Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pikes Peakre készül a csávó, és a tengerparton így szimulálja a ritkább hegyi levegőt. Mi ezzel a gond?
Csak önbizalom hiányos volt az ember, és így biztosította, hogy ne menjen túlzottan a gép.
Plusz ahogy tömődött el a légszűrő mindig csak kicsit kellet leszedni a szigetelőszalagból, így sokkal gazdaságosabb.
Speciális tuning. Professzionális. Nagy tudású redneck sufni tuning.
http://youtu.be/n_e2bMOAkes a tanítás általában egy forma...
Valaki esetleg tudja-e hogy ezt a gpt fokozatkijelzőt hogyan lehet feltanítani? VTR 1000 F '98.
Lehet csak az olaj. Tegyél bele megint fuchs-t....ha azzal nem csinálja akkor ennyi. Ha igen akkor meg csere-bere.
Én egyben vettem a lamellasort, kopót s fémet + a rugót 50.000 körül az újat, erősített EBC....
Vettem már akkor kuplungcsapágyat is 6.000-ért....ha lenne időm bele is raknám :D
A polcon nem kopik az fix :D
Fém lamellák általában bírják, de meg kell mérni.
Rugót érdemes cserélni....vagy sufni megoldás, hogy beteszel alá két alátétet, hogy erősebben szorítson.
Én akkor alkalmaztam ezt, miután a lamella és rugó csere után is megcsúszott. (nem ZZR)
Sziasztok!

95.000 km-t futott kawasaki zzr kuplungja meg-megcsúszik teljes gáznál 8-9000 fordulat környékén. Gondolom csereérett lett. Mondjuk megjegyezném, hogy amíg fuchs olaj került bele, semmi gondja nem volt, most van az első szezon amikor repsol-t vettem, már csak a jó Isten tudja miért, lehet annak is köze van hozzá? Ha cserélünk lamellákat elég csak a kopókat, vagy akkor már érdemes a fém lamellákat, rugókat is cserélni?

Köszi a válaszokat
de mi ez? 50-es robogó vagy 650-es Burgman?

Két vagy négyütemű?

Olajozás szivattyúval vagy Te kevered a kútnál?

Dugót cseréltél.Gyűrűvel?

Karbit kellene megnézni, hogy miért csak teljes gázon megy. Utána egy kompressziót. Lehet cserélgetni sok mindent, de igy nem találgatnák.
Szerintem , innen a távolból, valamiért túl sok az üzemanyag vagy az amit el kellene, hogy égessen. egy alapos blokkszerviz mindenre gondolva. De lehet kevés üzemanyag , és sok kenőanyag. De az nem szerviz. Szerelni kell és nem találgatni!
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet?Jól ment a robogó és egyik pilanatról a másikra csak 30 at ment utána már csak 5öt most meg ha be is indul csak addig megy még tőgázt húzok!Kicseréltem a dugót újra de ugyan ez van.Most a gyújtásra gondolok de mit nézek?Vagy a szimeringet cseréljek? A gyertyát már cseréltem de semmi. Ja és elég sokat fogyasztott a végén és most is füstöl nagyon. Köszi a segítséget előre is!
én egyszer egy Hondával jártam igy, trafó volt a probléma... elsö körben inditod, nézed melyik henger nem melegszik... hagyod visszahülni, közben trafó csere, ha a trafóban/kábelben van a hiba, az is vándorol a trafócserével együtt
Köszi. Rendes lenne tőled. Megpróbálom eljuttatni padra hátha a szakemberek rá tudnak jönni
Igazából nem tudom, ha mondjuk én újraírom akkor nem biztos, hogy megszűnik a rezgés bár ha alapra visszaírom akkor van rá esély és akkor utána lehet próbálkozni, persze ha elviszed egomba akkor ott padon átírják ha még foglalkoznak vele és ott rögtön kiderül írás közben, de nem tudom, hogy a Csabiék foglalkoznak-e még ezzel, azzal biztos, hogy árulnak beállítással: http://prop-tech.unasshop.com/.........én legfeljebb próbálkozni tudnék vele többszöri írással és vagy jó olyan lesz amilyennek várod vagy nem.
Ez lehet. Írva volt az ecu-ja az előző tulaj elmondása szerint. Nem tudom kihez lenne érdemes vinnem
Ok, remélhetőleg így van.
Nem valószínű, hogy nekem köszörülték volna. Minden csavar érintetlen. Tömítések is gyáriak
A kiput volt már hogy betömtem ronggyal de igy is ugyan azt produkálta
Ja, amúgy akkor is szokott ilyesmit produkálni (már ha nem annyira erős a rezgés) ha átírják az ecu-t mert ugye változik a befecskendezés stb., előfordul, de az nem igazán gáz és ha visszaírják alapra akkor el szokott múlni, jártam így én is mikor írtam és akkor ha kicsit változtattam akkor kevésbé rezonált.
Egy kolléga leírta azt ami nekem is volt.....vettem egy sv650-et (annak az órájában is valami huszonezer volt) és miután 5-6000-et elmentem vele elkezdett rázni egyre jobban és eccercsak a nulláson olyan 90-nél megállt (bár érdekes módon beindítható volt és szörnyű zakatolással képes volt járni, de nyilván ezt csak pár másodpercre tettem meg)....szétszedés után kiderült, hogy a főtengely kettétört és a mérések után kijött, hogy köszörülve volt a főtengely és valami autónak a hajtókarcsapágyát faragták bele, az oldalán látszottak a flexnyomok. Akkor utána néztem és kiderült, hogy ha a motornak megköszötülik a főtengelyét akkor az kb 6-8000-et megy el és kettétörik , eladásra szokták ezt csinálni. Erre mindenféle teóriákat hallottam, hogy miért törik ketté és egy gépműhelyes kolléga azt mondta, hogy ha nincs a főtengő megrepedve akkor simán lehet köszörülni így volt akkor mindenféle infó meg azoknak az ellenkezője így ma sem tudom mi az igaz csak annyit, hogy ami motort én ismerek és köszörülték a főtengelyét az mind eltört párezer km után. Nekem sajnos szétverte a generátort is és nem lett tökéletes az összerakás után hiába volt másik jónak vélt főtengő. hajtókarok, színkód alapján rendelt nyugvó-hajtókarcsapágyak, új generátor álló-forgórész stb. vásárolva azok után is megmaradt egy rossz vibráció és egy rossz érzés. Remélhetőleg nem ez van csak azért írtam le mert én így jártam.
A kipu dobot próbáltátok , dobd le , anélkül is rázza ? Esetleg a leömlőbe nem szabadult el valami ? Egyszer egy ZXR leömlőbe levő 6-os sajtolt anya /emisszió ellenőrző / volt kilazulva az csinált qrva rezonálást , nem volt egyszerű megtalálni a rohadékot !
Sziasztok!
https://www.sportmotor.hu/vide...
Valakinek ötlete esetleg?
Üdv!:)
Befolyik a karbi az adott hengernél, tű és vagy fészek hiba. Kopás adott hengernél, felkapja az olajat ami indításnál beköpi. De hidegen ráindítasz, pár mp járás majd leállít és megnézed a gyertyákat, persze ha már a gyertya, pipa, trafó, kontakt hibákat kizártad.