Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még a hazai "guruk" is hibáznak:
http://youtu.be/tpa6Jg0lqSU?t=424 (7:02)
A veteránokat restauráláskor befüztem anno énis, meg a bringák kerekekkel el vagyok, de nem baj ha egy egy ilyen bevatkozás között megfelelöen hoszzú idö telik el.
Te nagyon aprólékosan nyomod!

(Az "erövágoról" rossz emlékeim vannak. 20-25 éve nyomoztuk a resaturálandó Pannóniába a kerekeket. Legtöbb cimen ez hangzott el: "- Àááá´, erövágóval kivágtuk az alu agyat, mert úgy többet adtak érte a méh telepen...Òòó mennyit kihordtunk oda...-")
Japán és amerikai Quadok szervízelésével valamint használt és új alkatrészek értékesítésével foglalkozunk.
De ezeken kívül sok más alkatrész beszerzése is megoldható.
Régi és új vásárlóinkat is várjuk, keressetek bizalommal.
soltQUADkert kft
+36203915561 vagy +36305168594
👍️
Oké köszönöm
Ja, hogy AZ a fekolaj... Az asvanyi olaj alapu fekfolyadekra a Shimano azt irta a manualjaban, hogy ha elszinezodest tapasztalsz, akkor kell cserelni, nem irnak elo intervallumot. Gyanitom a tobbinel sincs maskepp.
Ugyan annyi mint a fékfolyadéknak? Elvileg az olaj nem köti meg a vizet akkor is? Azt hiszem néhány BMW motorban olaj van meg a bringámban is. Már vagy 4-5 éve...
24 honap az okolszabaly
Fékolajnak mennyi a csere periódusa?
Na ezt sem tudják sokan csinálni. Én is vagy 20 éve csináltam utoljára még a DT-men. 😃
👍️
Igen 😀
Vstar 1100?
Küllőzés. Mivel itt az usában nagyon kevesen vállalják jó helyzetben vagyok.
Örülök, hogy minden kafa.
Neked volt igazad a TRE vel kapcsolatosan .... Beállítottam és megjavult , azt hittem már váltó hiba lesz ! Köszönöm a segítséget !
Most nézem healtech ATRE G2 fokozat kijelző van rajta ami a tre -t tudja ,és kb egy hete nyomogattam rendesen , fingom nincsen mit állítottam rajta ,csak azt akartam hogy ne villogjon :D
Majd ránézek lehet tényleg beleköp a levesbe user error miatt 😂
4 hónapja van nálam a gép . Csak most vettem észre vagy már fent állt nem tudom. összesen raktam bele azóta 600km -t
Kicsit tekertem az alapjáraton, lejjebb vettem olaj csere után .hmm ?Olyan lenne mint ha nem kapcsolna össze rendesen a sebesség vagy a kuplung és ránt 1-et ,de akárhányszor a lent írt fordulattartományba vagyok ... TRE nem hiszem hogy megoldaná ...
Hát... gyors keresést toltam a problémára, ahogy látom, nem egyedi eset.
Van, akinek az 1200-1300 körüli alapjárat megoldotta, másnak a kipufogódob cseréje után jött elő és bele kellett írni az ECU térképbe, hogy több anyagot adjon, a harmadik leggyakoribb "orvosság" a TRE (timing retard eliminator), link alant.
https://www.labusas.org/thread...
ha mindent jól lestem le a netről, akkor az rendben van ... van videóm , mert Én is erre gyanakodtam
Talán tps, rá kéne nézni, házilag is könnyen megy.
Sziasztok! távgyógyítást szeretnék kérni! :D
adott egy gen1 hayabusa ami a következőt produkálja: mikor nagyon alacsony fordulatról indulok meg ,olyan 1500-2000ford környékén ránt egyet a motor ugyan ez minden sebességben ,de csak ezeken a fordulatokban Azt is kipróbáltam ,hogy megtartva első fékkel, mondjuk 2 fokozatban ,és az említett fordulatra szorítva ,folyamatosan ,nem darálos ,de érdekes hangjön elő+ a lánc is vergődik ! A sebességeket nem dobálja , kicsit csattanós az egyes ,meg némelyik visszaváltás . Mi lehet a hiba? Köszi a segítséget!