Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló. Érdeklődnék, hogy Honda CBR 600rr 2007-2008 ról mi a véleményetek megbízhatóság terén. Milyen az alkatrész ellátása és kb mennyi km-t bír ki egy ilyen komplett generálozás nélkül ?
ha mondjuk behal a solenoid , az is gátolhatja a szabad szellőzést?
Tud.
Pl. valahol oda van csípve, megtörve, bármi, ami a szabad szellőzést gátolja.
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.

Mi okozhatja ?

Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
Sziasztok!
A CR/CRF topicban írtam, de ha nem gond itt is érdeklődnék, hogy valakinek lenne e javaslata merre induljak:

Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.

Mi okozhatja ?

Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
Majd kinővi !
Üdv.
az xx azert rip...mert porrá törtem.
A box kesztyűt jól láttad...ereklye. apámé volt.....
a csemete miatt nem aggódom...évekkel ezelőtt megfertőződött...
bár ő a terepes vonalat favorizálja egyenlőre....
elképzelhető, hogy akkora nyomást csinál a szivattyú , hogy nem tudja elzárni a tűszelep?
azt , hogy érted , hogy nincs jó helyen a szellőző?
Pontosan ugyanaz a két karbi. Kicsit kísérletezgettem,meg ezen már megvolt a szinkronizálás, de ha még sokáig makacskodik, lehet, hogy ráteszem a másikat. Amúgy volt példa éppen az elmúlt napokban, hogy a Mátra felé haladva sztrádán nagyon intenzíven előjött ez a rángatódzás, de azért tettem egy nagy kirándulást. Hazafelé viszont ez eltűnt és nagyon szépen ment a gép . Gondoltam már valami időszakos dugulásra is, de nem látok semmi dzsuvát a tankban, meg benzinből is csak jófélét kap plusz időnként egy kis Spuri-t is.
Mierz nem a komplett karbit rakrad fel? Szamra egyeznek a karbik?
Nem tudom. Nekem eveken keresztul hiflo volt es nem csinalta.

Lehet megyek egy probakort szuro nelkul
Mondjuk talán lehet még próbálkozni a karbi membrán rugójával? A másik karburátorban egy kicsit hosszabbak vannak (nem sokkal, szűk 10 mm-rel).
Azzal már nem emlékszem, hogy konkrétan ezt a dolgot produkálta-e, de lehet, hogy egy tesztre visszarakom majd. Ja, a benzincsapot is leellenőriztem, tettem bele új Tourmax membránt, rugót is. Nem tudom milyen típus lehet a gyári szűrő, de ennyire érzékeny lehet(ne) erre? Egy sportszűrő esetében biztosan nagyobb főfúvóka kell, de ez amolyan normál.
kösz...
kipróbálom egy másik szivattyúval...
Azzal is csinalta? Igaz az sem gyari. Tenyleg ki a gyari beszallito?
Koszi. Majd radcsorgok. Vizsgalatra milyen idointervallumbsn lehet gondolkodni?
1 hónapja tettem bele egy Hiflofiltro szűrőt, próbáljam esetleg vissza a régit? Még nem dobtam ki, az egy Champion volt, még elég tisztának tűnik.
Elvileg mióta megvan a motor. Akitől vettem anno egy nagyon nyugis arc volt, bevallása szerint 140-től gyorsabban soha nem ment vele és hát eleinte én se, így nem is tűnt fel a dolog. Mikor ez kiderült, utána kezdtem ezzel foglalkozni. Idővel viszont már 130-cal sem volt hajlandó menni, szemmel láthatóan semmi hiba nem volt, de úgy gondoltam, hogy nem kap elég benzint a gép. Pont akkor kapóra jött, hogy jó áron kínáltak komplett, szép állapotú karburátort, amiből próba-szerencse átraktam a membránokat és lőn csoda, óra szerint bőven megfutotta a 200-at. Pedig amik benne voltak szemre tökéletesnek tűnnek, én már lesegettem annyit, hogy csak egy cseppnyi kis szakadást találjak ami indokolná, de semmi. Viszont ez a hiba megmaradt, akármit cserélgettem. Mondjuk még van egy gyújtás elektronikám, azt még nem tettem bele, bár nem hinném hogy ilyet okozna...
na ezt én is mentettem
szivattyú lehet!
vagy nincs jó, szabad helyen az úszóház szellőző
30 8473három65
Az ő tünetei mások, mind a Tiéd. Szerintem neki lehet légszűrő a bakja.
Üdv...
Valakinek valami ötlete lenne a következő problémára? :
750 srad -nál ömlik a benzin a hengerbe...mintha nem zárna el a tűszelep...a karbi full felújítva..sőt másik karbival is csinálja...az érdekes az hogy nem mindig ugyanaz a karbi...van ,hogy az 1-es hengernél , a többi jó , utánna egy másik hengernél , vagy kettőnél egyszerre...
már arra is gondoltam , hogy lehet a szivattyú csinál túl nagy nyomást...(bár a tűszelepnek akkor is zárnia kellene... )
valaki tapasztalt már hasonlót?
és én nem cseréltem, pipát, trafót, kábelt, stb. Amig nem tuti, hogy az a hiba. Viszont a csap megjött, gyári honda (remélem jó, cikkszám egyezik). Márkaszerviz 17, ebay postával együtt 12. Majd hétvégén próba...

Még egy kérdés? Nálad mióta (milyen beavatkozás óta) csinálja? Vagy egyszerűen előjött?
Gyári a légszűrő és a karburátor fúvókázása is. Az enyémben mondjuk nincs semmi plusz elektronikai kütyü. Amúgy hasonló a jelenség mint amit leírtál, alacsony fokozatokban mondjuk gyorsan, szinte észrevétlenül átlendül a kritikus tartományon, 5.,6.-ban azonban markánsan érezhető és egy dinamikusnak szánt előzésnél nem a legjobb egy ilyen. Vagy például autópályán nem is igen tudok kb.140 körül menni, mert pont ott jön a jelenség. Úgy hogy inkább megyek 110-120 körül kényelmesen, vagy 190 körül mint tegnap. Mert már fáztam hazafelé