Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kicsi a repedés akkor a forrasztás is szóba jöhet
Végigrepedt felnit forrasztottam tesztnek az hibátlan volt évekig
A forrasztás kb 3-400fok itt még nem fog sok elváltozás lenni
De azért egy szakértő véleményét érdemes kikérni
szét kell szedni teljesen. Anélkül nem lehet normálisan meghegeszteni. Illetve aki elvállalja enélkül oda inkább ne is vidd.....
Meg lehet hegeszteni elhúzódás nélkül, csak ehhez érteni kell azért hozzá
Azt még elfelejtettem hozzá tenni, hogy mindenképp előkel melegíteni a hegesztés környékét kb 150-200 °C ra. Szerintem ha nem vészes a repedés akkor megcsinálják azt neked könnyedén.
Mindig van bontott vaz csak 1300€tol felfele...ha nemmuszaj jolenne ha nem kellene
A repedés két végét meg kell fúrni, a repedt hegesztést kiköszörülni, aztán újrahegeszteni, hozzáférhetőségtől függ a szétszedés mértéke. A kérdés az, hogy mennyire tekeri el a vázat. Először a helyedben inkább körülnéznék, hátha van bontott váz.
Alu
Acél vagy aluváz?
Üdv.ha van a vaznyaknal van egy hajszalrepedes mennyire javithato es hogyan?szetkell szedni az egesz motort vagy megy azert egybe is?hogx allapithato meg h mennyire veszelyesa derules,rontgen,meres?
Hali. Kawasaki zx6r-be 2005 melyik olaj lenne a legjobb választás a motornak, Motul 5100, 7100 vagy 300v ? Vesenypályán nem használom inkább túrázok és szerpentinezek a motorral.
Szevasztok.
Van itt valaki közülletek aki FJ1200- ben járatos. Szeretnék egyet venni és lenne néhány kérdésem. Köszi. Jani.
Sebességbe kell tenni
Elég csak behúzni a kuplungot, vagy sebességbe tenni is kell a jelenséghez?
Helló
Volt-e már vkinek ilyen tapasztalata vagy esetleg tudja-e mi lehet a gond?
Cbr 600 rr 2006-os. Sebessegbe téve megemelkedik a fordulatszám kB 200-al és ha behuzott kuplungnal huzogatom a gázt akkor nehezebben esik vissza a fordulat.
Ha üresben van, akkor hibátlan.
Egyébként pályagépként vettem a motort.
Alapszabály!

Ha valamit megjavítottál ne foglalkozz vele tovább!!!

Tegnap gondoltam, még igazítok az üzemanyag csövön fent is.

Jól sikerült. Alul ugyan nem torpan, felül viszont rángat. Igaz most 9.000.nél... :)

Most találhatom ki az eredeti pozíciót.. :

Ps.: Napokon keresztül persze nem csinálta csak miután mozdítottam rajta.
Minden motornál van ilyen hézag, különben nem tudnád fokozatba rakni.
Probald ki!!!!
Gondolod?
Xadót neki
Térjünk mert érdekel az oka, és valóban olyan mintha nem oldana szét teljesen, de olajos kuplung nem fog ugy viselkedni, mint a száraz. Én már vagy négy féle olajjal próbálkoztam, nagy különbséget nem vettem észre.
Lehet nem ott, mert én nem értek hozzá
https://www.sportmotor.hu/vide...
És? Minden motor ilyen. Láttad volna a VN2000 kawat amit most raktam össze 2-ik váltó problémával. Ez nem baj. Ilyen. És akkor most térjünk át a kupplungra.
Bár nem értek hozzá, de ha megnézed a "lecso" által feltett képet, akkor az alsó sornál jól látni hogy valóban nagy a holtjáték a kapcsoló körmöknél.
Minden fokozatot rendesen veszi, nem dobálja ki, ezzel nincs gond! Nálam ez az első olajcsere, ami márciusban volt, most Motul 5100 10W40 van benne, előtte nem tudom milyen volt. De azzal is hasonló hangja volt.
A harley ilyen. Nem a kawa.