Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mármint mi nincs? Törés a nyomaték görbében? Az minden motornál van. A tiedben pont a 8000-es tartományban, azaz alatta "kellene" motorozni vele ott él a gép. De itt a képe a nyomaték lóerő görbédnek, a halvány értelemszerűen a nyomaték, de nekem ez elég egyértelműen azt jelenti, hogy 8000-ig használd
olajnyomást ,kompressziót tudok csak mérni ...benzinnyomásra nincs műszerem ...
kiiktattam már a csapot , szivattyút , akkor is ezt csinálja , csak nem ilyen mértékben ...
annyi még , hogy kipróbáltam egy másik karbisorral is , de ugyanaz a jelenség...

Viszont arról nem találta semmi , hogy a karbi szellőzéshez köze lenne-e a solenoid szelepnek , illetve arról sem , hogy hogyan kellene helyesen működnie ?

a gyújtás ráadásával nem nyit utat a vákumnak az biztos , mert próbáltam ...
Atmenetileg nem birod kiiktatni a vakumcsapot es a szivatyut? Vagy annyira kacskaringos a benzin utja, hogy mindenkepen kell? Benzinnyonast nem tudsz merni?
Ott kezdtem, hogy nyithato-e a tank. Es onnan lefele mindent bontottam es takaritottam egeszen a karbi leereszto csavarig.

Tegnap teszteltem csak a karbikban levo benzinnel 4 ezres firdulstob ket perc alatt teli nyomja benzinnel a 4 literes edenyt
jó így értem ... (mert ugye a solenoid az eleve elektromos kell legyen )
visszatérő ága nincs...
ha ráadod a gyújtást , akkor hallod hogy jár a szivattyú , a nyomás mértékét nem adja meg a manuál ...egységnyi idő alatt szállított mennyiség van megadva , de az is úgy , hogy minimum értékkel.Tehát ha nem szállít eleget a szivattyúd , akkor rossz és cseréld le...ennyi van a manuálba ...arról egy szó sem esik , hogy mi van ha többet nyom mint kellene...

a benzincsapom megtartja a nyomást, mert amíg nem kapja meg a vákumot , addig nem megy át a benzin a csapon... viszont ha beindítod , s jár a motor megtelnek a karbik , s a tű mellett elkezd szépen befolyni a benya (ha felhúzom a tolattyút akkor szabályosan hugyozik )majd szépen megfullad a motor...durran még kettőt hármat a kipufogó és vége ...
Szájbakúrt fosvágennel jártam úgy(azóta is tiltólistán van nálam minden dajcsvágen) hogy leállt menet közben, karbi úszóház csont száraz, próba indításnál az ac nyomott mint a tűzoltófecskendő, összerakás után gyönyörűen ment, hol 2 hétig hol 5km után megint ugyan az. Mikor már semmi ötlet sem volt, kimostuk a tankot. Kavics volt benn, ami elzárta a szívócső száját, és amíg meg nem bontottuk az üzemanyagvezetéket és a visszafolyó benzin el nem mosta onnan, addig zárva is tartotta, ez volt az oka hogy bármihez nyúltunk a karbinál, mindig azonnal megjavult, akkor is ha semmit sem csináltunk. Mondjuk a szitával körbevett tankcsőnél ez kevéssé valószínű, de egy ránézést megér ennyi szívás után.
Elég gyakori hogy a köznyelv nem pontosan fogalmaz. Ezekből a szekunder levegő vezérlőkből vannak elektromos és sima vákuum vezérelt fajták is, az enyémben is csak sima vákuumos van, szerintem az övében is, máshol elektromos. A flex is csak az eredeti sarokköszörűnél helyes, mégis így hívjuk az összeset.
Es mennyi a nyomasa az uzemanyag szuvattyunak? Vezerlu a nyomast valami? Visstatero aga van a tankba.
szivattyús
mi vákumos ? a solenoid???
Igen, eddig stimmel, de szokott olyat produkálni némely típusnál ha már kikopott az oldaltámasz csapja, hogy egy adott fordulaton a rezgéstől érintkezés hiba lép fel illetve a fordítottja, jellemzően azoknál amiknek vékony könnyen elhajlós a csaprész vagy ha szokták az oldaltámaszra támasztva megfordítani a gépet ami ha szűk a hely ( pl. szerviz, kis garázs stb.) akár szokássá is válik. olyankor adott rezgésnél annyira beremeghet a kikopott csapos támasz, hogy az érintkező nyitottnak érzékeli és letilt. Jó rég szívtam ezzel ( GSR600) oszt ilyen tünetnél ez az első amit megnézek.
Magától egyikőtöknek sem fog megoldódni :D
Már kíváncsi vagyok,hogy Vidom márkatársnak vagy nekem oldódik meg hamarabb a problémám
Nem. 8000-nel dadog. A nyomatekcsucs es maximalis teljesitmenyhez tartozo fordulstszam tartomany adja a motor 'rugalmassagi tartomanyat'. Nincs olyan amit irsz, eleg ranezni barmilyen motor fordulstszam es nyomatek gorbejere.
Várj, nem 8000-ig megy csak és ott torpan?? 8000 a nyomatékcsúcs ennél a típusnál, ha ott torpan de továbbmegy akkor az lehet a típus jellemzője is szerintem.
A tied szivattyus vagy geaviracios modon tocabbutja a benzint?
Igen neztem. 45 fokban le kel nyitni, hogy lealljon.
Tudom írtam már, de még egyszer, az oldaltámasz kapcsolóját biztos nézted már, kösd át és próbáld ki.
Gyertya garniturat mertem vegog. A regiek es ujak is egyforma ellenallasuak. Kabel es pipa nem volt cserelve.
Az enyem vakumos. Se fizikailag se a szervice manual nem mutatja.
Nem. Ha tul jut rajta akkor 11-ig forog. Az egesz dadogas kb 5-7 masodpercig tart. A fordulatszam mero +/- 500-at ugeal le es fel.
gondolod nem néztem az úszószintet meg a tűszelepet ????
egy szóval sem mondtam , hogy a solenoid vákumja összeköttetésben lenne a csappal...

a solenoid szelepedre nem megy elektromos vezeték? azt meg hogy ??