El is férne a -2, mert akkora nagy bunkó gumi ez, hogy totál elment az erő a motófkámbó. Helyette most azt csináltam, hogy direkt ferdén raktam be a kereket, nyertem pár milit vele - igazi falusi megoldás. Most az egyik irányban hátsókerék kormányzású a gép (balra), a másikba meg nem akar kanyarodni, tegnap kikapáltam egy útjelzőbóját miatta Bajna fele.
Lefogadom a Nektek pályásoknak még nem jutott eszetekbe, hogy ferdén tegyétek be a hátsó kereket azokon a pályákon, amelyeken nagyon aránytalan a bal és jobbkanyarok aránya. Pedig szerintem jelentene pár tizedet a kör végén. Vagy nem?
Ez van ráírva: Michelin Power Slick 20/69 2CT.
Ráadásul a láncszett is új esély sem volt kiengedni a kereket...
Jól megszívtam. Eddig minden befért és nem foglalkoztam ezzel a problémával.
R1 eladó 500eFt-ért!
2002, injektor, kitűnő állapot. Nem füstöl, nem zörög-csörög, nem dobja ki a fokozatokat, műszerfal minden funkciója működik, töltése is van, önindító is működik, nincs "padolva" ,nincs piszkálva, nem hegesztgetett, nem gányolt, nem tuningolt, részleteiben is kitűnő állapot.
Éppen ezért vettem én is mert ilyen jó.
Miért adom el mégis? Befejeztem a pályamotorozást cca. 4 év után, úgy érzem most kell szögre akasztani a sisakot. Más oka nincs, lelje benne egy olyan motorostárs az örömét, aki többször is hajtaná, mint 4-5 alkalom/év...
Lefogadom a Nektek pályásoknak még nem jutott eszetekbe, hogy ferdén tegyétek be a hátsó kereket azokon a pályákon, amelyeken nagyon aránytalan a bal és jobbkanyarok aránya. Pedig szerintem jelentene pár tizedet a kör végén.