Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

múltkor égen földön kerestem a telószámod. de a sulinál is két azonos (tippen szerint jó) keresztnevű embert találtam.
Mert ha kiveszi és másképpen viselkedik? Én is tippelhetnék erre (nálam) de már a 5-ik azonos márkájú - nem gyári - van benne)

elképzelhetőnek tartod, hogy egyik érvőr a másikra ennyire megváltozna a szűrő paramétere (mármint a vadi újra gondolok természetesen)
szerintem mindegy, hogy van-e rajta kiegyenlító tartály tető motor esetében vagy sem. Az nem nyomásálló, ellentétben a hűtő sapkával.

Viszont ha a hűtő és kiegyenlítő tartály között nincs rendes tömítés (vagy a hűtő sapka ereszt) akkor csak kifelé nyomja a folyadékot, visszafelé már nem.
jogos a kérdés :-)
Ha megtaláltad ird meg. Az enyém ugyan 600-as és 8-9 között csinálja. Tippem lett volna a fokozatkijelzo, de az csak jelez, nem szól bele a gyártó szerint.

A riasztó még számításba jöhet nálam. Az még nincs tesztelve.

Nálam tök mindegy, hogy 4000-es fordularól csutkagázon indulok neki vagy 7000-es fordulattól 5 másodpercenként 100-al emelem a fordulatot. Amikor ödaér akkor köhög. Én (nálam) gyujtás gondra tippelnék....
Légszűrő gyári?
Tegnap alaposabban megfigyeltem a jó ideje fennálló jelenséget, véleményeteket kérném, mi lehet ez? CB 500-ról van szó. Leginkább 6. fokozatban érezhető, hogy 6000-es fordulat körül a gép elkezd torpangatni, "zakatolni", de ha jó nagy gázt húzok és átér ezen a tartományon, akkor jó lesz. 6000 alatt semmi probléma, szépen gyorsul, gázt jól veszi. A karburátort és a gyújtást is elég sokat vizsgálgattam már, volt itt már minden: gyertyacsere, pipa-és kábelek cseréje, trafók újak, karburátor membránok cserélve, úszószint ellenőrizve, miegymás... mivel lehetne még próbálkozni vajon?
Hűtő sapkára gondolsz?
Nem zár jól a kiegyenlítő tartály fedele és nem tud megfelelő túlnyomást tartani a rendszerben.
Ha nem tévedek nagyot a cvt váltóban is van határoló, ami nem engedi tovább, és a gyújtás modulja sem engedi x fordulatszám fölé.
Nem jól érted.
Meten birtokoltal egy ilyen motort.
Pályáztak vele.
Egyébként tettek egy kapcsolót be és manuálisan kapcsolták a ventit. Aztán eladták.
Azt megértem hogy a Drag tévedés volt , de miért RIP az XX ? Jó a konyhai csendélet , tán boxkesztyű lóg ott a falon ? Kívánom hogy sikerüljön a csemetének meg szépíteni a vasat , jó helye lesz , ha tőled örökli a motor szeretetét !
elnézést..
Budapest vonzáskörzetében,ha lehetséges...
köszi
tiszteletem az uraknak és (hölgyeknek).
tisztelettel érdeklődnék,hogy tudna-e nekem segiteni valaki..
azügyben ,hogy egy derbi senda extreme kismotort
szeretnék rendberakatni valami megbizható szerelővel...aki nem feltétlenül
ezen akar meggazdagodni,.....természetesen tisztában vagyok az árakkal,és tudom hogy nem lesz olcsó.
A fiamnak vettem,de nem nagyon értünk hozzá és kókányolmi meg nem akarunk.
a moci egyébként müködik,de le van gatyásodva.A blokkjához nem kell nyulni.
Előre is köszönöm.
Bedő József
Nézd meg dolgozik e a vízpumpa,hűtősapka le és gázra mozdulni kell a szintnek.
Ha a hűtésrendszer alap hibáit kizártad, mosd át rendesen hűtőtisztítóval, valahol dugulásod van. Ha ez nem segít, nézz rá a gyertyákra, mert lehet hogy csak túlmelegszik valamelyik henger, egy rossz gyertyahézag is okozhat galibát. ☺
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, egy Suzuki 2010-es, Address V50G 4T injektoros, robogóval kapcsolatban.
Kb. 45 fölött megszűnik a lineáris egyenletes gyorsulás és alig észrevehetően ugyan, de elkezd egyenetlenül járni, majdnem azt mondom, hogy rángatni.
És csak kb. 4/5-ig van a gázkar, innentől nem megy feljebb a sebesség.

