Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két szimering van egymás mellett, csak ezért kérdeztem http://youtu.be/vZMiiO4RCiQ
Hali! Ha nem kattog a vezérműláncod akkor elvileg teszi a dolgát,nem kell vele foglalkozni. Inkább a CB/CBF 500-ra jellemző, hogy időnként cserélni kell, mert valahogy nem a legjobb konstrukció.
Igen szimeringet O gyűlürűket kuplung dekli tömitést mindent ki csereltem
A vízpumpa olaj tömítését is kicserélted?
Sziasztok,

Az automata vezermulanc feszitot idoszakonkent kell karbantartani vagy ellenorizni?
Hegesztéstechnikai boltban lehet ilyen festékeket kapni.Kétött kell venni.De a vizsgálathoz szét kell boritani szerintem a blokott ugyanis tisztának kell lennie a felületnek.
Üdv segítséget kérnék van egy Suzuki ltr 450 a hűtővíz valahol össze folyik a motor olajal hengerfej síkolva új tömítés vízpumpa is felújítva de még is valahol a víz keveredik az olajal kérdésem az lenne kapható e olyan szivárgásjelző folyadék ami meg festi a repedést ha van ilyen akkor mi a neve hol kapok ilyet előre is köszönöm
Köszönöm a segitséget!
Sziadztok!
Egy kis segitséget kérnék.Rieju smx 50 segédmotorhoz (öntött felnis) milyen hátsó fékbetét valo?Tárcsafékes 2007-es évjárat.Köszönöm a segitséget!
Ugye, hogy ugye? Ezzel kellett volna kezdeni mielőtt teljes generált kapott volna.
Rossz volt a CDI. cseréltem és jo lett
Cdi volt rosz.
Nincs kiszakadva mivel a karbiban nincs membrán!!!! A CDI volt a hibás!! És ezt sem tanították!
Kontakt hiba CDI-nél vagy jeladónál, ezek hibája, hibás gyertya, kábel vagy pipa. Ezeken egy teszterrel percek alatt átmész szerintem.
Mint itt:
A gyujtáskapcsolón nincs az on, meg az off között még egy állás?
Van az a vicc, vadász, vadász...
Üldöz a szakma: b@sszak ma, vagy ne b@sszak ma?
Látom..... ezért nem viszem a motorom sehová.
Pedig ez szakma..........
Nem baj, akkor tegyetek bele nem tanultátok
Ez 2 ütemű robogó ebbe nincs a karbiba membrán
ki van szakadva a karbi membrán ...igaz ezt nem tanitják