Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából csak 7500 de ő összedja az aktuális lájkokkal.
11ezer? Gyerekemnek több mint 120 ezer van.....
A 11 az ló@
Cimbi nagyon Isteníti hát nem tudom nekem a videói mindí erős vegyes érzelmeket keltenek bennem, de nem viszem hozzá az biztos.
Én nem vagyok követ ami követ minden követ.
De hát van 11000 követője.
Mi történt?
Én nem nézegetem a szerintem nem túl hiteles teszteket és a "szakértői" véleményeket mert hát azok fizetettek, a kollégák, haverok és a saját tapasztalataimnak hiszek amelyek szerint nagyon mások az olajak és ahogy írod, elég sokára derül ki, hogy az olaj jó volt-e vagy sem viszont így pont az szívja meg akinél ez kijön hisz jó olajjal mondjuk elmegy 2-300000-et míg vacakkal elkezd széthullani 80-100000 körül.
A motul nekem sem tetszik! Váltottam Repsolra és először azt hittem szétesett a váltóm, mert egy pici pöcc elég a fel és visszaváltáshoz is! A blokk is halkabb lett!
"Tasi"- t meg hagyjuk! Jól átba..ott Nálam leírták magukat, és azoknál is akiket ismerek! Vesztett pár embert, de van ki átverni még biztos!
Az (az mester) a tulaj neve rövidítése ill. más nem abból mert így jobban hangzik. Részletekbe nem mennék bele nyilvánosan, megvan rá az okom.
Nekem a régi 120-as Skodám és az fAstrám is azt csinálja hogy amikor elhasználódik az olaj akkor elkezdi fogyasztani.
Tescos olajat 2000km után már zabálta, jó minőségű olajat 15ezernél kezdi.
Számomra azt mondja, hogy ennyi idő alatt törik össze az olaj, és vékonyodik el az olajfilm.
Amúgy megjegyzem, egy filléres GM olajjal bírja legjobban az Opel.
Priusomban nem tudom mi a jó, mert az egyáltalán nem fogyasztott még olajat. Beleraktam a Unixosat, és ott van a nívó felső rovátkájánál steril tisztaságban már vagy 6000km óta....igaz ennél elég ritkán és kis terhelésen üzemel a benzinmotor.
Ez miben nyilvánul meg?
...csak mert ezt raktam a kocsimba
Tribológus ismerős szerint minden olaj ugyan olyan, ha a ráírt paramétereknek megfelel, vagyis nem hamisítvány, szóval nem vagyok az a márka fétises, de megbízható helyről szeretem venni. Az meg úgy is 300 ezernél derül ki ha nem megfelelő volt az olaj
Honnan lehet tudni, hogy egy olaj bevált ha nem mérjük menet közben a fontos tulajdonságait? Ha csak az olajnyomás lámpát nézzük attól még lehet rossz hosz általában nem azonnal okoz könnyen észlelhető károkat hanem kell hozzá pár olajcsere, hogy hangosabb legyen a motor, enni kezdje az olajat stb., ha tecsós olajat teszek bele annál sem derül ki azonnal, a kamionnál azért igen mert jellemzően 60-90000-ként cserélik ( én 30) az olajat amennyi idő elég elsőre is, hogy kiderüljön melyik mit tud. Egymás után 2x tettem bele mannolt mert olcsó és jónak mondták, zajosabb lett sokkal a motor ami sajna nem múlt el teljesen hiába váltottam, de azért csendesebb lett.
ilyen fémdobozost már vettem én is a zsu kftnél...régi fazerbe bevált.
Na ezt ha meglátja Tasi... élete a mannol, a motul szar de a mannol jó, nem olyan rég egyik videojában hangoztatta is.
Unixos olaj a tulaj saját terméke áll. tényleg egy rakat fos.
Elfelejtettem odaírni, hogy szerintem.....nem vagyok tribológus, gépészmérnök csak egy vén fasz aki nézelődik aki a fejéből és tapasztal ahogy korosodik.
Ide vagy másik topicban írtam a tapasztalatomról, kamion motorjában használtam és nem vált be, 2 szgk. váltójába tettem és nem vált be, motorba még nem használtam, de ezek után nem is fogom. Kamionnál az a jó, hogy mutatja az olaj hőmérsékletét és az olajnyomást együtt és a mannol már kisebb hőmérsékleten is kisebb nyomást produkált mint más termék (hangosabb is volt a motor) tehát ahogy melegedett a nyomás erősen csökkent, jelenleg mol-t használok ez közepes holmi, a legjobb az elf és total volt ebből a szempontból azok közül amiket a kamionban használtam (az unix és hasonló gagyik katasztrófák voltak) illetve amit csapágyas szgk-ba tettem az a Selenia ( eléggé drága) volt amit direkt a (pl. Alfa) nagy hőterhelésű motorokhoz fejlesztettek és az nem vesztette el melegedéskor sem a nyomást ( a csapágyas motornál ugye azért megy el melegen a nyomás mert a nagyobb hőt nem bírja az olaj és folyósabb lesz és nem azért mert nagyobb a hézag mint a nem csapágyasnál hisz akkor épp hidegen nem lenne nyomás amikor a legnagyobb a hézag viszont a csapágyas motornál az olaj sokkal jobban melegszik és azt nem bírja a normál olaj, ezért kéne az olajhőmérő amit ugye régóta nem tesznek szgk-ba), a csapágyas szgk egy régi swift volt és mindössze a hajtókar csapágyakat cseréltem ki miközben a főtengő erősen csíkozott volt, a köröm rendesen akadt benne, de összerakás és használat, melegen már 1200-as fordulatnál elment a nyomás, beépít egy olajhőmérő és látni, hogy az olaj melegszik mint állat, cserélni Seléniára és ugyan olaj ugyanolyan meleg, de a nyomás helyrejött, a motor kopogott és leszartam és én még kb 15000-et használtam eladás előtt állandó 110-130-al napi 60-100km-erre és nem döglött meg.
Üdv! Mannol olajrol , valaki véleményt?
Amilyen időzített bomba és amennyit harcoltam más lefingott cuccával vágyom az újra.
Amúgy a hastra új volt 2008-ban.
Ennyire problémamentes járgányt használtban nem tudnék mondani.
Anno vettem kettő új szekeret, épp elég volt. Nem kel új többé. Gazdag nem vagyok, de csóró sem még eddig.
Szóval ezzel azt akarod sugallni hogy gazdag vagy?

Amúgy nem láncot kell venni hanem motort újat.
Ebben a láncban 40pár van nincs megnyúlva fogaskerekek kiválóak egyenlőre nincs vele gond. Ha meg eljő a csere... annyi van, hogy el is adnak.
Az ásványi a fűrészről szálat húz olyan tapadós.
Oké, de hogy jut eszébe embereknek a láncfűrész olaj?
Simán nem erre való, még akkor sem ha sikerült úgy beállítani hogy ne fröcsögjön.