Talán, ezeknél van valami, ami szándékosan lefojtja a rendszert, amit ki lehet iktatni?
Pohi,

ezt irtad: "Haveroknak is volt pont ez a széria és baxott beindulnia ventillátor ők is hasonlóan jártak.... "
Ha jól értelek akkor:
- több haverod van
- több haverod közül néhánynak (de több mint egynek) ilyen szériájú motorja volt
- többen küzködtek ezzel a problémával.

Mivel mult időt használtál akkor:
- vagy már nincsennek barátaid vagy
- már nincsennek meg az ilyen szériás motorjaik
- vagy megcsinálták valahogy.

Nos komolyra. A tényközlés helyett szerintem az lenne neki a segítség ha leírnád, hogy a haverjaid hogyan oldották meg a problémát.
Szivattyú keringet?
Haveroknak is volt pont ez a széria és baxott beindulnia ventillátor ők is hasonlóan jártak....
közben ugyanez csak pepitában...

https://www.facebook.com/29970...
Nos gép előtt és nem mobilon.

Mi történt? 5 év után beindítottad és igy viselkedett vagy eleinte jó volt és utána kezdte forralni a vizet,
Huto ventilatort ha rovidre zarod megy? Bar menetkozben nem forralhatja. Kosd szet a csatlakozasokat es mosd at.

Lehet valami kivalt a folyadekbol.

Jarasd valahol lekotott csovvel folyamatos potlas mellett.
Vizpumpa keringeti a vizet? Ha leveszed a hutohoz vezeto csovet kivett termosztat mellett akkor felul a csobol jon a viz?

Kivett termisztat mellett a hutoben vannak buborekok?

Eloirt mennyiseg bele megy es le s tudsz annyit engedni belole?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! S.O.S.
Egy gyönyörű 2006-os 636-ról lenne szó. A motor szinte tökéletes állapotban van, vagyis csak volt... Második tulajdonosa vagyok, új korától ismerem a gépet, de térnék is a lényegre. A kicsike hirtelen elkezdte forralni a vizet, pedig csak nagyon kímélve "túra" tempóban van használva. Leállítás után úgy bugyogott benne a víz, mint ha csak egy vízforraló lett volna és finoman a túlfolyón ki is nyomott pár decit, majd a műszerfal is 118-120 fokot mutatott. Első gyanúm a termosztát volt, de sajna nem jött be... csere után ugyan ezek a tünetek, majd kiszedett termosztátnál is ugyan ezt csinálta, radiátor is tűzforró... Hengerfej lett volna a másik hiba opció, de a furcsaság az egészben, hogy abszolút nem füstöl a motor pedig egy Yoshi teljes rendszer van a gépen ahol szinte semmi ellenállásba nem ütközne és még csak hűtőfolyadék szagát sem lehet érezni. Mégvalami: most csak tiszta desztillált vízzel töltöttem fel és kerestem az olaj jeleit a vízben de egyelőre semmi.
Valakinek esetleg még valami ötlet mielőtt nekiállok lebontani a hengerfejet, vagy elviszem egy tapasztalt szakemberhez?
U.i.: Motorban mindössze 19 000km van csak sajnos az elmúlt 5 évet egy garázsban(fűtött!) töltötte, ami persze biztos, hogy nem tett jót neki, de ennyi idő alatt így elöregedhetne egy hengerfej pakolás?