Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1/ nagyobb meretü dolgokat pillanatok alatt tudsz becsiszolni kisebbre .
2/ femkötesü gyemant köszörü kövön (felületen persze )pl.
3/ gyemantporral
4/ gondolom szelepekhez kellene, es itt par szazad semmit nem jelent .
5/ prezis szerszamokat kinabol rendelhetsz, otthol micrometer kell, es fenti dolgok...(nekem üvegszerü lapkakat küldtek, ajulas pontossaguak !! )
Ducatim szelepsapkait 1 Mp alatt becsiszolom, stb stb
ezt a 7,48 lapkat is atalakithatod siman - kisebbre :)
Tudnátok segíteni hol tudok venni 7.48-as hézagoló lapkát ami nem 0.05 hanem 0.02 léptékű?
Ok köszi 👍
Erősen kétlem. Amíg a viszkozitás és a teljesitményszint stimmel, valamint a kuplungnak megfelelő olaj megy bele (pl. JASO MA2 a nedves kuplunghoz) nem lehet baja.
Sziasztok,
Okozhat-e gondot ha a cimborám motorjába a szeríz intervallumon belül a feles (5000km) szervíznél nem a szervíz által használt yamalube-ot teszi a motorjába hanem motul olajat?
Így igazából 5000km yamalube és 5000km motullal megy a motor. Lehet ebből gondja?
Válaszokat köszönöm.
Létezhet. Az M1800-on pl. 7500-as fordulaton tilt minden fokozatban, kivéve az ötödiket, ott 6500-nál.
Az amerikai C90 verzión ugyanez 6000 fordulat 5-ben.

Ez azért van, mert egy van két nagy és nehéz dugattyúd, a motor rövid ideig kibírja, ha magas fordulaton nyújtogatod a hajtókart, de tartósan nem biztos, hogy bírná. Mivel nyilván az 5. az utazó sebességfokozat, ott a motor alacsonyabb fordulaton szabályoz le.

Van egy HealTech nevű magyar cég, akik árulnak olyan terméket, ami segíthet. Alapvetően a műszeregység hibáit, pontatlanságát hivatott korrigálni, de elektronikus sebességkorlátozó funkciókat is képes kiiktatni egyes modelleken.
Kérdezz rá, hogy a te motorod esetében működik-e az utóbbi funkció és tudnak-e segíteni.
sales@healtech-electronics.com
Szerintem nem véletlenül van benne korlátozás. Egy ilyen több, mint 300 kg súlyú motornál ahol a fék/futómű korlátok közé szorult, eddig mondható biztonságosnak.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,VL1500 C,injektoros motor 160 km/h-nál nem enged többet menni.Létezik-e valami gyári folytás benne?Nem a fordulatot korlátozza,mert 4.-ben többet pörögve eléri a 160 km/h sebességet és ugyan úgy lekorlátoz.Ha tudtok segítsetek! Kösz.
Illetve az eredeti kérdés úgy hangzott, hogy a gyári gátló felújíthatatlan? Tehát nem felújíthatatlan és igen felújítható...pl a képen látható krómszársérült DR350.
Igen. classicmotorcycles.ewk.hu
Központi rugóstag felújítás. Részletek mailban
Akkor ezek szerint félreértettelek. Azt hittem a kérdés arra vonatkozik, hogy egy cső végén egy nagy VAGY több kicsi lyuk biztosít-e nagyobb átfolyó gázmennyiséget azonos keresztmetszetek esetén.

A több lyuk közül a legnagyobb furat ellenállása lesz a legkisebb, nyilván, de a többi lyuk átmérőjétől, egymástól és a faltól mért távolságuktól is függ, mennyivel lesz "fojtottabb", mint egy darab nagy lyuk, aminek a keresztmetszete egyezik a random méretű kis nyílások összegével.
Tehát a legnagyobb luk lesz a domináns és a turbulencia miatt a többi elenyésző ezért a foJtottság is nagyobb?
Keresztmetszetre szamolj, ne atmerore.
Kurva reg tanultam, de ugy remlik, hogy ha tobb kisebb furattal oldod meg azonos keresztmetszettel es az aramlas turbulens, akkor az egy nagy nyilas jon ki gyoztesen, az fog nagyobb atfolyast engedni.
Ha egy kipufogóvéget átalakítanak olyanná ahol szabálytalanul elhelyezett lukak/formák adják ki az eredeti kimenő átmérőt akkor az egyenértékű ellenállást ad vagy ezzel nagyobb a folytás?(talán több a visszaverődés kaotikusabb a gáz áramlása?)
Ha már úgyis nemsoká kezdődik... 🙂
Keressetek bizalommal e-mailen vagy telefonon.
E-mail: nagyvagyok@freemail.hu
Érdeklődődött más szerviz, szerelő, hogy küldhet -e injektorokat tesztelésre, tisztításra, kiírom ide is, persze küldjetek nyugodtan, postán a legegyszerűbb, mert 15 program fut le, azért az sok idő.... Pink motorkerékpár szerviz, Esztergom, info@pinkmotorbikeservice.com
centír nullás (10 gram)! nem ráz menet közben . csak zavar ezért szeretném megcsináltatni
Nekem újítottak fel gsxr 1100 hátsó telót.
Amiket ismerek, azok bonthatoak. Lehet kapni javitokeszletet ( vezetopersely, tomites, membrán...) . A folyadekkal es gazzal valo feltoltes kivan nemi ismeretet, keszüleket...
Baszni rá, majd a centír eltűnteti 😃
Üdv! Tudnátok ajánlani motorkerékpár alufelni javításban profi műhelyt? Észrevettem hogy picit üt a felni külső része kb.2mm-t. (szinte alig észrevehető....) Valószínű hogy egy kátyu lehet a ludas. Így nem szeretnék neki kezdeni a szezonnak
Köszi!

Amugy a gyári hátsó telok felújíthatatlanok?
Egy régi forum bejegyzést találtam még az index forumon, hogy Fehér nevezetü ember vagy cég foglalkozik, vagy foglalkozott ilyesmivel.
Vagy ezt engedjem el? Inkább az új?
Pontosan ez fordult meg a fejembe hogy egy o gyűrűt valahogyan oda kellene rakni ! :D
sima gépzsírom van , egy tesztet csak kibír ,,, ha ott a baj, akkor szinte biztos hogy egyből kiderül !

Mindenesetre addig is :B.Ú.É.K.