Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár már biztos volt, ha a 8-on túljut akkor is dadog?
Na, na ötlet mindig van. Mérted a gyertyakábelek ellenállását? Ha azon a részen nem gyári az ellenállás érték, vagy behalt valamelyik gyertyád az a cdi-it megzavarja és nem fog többet pörögni a mocid, mert gyújtáshibát generál. Pont múltkor volt erről szó, hogy egy gyertyapipa csere is hosszúcicire teheti az embert és nem érti, miért hagy ki a motor.
Nincs rajta benzin csap.

A vakumcsap resze vadonat uj. A tankbol ki lett veve a szuro.

Most irtam reggel, hogy egy karburatornyi uzemanyaggal (meg ki se fogyott belole) 2 perc alatt 4 liternyi benzin jott le. Ha 4000 ezres fordulaton 2 percig jar akkor 8 ezres fordulaton ha van utanpotlas elviekben nem fogyhatna ki. Plane ha vissza engedem a gazt 2 masodperc mulva megy tovabb. Hidd el mar a tanksapkatol a kipufogoig mindent neztem. Tobb mint 26 otlet volt amit vegig neztem. Mar csak guminyomast nem ellenoriztem.
Benzincsap van a gépen?Annak a szűrőjét tisztítottad?Maga a csap szétszedhető?Tankban van üzemanyag szűrő?
Elképzelhető,hogy egy adott mennyiségnél nem tud több folyni,némi részleges dugulás miatt.
Benzincsövek nincsenek bedagadva,elöregedve belül?
250 km-es karika utan ujra itthon. Megy mint a veszedelem pillanatok alatt 8 ezres fordulaton van. Ott tovabbra is dadog.

A 21-es uton nezegettem. 4-5-6 fokozatban is elfogy a benzin 7.5-8 ezres fordulat kozott. Ha ekkor egy pillanatra elveszem a gazt akkor utana megint megy. Kisebb fordulaton nem produkalja. 2.-van meg hol.megtorpan hol nem.
Karbi szinkron es uszoszint? A szolenoid szelepre nekem masik vakumcso megy mint a csapra. Es elektromis vezetek se megy hozza.

Ha csak a benzin omlik bele az uszo illetve tuszelep.
hasonlóképp jártam ...
vettem egy motort ami 2 évet állt , kitakarítottam a karbit , mert teljesen el volt tömődve ilyen nagyon finom rozsdás üledékkel...
ezután a motor pöcc-röff indult szépen is járt , fordulatot szépen vette-ejtette...

Mondom elviszem egy karbiszinkronra az sosem árt...
a szerelő azt mondta , hogy megcsinálta a szinkront , de szerinte állítani kell az úszókon mert , hogy ömlik be a benzin a karbikba...mondom azt meg hogy? nem tudja ...hagyjam ott megcsinálja , kérdem mennyi szerinte ilyen 60-80 teljes felújítással....na nee ...elhoztam...
azóta vettem rá egy másik karbit és azzal is ugyanezt csinálja , ...
egyszerűen nem értem , hogy mitől lett rossz, hirtelen...s nem is jövök rá , hogy mi a baj...
a karbit már kizártam , mert mindkettővel ugyanazt csinálja....

