Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kívánom ismételni magamat.
nagy bogár nem volt, pl a csíbor basz akkorát hogy egy 20 forintosnyi területen elgörbül minden lamella
de egy csipesszel 90% állapotba vissza lehet hozni
Az előbb raktam be a képet az enyémről amit különösebben nem simogatok. Leírtam mire mi a megoldás. Ezt a motort csak képen látod, nem tudhatod mennyire kopott élőben.
Akár szép is. Csak ott vannak a csizmanyomok, kavics, elhajtogatott hűtőlamellák.
És van, ahol még ez sincs.
Mondom én hogy egy lelakott szart vett.
Biztos hogy többet tud végsebességre a cbr de kanyarban lemarad 🤷🏼‍♂️
Aszongya nem megy ugy mint a cbr.Ezres.
Fordítva látod a dolgot. Egy motor szép marad 50ezres koráig is. Akkor lesz csúnya 30ezernél ha olyan a gazda… nehezebb lelakni mint vigyázni rá.
Én nem állítottam, hogy nem lehetséges. Azt írtam, hogy szemnek jól eső, hogy 30+ ezer km után is tud kinézni nulla kilométeresnek egy motor (ha olyan a gazda).
Oszi béna. Kifoghatott egy igazán szar motort. A v2 a legjobb, nem kell üveghangon forgatni. Az a ktm 3000től simán jár, nem rángat nem csattog csak megy mint a golyó.
Éd akkor mit akarsz ezzel mondani ? Baj hogy megkímélt ?
Itt az én hűtőm, 51000km van benne. Ha nem lennék lusta, kiszedném a bogarakat belőle akkor újnak nézne ki. Mondom megint ha nem lennék lusta és nekiesnék egy fogkefével meg korong ecsettel greenstarral, olyan lenne mint az új. 🤷🏼‍♂️ rengeteg motor van amiben fel sem tűnik mennyi a km, aki nem használja esőben annak kb örökre tiszta marad. Az eső és a sár ami nagyon gyilkos, most már viszont millió tisztítószer van amivel ha átmosod alaposan akkor szinte új lesz.
A kopásokra meg van egy nagyon egyszerű dolog, vastag fólia.
Pedálgumi, markolat meg filléres tétel. Felrakok újat, használom 2000-t és senki nem tudja hogy mennyit futott csak hogy szép.
És hűtő? A bogarak össze-vissza görbítik a lamellákat, etc. Mindent meg lehet oldani, de továbbra is tartom, vannak emberek, akiknek a járgánya olyan feltűnően jó optikai állapotban vannak, hogy leesik az állam.
Oszinak hatso munkahengert kellett cserelni.Most jo,de utalja a v2-t.😆
Fogj egy korongecsetet ès kezd el jó tisztítószerrel átmosni a motort. Lehet hogy 1napig mosták azt a motort és képekről sokmindent nem lehet megállapítani. Igen, a ráégett sokéves koszon is sokat javít ha alaposan le van mosva.
Félreértjük egymást.
Én elhiszem, hogy van különbség a lakó- és lakókörnyezet között, hiszen látom.
Én azt nem hiszem, hogy az általam linkelt motor optikai állapota azért olyan hihetetlenül gyárias, mert a korábbi tulajdonosa valamelyest tisztább környezetben használta.
pedig sokat hozzátesz, pl itt románba a magyar határtól 10 km-re sokkal több a por mint nyugatabbra, többet süt a nap is , kinn áll a motor 2 órát már lehet a porba rajzolni a harmat ráveri a kocsira is minden reggel egy idő után védőréteg van rajta 😀 de bemegy a garázsba a szobába mindenbe pedig ez nem a száhel övezet....
Az en kocsim is onnan van. 23 evesen egy tenyeremen elferne, ha osszeadnam a korrodalt feluleteket a kasztnin. Ott allitolag szokas uj korukban uregvedelmet csinalni, meg is talaltam a nyomait. Szoktak is lesni, hogy olasz kocsi es nincs foltozva :D
Azt elhiszem.
Azt nem fogadom el, hogy kornyezet miatt tisztabbak a motorok.
egyszer megküldik a mosóba valami agresszívabb szerrel mindjárt elszineződnek az alu alkatrészek , kocsi sózott utakon is jár míg motor nem sok , mostani kocsimat hollandból hoztam , ott a pályázós műsor ette meg a klímahűtőt mert az van legelől az fogja az apró kavicsokat a műanyag lámpabura se volt besárgulva csak kicsit matt volt szintén az aprókavicsoktól le lett lakkozva mint az új , más világ más hozzáállás
ez nem hit kérdése ez tapasztalat , sok motor odakinn 3 x-en is túl szinte gyári állapot, nincs kifakulva a naptól nincs televerve sárral az összes eldugott alkatrész stb , persze láttam olyat is amit megkapott a rozsda itt ott mert kinn állt olyan is van
Az autómat olyan bácsitól vettem, ahol a mama a szőnyeg rojtjait is kifésülte. Amíg ott voltunk, valami egyszerű szerelésben volt, de a próbakörre öltöny nadrágot és a mellényét vette fel vasalt inggel.
És minden elvágólag volt a ház körül, az összes szerviz számlája +-2 nap pontossággal ugyanazon a napon, évente.
Igaz, a mama körmei a kilincs alatt a kasznit kb. 4000 helyen felszántotta.
Jogos, allapotot kell venni, nem kilometert es/vagy evjaratot.
Nekem ezek azrt jonnek be, marmint az allapot, mert aki -valahogyan- ennyire vigyaz ra, az nem is utotte-vrte, megadta, ami jar. Ezert tartom jonak, amikor nem kereskedesbol, hanem maganszemlytol vasarolunk, ott azert kovetkezttni lehet par dologra.
fura mert a németektől behozott 10+éves kocsinál az össze alumínium elem full matt a korróziótól
nekünk a toyota német volt, full makulátlan kívül belül még a lámpa se volt mattos szóval nem sokat állt kint, mégis full ragya minden alu/horganyzott elem
opel dél olaszból jött, az 8 évesen makulátlan volt minden eleme, kb mint az új
Biztos benne van az is, hogy a fakulast fokepp az UV okozza, lehet ezek olyan orszagbol jonnek, ahol garazsban taroltak oket es hasznalat kozben sem ragyogott rajuk a nap teljes erovel. Igaz, ez a kavicsok okozta serulesek hianyat nem magyarazza.
A briteknel pl. nagyon gyakori kenyszermegoldas a csillaggarazs vagy egy szal ponyva, igy ami onnan jon, az olyan is. Soznak is telen.

Igaz, eloben megtekintve lehetseges, hogy talalna az ember nyomokat ezeken a szepnek latszo motorokon.
Nem tudom, de az fixi, hogy ha valakinek ez a zszanere, ezzel a ket motorral eleg jol jar.
Ez lehetséges is akár, de motoron még soha nem láttam, autókon is alig-alig. És ott is csak a prémiumon legfőképpen. Meg a taxikon.