Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettem a telót elgondolás felújítom és kicserélem. 😊
Na ja, én a felső kupakot még a helyén szoktam meglazítani miután a felső kifli csavarját meglazítom, ha elfelejtem és kihúzom a telüt oszt nem jön akkor visszateszem a helyére és újra kezdem. 😁
Sikerült! 🙂 Spanifer szerű heveder végét befogtam satuba rátekertem a szárra megfogtam bal kézzel a heveder másik végét szárral együtt majd krova jobb alkar rásegítéssel megoldott a csavar. 😁
Volt olyan , hogy a kutya nyakából vettem le a nyakörvet , mert az jó vastag volt , aztán azt fogtam meg csőfogóval !
Igen a kupak ahol bemegy az olaj. Ami a túlvégén van azt belülről kell ellentartani ahhoz van kulcsom nem gond. Vettem a telót elgondolás felújítom és kicserélem tehát visszafogni nem tudom. Köszönöm a tanácsokat.
A csillapítórudhoz én többször csináltam már 20x20-as zártszelvényre heggesztek krova dugót , a zártszelvény meg egy T-szárként használom !
Ez mondjuk igaz, én úgy értettem azt kérdezi mert a kupakhoz nem nagyon kell ütvecsavarozó, akkor félreértettem. 🙃
Villakupakot akarod leszedni? Hat, a lenyeget elmondtak mar elottem, a bor- vagy gumikesztyuben mefgogas, amit hozza tudnek tenni.

Amirol Sanyi beszel, a csillapito rud kiszerelese, mondjuk ahhoz mar le kellet venni a kupakot, de ott nekem is a seprunyel szokott mukodni.
Azért a legkönnyebb légkulccsal vagy erősebb ütvecsavarozóval mert ha nem sikerül elsőre a leszorított módszerrel meglazítani és elkezd megforogni akkor már a légkulcs is gázos lesz, eredetileg szokott lenni menetrögzítő sőt elő is írják általában és ha már volt felújítve túl szokták tolni a használatát és azzal velőset lehet szopkodni, én ezért összerakásnál már nem is használom mert ki nem tud esni és meglazulni sem és persze megtépni sem kell.
Vagy vissza kell fogatni a kiflibe !
Hát akkor nehezen, ha belenézel a szárba látod, hogy milyen végződése van és keresni-gyártani kell belevaló dugót szárral amivel le birod szorítani elforgás ellen, de ha csak egy sima mélyedést látsz tehát nem szelepelt a teló akkor valamilyen dugókulcs vég (24-es jó szokott lenni) a telószárban lévő "furulyába" próbálva és azt beleszorítvavabbelevaló csavarra rögzített szárral vagy a paraszt módszer, fa seprűnyelet belenyomva is meg lehet szorítani annyira, de ez 2 emberes feladat ha nem vagy herkules.
Esetleg szíjas olajszűrő leszedővel , csőkúlcs , vastag bőrbe tekerve a teló , alupofa satuban !? 😉
Ha van egy kiszerelt első teleszkóp rá van húzva a végén a lezáró csavar azt hogy szoktátok meglazítani? Nincs ütve csavarozóm...
Honda Sh és Pcx blokkoknál az a csavar az első kép közepén, amire a fékpálca mutat fedél ÉS leeresztő csavar egyben. Próbáld meg hátha ennél is.
Mikor gyártották öket, elnyühetetleneknek voltak titulálva az eröforrások ( valamikor a 90-es évek eleji motorrevüben izeire szedték vagyis talán a motorrrad magazin tette, a magyar meg átvette)..., de közben eltelt 30 + év... elavult a futómü, fék...A porlasztó és érzékeny társai biztos benyelnek pár értékes munkaúrát, és egy szemmel látható összeget. Lánc ugyan nem kell rá, de hogy milyen állapotig lehet lepusztítani a szekunder szöghajtásokat 30 év alatt, arra nincs tapasztalatom. SZámításba kell venni, hogy elvileg 97-ben futott ki a széria, 25 év jellemzöen amig biztositanak hozzá gyári alkatrészeket az utolsó legördült darabtól számítva...ha nem sietsz, már csak bontott cuccok lesznek, meg után gyártott alkatrészek.
Sziasztok! Honda NTV 650 1991 mi a vélemény? Van valami sarkalatos dolog amire figyelni kell? Köszi.
Sziasztok. 4t belpiacos yamaha jog honda blokkal. Hajtásolajat akartam leereszteni, de nem találok leeresztőt. Betöltő alatti csak blokkfél csavar. Fék mögött szokott lenni de ott sincs semmi. Csövet sem tudok lenyomni mert merőleges a betöltő csavar a hátlappal.
Haverom még a 90'-es években havonta járt erdélybe valamit üzletelni, akkor még ivott ha muszály volt márpedig ott muszály volt és mondta, hogy akkoriban általában metil volt a cucc amiről az a mondás járta, hogy akkor kell abbahagyni mikor hópihéket kezd látni az ember és akkor nem lesz gond, akkoriban vonattal járt és ahogy említette ha abbahagyta a páleszozást a hópihék kezdetén akkor mire hazaért már kitisztult. 😅
Jaja, a Heet nevu benzinadalek (stabilizalo, vizesedes-csokkento) pl. szinte tiszta metanol.
ja és ha gyanús hogy víz van a tankban 10 liter benzinhez simán mehet 1 liter , egy időben valami jó anyagot tankoltam mindig leállt az autó ha emelkedőhöz értem az alkohol gyógyír volt a bajra
volt nálunk valami alcool tehnic asszem metilalkohol, olcsóbb volt mint a benzin csak kicsapódott az 2T olaj belőle pedig ment vele a trabi 😆
a régi öregek borkóstolásnál azt mondták ami nagyobb az egérnél kiköpjük 😂 ehh zacc muslinca seprő ha nincs mibe válogatni az is jó 😄
én régen minden szart bioetanolba áztattam
volt olyan honda ksrbi ami benne rohadt egész télen
és egy féktisztítóval lemosott karbi egy tél alatt full barna löttyöt csinált a 3 liter bioetanolból
annyi szart kioldott a járatokból
utána nagyon faszán muzsikált a gép
előtte szarul indult szarul ment alig tudtam vele hazajönni mert lábon hoztuk el
Utána még iható a pálesz, ha leöntöd a zaccról?
megáztatom páleszbe és hasítani fog ! mindig van 1-2 flakonnal pluszba , az elégedett kliensnek sose üres a szatyra 😆 mondjuk néha beesik olyan is ami injektorra is durva 😂