Power Commander

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zema,

Várlak... a hűtő tele üditővel..:)
Szia ago!
Köszönöm a válaszodat.Szóval ahogy írtam, én laikus vagyok,nem értek hozzá,megkérdeztem a srácot akitől vettem a dobot ,hogy kell -e állítani vagy nem,és ezt válaszolta nekem szó szerint.Idéztem a szavait.
Ezek szerint csak vetített.
Azért is jó hogy írogatsz ide ,és segítesz nekünk,mert szerintem nagyon sokat ugyanígy vannak vele ,hogy nem értenek hozzá,és annyi mindent hall az ember,hogy így meg úgy kellene csinálni.
A motoromat szeretném sokáig megtartani,és be is fogom állítatni.Írhatnál árakat hogy mennyibe kerül ehhez a tipushoz a power commander +beállítás.
Ja,és még egy kérdés:
Érdemes megvenni a gipro fokozat kijelzőt ami kiiktatja a környezet védelnmi tiltást,vagy az is csak akkor ér valamit ha be van állítva hozzá a térkép?
Ez szuper!

Nah ott vagyok 3/4 6-ra!
Chieftec,

A Power Commander-nek nek a LE/Nm növekedés a fő feladata, hanem a motor legoptimálisabb működése minden gázálláson és minden tartományban.

Az, hoyg milyen fogyasztás csökkenés várható annak több feltétele van:
1. Milyen motorozási stílusban motorozol, mert ha mindig nyélen, akkor szerintem nem nagyon lesz kevesebbb
2. A motorok közép tartományban jelentősen elsokalnak, ami a felesleges üzemanyag mellett még károsanyagok is rakódnak le. Mivel szerintem a motorosok nagy része ebben a tartományban és a 40-60% gázálláson motoroznak, azért ebben az esetben jelentős fogyasztáscsökkenés érhető el.
3. Ha keveset kap a motor, akkor egy rpm tartományon nem tud olyan gyorsan áthaladni, azért lassabban gyorsul és lassabban éri el a kívánt fordulatot/sebességet. Ilyenkor is többet fogyaszt.. ez kb olyan, mikor aláváltasz a kocsinak és erölködik... ahoz tudnám hasonlítani.
Ago:Oké.köszi.
Csaoo

Az lenne a kerdesem, hogy 2003 as 600 as RR el van e tapasztalatotok. LE/NM annyira nem fontos nekem. Elsosorban az erdekelne, hogy milyen szintu fogyasztascsokkenes varhato a commander beszerelese utan?
beállítás elött uygis ki kell végleg iktatni.... mert akkor csak bezavar utána, ha állítgatni akarja magát....
Ago,

Igen megcsináltattam, de szerintem be kellene állitani.
KertAce:

Mi a mérés idejére megoldjuk. Hogy utána mit teszel vele, az a beállítás szempontjából elméletileg lényegtelen!
Mondjuk ha elkötöd végleg, akkor túlnyomsá tud keletkezni a ramair ügyileg... erre figyelni kell....
jaaah.. 2008-es CBR1000RR.. na az egy külön fajta!
Abba hegeszszétek vissza...
Ilyesmit hallottam én is, azért kérdeztem. De ha kikötöm és be van állítva és esetleg visszakötöm azzal rontok a dolgon? Teljesen le szoktátok dugózni vagy csak lehúzzátok addig a csatit és a csövet?
AlexCBR:

Igen.. pl a TB-ben sincs helye az O2 szenzornak... vagy hegesztetek bele vagy kiiktatjátok az O2 sensor-t...

Hullámzás: általában kiszívja a kipuff az üzemanyagot és az alapjárati keverék beállításával eléggé jól megszüntethető!
KertAce:

Hanem kötöd ki, be sem lehet állítani.....
Jah 2008 CBR 1000 RR-ről van szó. A gyári dobba a Honda mindent integrált katalysator, exup szelep, mégegy szelep, és az oxygen senzor...
Még egy kérdés...

A Two Brothers kipufogó közgsövbe nincs furat az oxygen sensornak egy tipust gyárt a TB függetlenül attól hogy Európai vagy USA piacos motorra rakod fel a slip on-t ezért kell rá furni egy furatot menetes résszel ahová az oxygen sensort betekered. Amikor hidegen elinditod a motort akkor hullámzik az alapjárata és ahogy kezdi elérni az üzemi hőfokot akkor "kisimul" ez mitől lehet? Hozzáteszem hogy más modellnél ugyanugy fenáll ez a dolog amire felraktuk...
Norbu:

Az két dolgo miatt van:
1. mivel a sportkipufogó jobban "ürit", azért amikor össze vannak kicsit nyitva a szelepek, kiszív egy kicsi benyát is.
2. motorféknél elveszi az injektort és amikor kezdi visszaadni, akkor durran kicsit

Esetlegesen meg is szünhet, de nem garantálom teljesen....
Köszi a választ) Az árát esetleg küldd el privátban. Amúgy az ötös térképet állítottam be, telefonos segítség egyengette a bekötést)
Akkor még egy kérdés: Érdemes kikötni a commander beállításnál és utána a másodlagos levegő visszavezetést (pair valve-ét) ? Az is csak a környezetvédelmi szabályok miatt van.
Amik egy kategóriák:
Még azt is eltudom képzelni, hoyg egy helyen csinálják:
TFI
TB JuiceBOx
Cobra2000
régi yoshimura EMS
stb...
jaaaaaaaaaaaaj.....

na azt sem szabad feltenni... :)
Azt nem mondom meg, hoyg kinek, de kivettük a mocijából, mert kb semmi értelmét nem érezte, de amikor betettük a PC-t beállítva, nem hitte el, hoyg a motor igy tud menni....
Aztán hívott, hoyg nem kötöttem-e el valamit, mert megy a mocival rendesen, de szerinte kiégett a üzemanyagjelzője.... aztán kiderül, hoyg csak több, mint 2 literrel fogyasztott kevesebbet a mocija...
:)
Igen van még kérdés.Sportkipuval 1250 bandit néha durran 1 kicsit -néha,ritkán motorfék közelben.Ez is megszűnik majd?
TB Juice Box-ra visszatérve én felraktam egy ilyet cuccot balga módon a 2008-as Fireblade-re, elolvastam akurátusan a leirást hogy mit is csinál ez a doboz..? De ahogy Ago lentebb irta sok értelme nincsen viszont nagyon tetszenek rajta a szinváltós ledek a videoton HIFI deck-en voltak ilyenek anno a 80-as érában....
AlexCBR:

A gépeléssel nincs bajom.. (sz)ámitástechnikus vagyok.... Cska sajna oylan gyorsan gépelek, hoyg néha az egyik ujam gyorsabb, mint a másik és felcserélek betüket így... olvasni meg nem szoktam, amit gépelek...:))))

A topik meg azé van, hogy akinek kérdése van, feltegye.... Ha valakiben kicsit tisztulnak a kérdések, akkor nem volt feleslegesen a számat... khmkhmkhm... betűket tépnem..
Ago, profi leszel a gépelésben is az biztos, mielött nem regeltél ez a topik szinte halott volt. Most meg záporoznak a kérdések.....
Aham! Köszi a felvilágosítást!