Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igy van. Bar itt szamolva pontosan 21 csavart es 8 csatlakozot kell oldani es visszsrakni hozza. Egyebkent kedden berakam a kepet. Abbol annyira nem egyertelmu.

Aki tudja hol volt meglepodott.

Ha a legjobb sebesz hibazik akkor legkozelebb allatorvoshoz mesz?

Lassan majd elokerulnek azok is akiknek eddig hozzaszolwsa sem volt, hofy o ezzel.kezdte volna.

Tisztelet az itteni segiteni akaroknak.

Tovabbi szep napot mindenkinek.
Ha egy atomfizikus vagy egy orvosprofesszor azt mondja, hogy a palacsintat eloszor fozni kell es utanna sutni akkor az illeto ostoba? Korantsem csak egy adott temaban orbitalis baromsagot mondott egy temaban

Epp itt bizonygattam valakinek hogy a nyomatekgorbe lekonyulasa nem okoz dadogast csak teljesitmeny csokkenest. Ezt ugye youtube-s videok es az ominozus javitas elotti es a mostani javitas utani tapasztalatok is igazoljak. De mutass nekem egy motort ami a maximalis nyomatekhoz tartozo fordulatszam utan dadogni es rangatni kezd.

Es ez nem szemelyeskedes.

Vagy egy sornegyes motor eseten amikor masodprcenkent tobb mint szazat forog a fotengely egy lelazult vagy hibas gyertyapipa nem okoz rangatast csak teljesitmeny csokkenest.

Es a fentiek ellenere sem gondolom hogy az illeto ostoba, csak adott dologra butasagot irt be az illeto.

A szerenysegmeg az, hofy azert azt is megneztem es nem kuldtem el fennhangon es nyilvanosan sehova.
Ez a tavszerelde hatekonysaga.... Egy rutinos szerelonek kb 10perces hibamegallapitas es elharitas.
Azokat a szereloket meg ahova vitted, felejtsd el a jovoben. Ez csak egy tanacs
Nem. A benzincsovon igazitottam.
Amúgy nekem sem teljesen világos hogy mitől javult meg.
Az oldaltámasz kapcsolót kötötted le?
Nem tudom mi a feszkó, de Vidom normálisan kommunikál.
Minek kötekedsz és forgatod ki a szavait?
Én csak egyféleképpen tudom érteni, ha tippeket vársz, mert te sem tudod, akkor utólag elég necces látatlanban leostobázni bárkit is, ez az, ami nekem nem szerény, de a lényeg hogy megjavult
Lehet. De az is lehet, hogy en teljesen masra gondolok mint te.

Erdekes lenne (csak nincs ra ido) osszefoglalni, hogy ki mire tippelt.

Ki az aki kozel jart a problemahoz es ki az aki nem.

Es ki az aki beismeri akar magaban es ki az aki nem.

Egy nagyon szuk kor szolt hozza.

Es Taschi szavaival elve (csak ebben az aspektusban hasznalom) ki az aki mar szerelt motort es ki az aki hallott vagy olvasott valamit.

Es az altalad idezett megjegyzes csak ezen esetekre ervenyes.

Es jo ga az ember tuszraban van a korlataival az elet minden teruleten.

Gondolhatok akar a tevedhetetlen vezetesi tudasra i lehet valos vagy velt, de neha a fizika torvenyei erosebbek.

Visszaterve nem kell tobbet belelatni a mondanivalomba mint amennyi ott volt es van.

Koszonom.
"Még akkor sem küldem el melegebb éghajlatra, amikor orbitális butaságot mondott, vagy egyszerűen képtelen volt megérteni, hogy beavatkozás híján nem ott kell keresni a problémát." te ezt tudod ugye, hogy nem volt egy szerény kijelentés
Hogy lehet a javitast kikapcsolni?
Ja azt hittem ezt nekem irtad
Tegyel.mar mrg valamit. Vagy stjossz Gyongyosre, vagy M3 godolloi part cagy Hatvani emrlkefo a oalyan.

Ha 4-ben neki futsz es sz aljan csutkat huzol nem csinalja? Ha kiprobalrad csak akkor irj.
persze....megírom...
Ma is volt pár kellemetlen pillanat,hogy sztrádán nem sikerült normálisan előzni,mert kb 120 fölött rángatni kezdett,párszor meg ilyenkor nagy gázhúzásra valahogy átevickél ezen a kritikus szakaszon és gyorsul tovább végsebességig.
Jelentkezik,de sokkal kisebb gyakorisággal. Tudom,hogy vicces,de ez a helyzet.
Örülök, hogy megoldódott, főleg, hogy egy banális problem volt és nem kellett kiadni egy halom lét mindenfélére.
mert hátszélben nem jelentkezik?
Ezt végkép nem értem.
Úgy gondolom végig mindkivel alázattal kommunikáltam, Tiszteltem a tudását, tapasztalatát. Még akkor sem küldem el melegebb éghajlatra, amikor orbitális butaságot mondott, vagy egyszerűen képtelen volt megérteni, hogy beavatkozás híján nem ott kell keresni a problémát.

Szisztematikusan kerestem a megoldást, de a végefelé már úgy gondtam, hogy ez tényleg kiadásos, szerelő próbálgatásos dolog lesz.

Ez persze rögtön kibukott volna, ha egymás mellett áll egy megbontatlan motor és az enyém.

5 mm-el máshol megy el a cső alul.Sőt elképzelhető, hogy a fenti cső sincs igazán jó helyen (értem, hogy a meleg hatására már eredeti alakja módosult) és ez okozhatja a nagy fordulaton néha-néha elfogyó benzint.

Persze ha valaki ezt mondja simán elküldöm én is melegebb éghajlatra.

Azt sajnálom, hogy előtte nem tudtam felvenni a fordulatszámmérőt (nem tudtam volna hova rakni a kamerát, a sisakot meg nem akartam összeragasztgatni.)

Még egyszer köszönöm mindnekinek a hozzászólásokat, a szurkolást, vagyis mindent.
Szia. A gyári áttétel 16-45, 530as láncot nem érdemes venned (a lánckerekek 525 lánchoz vannak :-) ) tehát az 525ös láncok közül válogathatsz. A 6 db-os gyári menesztögumi szett 48 eur.
Kawa?
Ezt már totál nem értem. Hogy függhet ez össze
No,azt mondja meg valaki,hogy mi köze van az erős ellenszélnek a 6000 fordulat körüli rángatáshoz, zakatoláshoz???
Hiszek neked, mi a számlaszámod?
Elotte irtam par hsz-el hogy hogyan teszteltem. Nem torpan nem rangat.
ha az lesz.