Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem számoltam meg :)
Viszont érdekel a gyári mert eddig is bajom volt hogy 100-ig kb 10 Km/h, 100 Felett 20 Km/h-t is csalt a GPS-hez képest, illetve ha elindultunk túrázni az én motorom szerint mindig 20-30 km-el többet mentünk egy 3-400 Km-es távon :)
Gumik gyári méretűek.

Illetve még egy kérdés, hátsó lánckerék alatti menesztőgumikat sehol nem találok, abból hol tudnék újakra szert tenni ? :)
hát ha valakinek jól jön. ma három motoremelő alumínium fület kellett felhegesztenem. Bár mindenféle hegesztés jöhet.
Nos május tele van 24db motor van bevallása.. Június tele van 26 motor van be vállalva ... Július 7 re van még 1 hely és július 14 re 3 hely... Garival számlával igazi hozzá értésel...
Létező hibáról beszélsz.... De teljesen más a gyújtás ki maradás .. Hiszen a sztender kapcsoló meg szakitja a gyújtás... Olyankor nem dadog... Hanem meg áll mint a szeg.... Trafó. Gyertya pipa gyújtás sem dadog... Hanem kihagyást produkál... És általában a gyújtás problémát nem ugorja át és nem pereg tovább... A trafó probléma indításnal jelentkezik leg jobban hiszen alacsony a fordulat és nem ugrik attól a szikra gyertya pipa hiba ... Vagy át megy a nagy feszültség.. Vagy nem nem fordulat fűggő....
most milyen fogaskerekek és hány szemes lánc van rajta?
Hello srácok
Lánccsere előtt állok. Feszítésnél észre vettem hogy szakaszosan meg van nyúlva, nem gyengén. Hiába tudnék még ráfeszíteni, van ahol 3 cm a lógás, van ahol szinte nulla és feszül.
Többféle adatot találtam a neten és különböző fórumokon, ezért kérdezném a szakiktól. 2003 Honda CBR600 F4i, 16 első, 45 hátsó, és 108 a lánc? Ez a gyári áttétel? Érdemes a DID ből mondjuk az 525 helyett az 530 at venni?
Köszi
nem.
Akkor tsanyi tanácsa vált be?
Nos, újra neki futottam.

Ime a "teszt" eredmények.

Két féle megközelítéssel mentem a teszteken. Ezen lehet vitatokozni, de igy csináltam.

1) 4.000-es fordulaton csutka gáz és valahol majd elváltok.
Eredmény: 2-5 fokozatban simán elforog 11.000-ig.2.-ban sem csuklik meg 4.,000-es fordulatnál és 8-9 között is simán átvágtatott a fordulatszámmérő a 11.000-es számig.

2.) Ugyan az mint az 1)-es metódos csak 6.000-es fordulatnál húztam csutka gázt.
Az eredmény ugyan az. Simán forog 11.000-ig 2-5 fokozatban.

Az üzemanyag elfogyásra még nem találtam megoldást, de az tartós 160 fölötti tempónál jelenkezik.

Az már egy másik történet.

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Még kap egy karbiszinkront (remélem nem kezdődik minden előlről.)
tőled messze van de ha van egy év gari rá mindenképp megéri
és ha tényleg 10 perc akkor még az 50 ezret is megérheti mert a bűvészművésznek kell a pénzt adni rendesen
Én elviszem holnap hozzád , ha nem laksz messze , s megcsinálod 10 perc alatt...1 év garival...
csak ne kérj 60-80 ezret ahogy az itteni szerelő akarta ...
Így nem tudom ....
teleszalad az olaj benzinnel és bírom megbaszni az egészet ...

Ha van egy kis szabadidőm , akkor agyalok rajta meg cserélgetem a dolgokat, de nehezen jövök rá , hogy mi lehet a baja....
Amit nem értek , hogy a karbiszinkron előtt minden fasza volt , onnan meg már úgy hoztam el , hogy nem jó...

Már az is megfordult a fejemben , hogy direkt beszivatott a szerelő , csakhogy ott hagyjam a motort...
Zárd rövidre tehát iktasd ki, ha lehúzod az a dolga, hogy tiltson ezért képes bizonyos fordulaton tiltani ha akkor valamiért nyitva érzi magát.
Ez még hagyján... a minap hallottuk Ekecselekkel, blokkcsere volt ZZR-en karbisor miatt!
Nem lehet, hogy az egyik gyertyapipa lazult le kicsit, mert az adott fordulaton csinálhat gyújtásproblémát, ahogy egy xenon szett is okozhat ilyet.
2 honapja szenvetek itt evvel tolatyu hibával ,,,,,,,, nálam az ilyen hibák 10 perc javitás .. 1 év garival
Es akkor most nem is hasznalod?
Mar nem tolom. Egyutt elek vele. Mint a kakao ivas utan a nagy dolog. Keszulok ra Ha tartosan 8 korul.megyek (de meg a rangatasi hatar alatt) es lassul vissza veszek a gazon.
meg attól , hogy törés van a nyomatékgörbében , attól nem állna le , s nem tolnád minden nap haza ...
Nem erted. Hagyjuk. 8 kornyeken bedadog. Nem elgyengul hanem bedadog. Mint amikor az autot tiltasig forgatod es rangat. Van amelyik finomabban van amelyik durvabban. Mint az abs. Egyiket alig lehet eszrevenni a masik meg a labad razza.

Elotte nem volt ilyen. Youtube-s videokbsn is simsn forog felette is.
zárnak...
Éppen 8000 alatt megy jól a motorod a görbe alapján, és nem írtam hogy felette nem megy, azt sem hogy a turbódízelnek torpannia kellene, mivel ott másként épül fel a forgatónyomaték lóerő görbe és azok sem egységesek. De akkor igazából van egy motorod, ami igazából megy az ideális tartomány felett is.
De itt egy sportmotor görbéje, azért csak látod a különbséget, hogy azt lehet maxig forgatni, mert a nyomaték ott van mögötte végig.
Ha csak a tankban levo benzin sulya is produkalja akkor nem a szivatryu a hibas.

Zarnak azok a tuszelepek?
Na lehuztam. Ez eleg szoros, profilozott csatlakozo huvelyben tortenik a megvezetes. Igy el se indul sebessegben.
Mar ne haragudj, de messze nem errol van szo. Az hogy torpan (4 ezres fordulat) es hogy be dadog 8 ezernel annak semmi koze a maximalis fogatonyomatekhoz tartozo fordulatszamhoz. Alatta is megy es felette is minden motor. A te gondolatmeneted kovetve akkor egy turbo dieselnek torpanni kellene 1750-2000 kozott?

Follotte is forog persze csokkeno byomatek mellett de egyutral nivekszik a loero. A ketto egyuttes hatasa miatt te ebbol nenetkoben semmit nem erzel, csak anyit, higy a vege fele mar lassabvan gyorsul illetve nincs ertelne tocabb forgatni, bar meg forogna a maximalis fordulatig.

Az hogy a gorbeben hanyatlas van az nem dadogas.