Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

505-ös már jó dolog abból volt 2,9-lovas is olyanom volt az anygon szépen ment de ez az 504-es...
Ennyi reővel inkább kimaszkoltam és láss csodát nemkellet gumizóvassal leszántanom a felni széleit és még belejavítani sem kellet mert nem hámozta meg a felnit.
8-as sürítéssel ha látnád a lyukakat a hengerben :) elsírnád magad.De nekem az erősebb 1,8-lovas változatom van :)
te! ez félmunka!
ennyi erővel leszedhettél volna a gumit róla és így szépen lefesteni mindent és aztán vissza a gumit. persze a visszarakáskor óvatosan kell és ennyi. krém szappannal kell be kenni vasagon a gumibelső peremeit és akkor nem sérti fel festéket....
Háát, egészen pontosan 2,5-3 mm az 505 ös nek:)

ez a 42-es löket mellett jóü nagy előgyulának számít, van vagy 25+fok.

Nyilván jó buta motor, kis karbi, kis cső, butavezérlés, oszt jó lassan ég benne a nyál.

HA így nézed, minnyá elmond valamit a motorról, ha csak magában a miliméter adatot, akkor meg semmit.

erre utaltam volna.
Kerekek nekem ilyenek lettek.
Helló mindenkinek.
Beindult a Zündapp be lett hangolva szépen jár a motorja kipuffogó nem a legjobb rajta de majd valamit ráteszek cafe racer szerűre lesz megcsinálva fekete színnel és fehér vagy arany kerekekel. Szerintetek milyen legyen a kerekek színe?
Kaptam ma egy Zündapp KS 50 SuperSport TT - KS50 Watercooled TT gyári használati útmutatót. A fedlap kicsit viseltes de a belseje tökéletes állapotnak örvend:)
Igen csak te annyira belemerültél a fokokba, hogy elfelejtetted az elejét azt, hogy mi miliméterben beszélünk és 3 miliméter az MZ-nél is és a sachs 504-nél is ugyanaz.

Abban igazad van hogy nem érdemes összehasonlítgatnunk csak felhoztam érdekességnek hogy némán ezen is 3 mili az előgyula höhö.

De a 3 mili az 3 mili... :D
ááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ott a pont. egyébként ha "benzines ezres köbös stablimotornál gondolkozunk" akkor annak elég marha nagy előgyújtás kell ugye?
Két motor lett korábban összehasonlítva, MZ meg valami pukk vagy mi.

az volt mondva, hogy az mz nek akármenyi az előgyújtása, akkor a pukknak meg bárakármennyi, mert kicsit kevesebb mint ez mz nek.

Arra utaltam (volna:) hogy rövidbb lökettel, uygan az a főtengelyfok, kevesebb miliméter lesz értelem szerűen.

Tehát ami az mz nek 3mm az egy pukknak 1,5 alatt lesz valahol, pedig szögre azonos.
Mostmég énsem pedig többnyire szokott sikerülni.
Úgy látszik nem AKARJÁTOK érteni miről bezsltem
Pontosan így kell vagy ha nem fér oda akkor egy pontosan bejelölt csavarhúzó is elég nekem eddig mindig bevált
hát igen 10cm távolság van!
Volt olyan 6 sebességes blokk ami belement a 6 sebességes monza vázba. Felfogatásokra teljesen más a cobrához képest
kőszi a gyórs választ előre is kőszőnőm a segitségedet amugy ajka vagyok nem tudod véletlenúl léteztek olyan monza vázak amibe beleszerelhető vólt a cobrának a blokkja
Ez ami most maradt már nagyjából csak saját felhasználásra maradt vázat talán tudok szerezni
szia slickrick éredklődnék hogy esetleg lene eladó cobra alkatrészed legfőkép vázad minden más éérdekelne ami cobra vagy imola válaszodat előreis köszönöm misi


A gyár azért adja meg mm ben ( jobbak azért fokban is:) mert nem gyártanak mondjuk kettőötvenest, illetve, amihez megadják az x mm-t az nem akkora.

A szögelésnek az volna za érteleme, hogy az öszzemérhető,a mm meg nem