a hiba valahol máshol van...azt vettem észre , hogy a solenoid szelep ha megkapja az áramot , akkor sem nyit ki így a vákum ott elakad...
viszont , ha kikerülöm ezt a szelepet akkor még jobban ömlik...
Ezen a karbin fix az uszoszint, muanyag uszo hajlitani se lehet. A tu magassag se allithato. Csak alatetekkel ami mar ganyolas.
Ezeken már túl van.
Értem, akkor a karbinál a gravitáció viszi be a benzint, nincs benzinpumpa ami nyomja.
Viszont valami van ami szabályozza, hogy mennyire teljen meg a karbi benzinnel......gondolom az úszók azok adják meg a szintet.
Lehet nem jól vannak belőve és a 8000-nél kívánt benzinmennyiséget nem engedik be.....
Totál süket vagyok a témához, csak tasi bácsi videóin látom a karbis bütyköléseket néha ha tesz fel róla....
Kinél volt korábban?
Persze azt megértem ha nem viszed vissza hozzá :)
Én sem hozzá vinném harmadik alkalommal.
Szimón régen jártam már úgy, bár ott a karbi egy rakás fos volt, vettem is egy másikat
Más motoron még nem esett ki
Eddig 2 motorral kínlódtam sokat a karburálással egy régi fz400al meg egy 350es cagivával
Több nap ráment mindkettőre
Mindjuk azért az fz beállítás műszerek nélkül nem lett tökéletes de használható volt
Nem biztos hogy ő okozta, csak a megbontás elő tud hozni más hibát is.
Szerelő haver mondja ha látja hogy egy lepukkant, széthajtott, nem karbantartott kotványt hoznak neki, hogy csak karbi pucolás lesz (tied nyilván nem ilyen) akkor kapásból nem vállalja, mert tudja hogy ezer sebből vérzik az a motor, és ha hozzányúl akkor talán még a főtengelyt is cserélni kéne, amit persze az ügyfél majd úgy érzékel, hogy ő rontotta el.

A fúvóka kiesés mondjuk lehet azért mert figyelmetlen volt, de szerintem pont azt bizonyítja hogy szétszedte azt a részt. Magától valóban nem esik ki...utoljára MZ-nél rázódott ki magától, de ott is azért mert én nem húztam meg, csak kézzel betekertem és később elfelejtettem.
A bepattintós gumit meg kell vékonyan fújni láncspray-vel és tök könnyen bepattan és még szigetel is ha,kicsit lazábban illeszkedik
Ja főleg, hogy ő okozta nem? Vagy véletlen egybeesés lehet. De oda nem viszem vissza. Egyszer visszavittem és egy hétig nem találta a hibát (azt mondta szétszedte, de akkor látni kellett volna a fúvókát is hogy ki van esve. Azért valljuk meg a fúvóka kiesés nem a leggyakoribb hiba nem?)
Nem kenek már semmit.

Belefáradtam. A hobbi színtű szerelést nem most kezdtem (ezt már nem szedném darabjaira de simson váltót mikor volt vele gond szedtem szét és raktam össze. Azért meg nem bontom darabjaira, hogy ha nem is ott van a gond akkor csak felesleges meló.

Veszeki ki szabit oszt végig viszem minden szerelőn. Csak a találgatások okozta felesleges kiadások idegesítenek.
oké, lehet hogy használnak pasztát a gyárban, de tuti nem ilyen rondán kenik fel.
Nekem simán bepattintós, gumi peremmel. Az kellően szigetel.
De ha az a kérdés hogy bekenjed e, akkor kend. Csak szedd le mielőtt Lecsóhoz viszed, mert harap érte :D
De ha meg kér érte óránként csak 5 ezret akciósan akkor meg kezdődik a szívinfarktus amikor kiszámláz egy "kis buzi" hibára 15 órát
Vákumoscsap van rajtai. Itt a csak gravitáció segíti a benzin útján, nincs nyomás (a tankban lévő benzin súlyát kivéve) a rendszerben. Ennél fogva visszaforgatás sincs.
Igen. Viszont az a rész (mármint a szivótorkok) kettesével vannak összerakva és külön is rendelhetők a levegőszűrő háztól. Tehát valahogy belerakják és mindegyiknél szinte ugyanabban formában (vastagság, szélesség) láttam eldolgozva...
A tömítő pasztára gondolsz?
Nem, az valószínűleg nem gyári.
Hát azért nem egyértelmű hogy nem ért hozzá, mert elég szívatós a hibája.
Legfőbb gond, hogy véletlen szerűen jön elő, és nem igazán tudja reprodukálni, így meg nehéz hibát keresni.
Lecsóék a MAMI-nál nem motorszerviz, hanem iskola, jó műszerezettséggel, és tudásvággyal, hogy kiderítsenek egy rejtélyes hibát. A szerelők többsége kerüli az ilyet, mert csak az idő megy vele, de pénz nincs belőle.
még nem jutottam oda. Amikor én ráérek (hétvége, ők nem dolgoznak..)