Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fejlesztőmérnök. 😂
Uuuu...! Baszod, ez kemény!
Ezt a szar melót, akárki is volt.
bezsírozod már nem tudod szilózni ha kell, loctite 5910 et használok ami kinyomja saját magát nagy tubus , eleinte használtam még a nagy tubusos bison piros szilót is de ez jobb meg szebb habár a pirosnak is megvan a varázsa mikor félujjnyi csík van a dekni körül 😂 😂 a legszebb amit láttam vizes minarelli blokk deknibe van a vízpumpa, folyt szépen, kívülről beszilikonozta az észlény az egészet odabenn meg állt a generátoron a víz .......
vékonyan zsírozva egész jól látszik a körvonal, csak azért rajzolom körbe kívül mert úgy sokkal szebben néz ki

nálatok nem volt hermetik(hermetic vagy a fene se emlékszik rá) na az ha megkötött nagyon szar volt szétszedni
a mostaniak nem olyan agresszívek, azt simán szét lehet szedni
pl: https://autocentral.hu/termekl...
csomó helyre nem fér el a tömítés, ott paszta, ragasztó meg ilyen praktikák vannak
nem meleg helyre ragasztó+ pecás fonott zsinór is jól tömít
0,5 öst veszek nagy ívet (2 m2) nem rajzolom rányomkodom a deknire látszanak a vonalak kilyuggatom utána vágom ki akkor nem hasítja el a lyukasztó ahol gyanús a dekni állapota ott nagyon vékonyan megkenem mind a két oldalt feka szilóval és nem fog folyni , persze ha elérhető utángyártott tömítés mondjuk kuplungdeklihez akkor nem szarakodok az athena tömik olyan 1500-2000 ft ba jönnek ki ja és régen minden jobb volt.... szét kellett húzzak egy ETZ blokkot amit többréteg újságpapír meg olajfesték kombóval raktak össze .... hát remélem csuklott az anyukája aki összehozta már fostam hogy eltöröm az egész blokkot
a 0,3-0,5 vastagság nem vészes, azt ollóval is lehet vágni, lyukasztó se töri el
az 1mm vastag már nagyon törékeny, azt pl bőrlyukasztóval szinte lehetetlen kilyukasztani, ollóval vágni is csak egyenesen, az ívben már törik, szikével lehet csak
Igen, ésszel kell használni. Ugye írtam már, hogy az öreg CB750esem egy ilyen gumi kukac miatt olvasztotta egybe a főtengelyt az egyik hajtókarral. Nem én csináltam, az előző tulaj vitte túlzásba.
Paszta simán mehet. Miután felhordtad rá, a belső felét a dekli éleken ki kell törölni félig, azt ha terül nem lóg befelé semmi. Azt nincs dolga a szűrőnek meg nem tömít el esetleg valami kicsi olajjáratot ami ugye kibaszottul jó, ja nem! 😋 😁
Klingerit nagyobb szopás, könnyen törik vágás közben. Szerintem első ilyen próbálkozás lehetett.
Ebből majd tanul, és megvárja míg ideér a gyári, akármilyen türelmetlen az ügyfél 😁
Mi a racing technikában nem is használink ilyet. Szilikon trutyi mindenre jó. Amire nem arra ott a WD40 😆
szimó főtengely kitéve a garázsajtó elé(télen) csapágy a sparhelt szélén, és már ment is a meló kalapács nélkül
mondjuk azót a a fagyasztóba kell tenni mert lófasz teleink vannak.......
mi vágtunk tömítést olyan papírból amit az almásláda aljára tettek anno 😁
Ja spirálfüzet borítóból is különbet vágtam. 😁
én zsigeri idióta vagyok 😂
amúgy nem szégyen az ilyen munka, 15-16 évesen nekem is volt hasonló kinézetű
Ne légy direkt idióta ini. 🙃
nőnemű? a már senkivel sem beszélős?
A fejlesztőmérnökszereLLő! 😂
Ilyet még magamnak se... nemhogy másnak.... pénzért....
Majdnem.De volt az is.
Valami rudtancos, vagy hastancos???
Nem jó a színe.
9-10-es alkatresz
https://www.partzilla.com/cata...
Mondjuk a kecskemeti rodeoride- nal tudsz ilyet rendelni, vagy veszel komplett bontottat:
Pl:
https://www.ebay.de/itm/04-Suz...
Sziasztok! Rávettem magam a tps szenzor kimérésére, de különösebb problémát nem találtam. a nagyobb baj, hogy a két fojtószelep közötti rudazat log. az első fojtószelep megmozdul és a hátsó csak később, és a szinkron így fordulatra elmegy. Szerintem ez miatt is lehet a rángatás, hogy túl agresszíven adja a gázt és a gáz visszaengedésénél is. Óvatosan kell nagyon adagolni. 2007-es dl650. második gazdás, nem szétmokolt, a szinkron csöcsökre még a gumi fel volt ragasztva (mint a gyári). 78000km ennyi elég hogy kikopjon? Tudok valahol rudazatot venni? A válaszokat előre is köszönöm.
Dobj egy tippet!
ki volt az? csak hogy lehessen röhögni rajta
Itt van közöttünk. 😇