelet a kivetelnek. En is innen indultam.
Nem olvastad a tortenet elejet. Rutin szervizen volt ismert (es elismert) szerelonel. Ahova visszacittem, hogy nem megy. 1 hetig nem jott ra a hiba okara.

Az hogy egy karbiszinkron es tisztitas utan (egy minimalisan) allithato karbi eseteben ujea kellene fuvokazni nem megoldas.

Ja a fenti fatalis hibat is en javitottam ki. Amit te ehhez hozza tettel a random mukodo vakum csap esete. Mivel a tesztek soran rendre mukodott es folyt a benzin ez fel sem merult sebkiben
Jók szoktak lenni a meg láttásaim ! Ahogy mondtam nem kísérletezni kell vele be kell tudni állítani!
Rutin szükséges az még neked nincs de ha szeretsz szenvedni akkor csak hajrá.