Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az, hogy az az ember akinek ajánlod a B-Kinget vajon ugyan olyan-e mint Te? Ez a leggyakoribb indok, hogy :"Én is.... és még is itt vagyok..."
De ő nem ugyan olyan. Esetleg 5 éve gyűjt nagymotorra már a töke tele van az 50Le-vel és mikor ráül a B-Kingre az utca végén meghal vele. Mert volt nem egy ilyen eset még ha nem is B-Kinggel.
Az ember még saját magát sem ismeri eléggé nemhogy egy neten megismert vadidegent.
És ha a következő egy dragbike lesz, akkor a fokozatosság is meg lesz.
Üdv.Az az igazság, hogy a king nekem a közlekesési eszköz, amivel eljutok A-pontból B-be úgy,hogy még közben jól is esik.Nem a 200 ló miatt vettem meg, hanem a formája meg a hangja miatt(2bátyó ). Szinte kizárólag Bp.-en nyomom,pályázás,lábtartó szikráztatás nem izgat fel.Hozzáértők szerint egy 600-ast sem lehet kimotorozni, nemhogy a királyt. De azért érdekes hogy neked is kevés volt a gyári ménes.
Meg van a 20-ezer km mi a kérdés
a helyzet az, hogy a tipikus B-kingesek vagytok. Sokan megsértődnek most gondolom, de a fokozatosság elvét be kellene tartani. 2000-et mentem vele....3000-et........gyerekek, ez lófütty. Nem az a gond, hogy mentek vele mint a meszes, mert 200 LE, hanem a megállás és a kanyarodás. Ezért van annyi alkatrész hozzá.....Sajnos láttam kollégát menni így B-kinggel, én sem voltam egy Rossi vele, de ő nem tudott kanyarodni. Szerintem a GS-el kanyarban bármelyikőtöket otthagyom, bár tény, az egyenesben elkaptok
Ha már 20.000-et mentek vele, és 30.000-et, akkor beszélgessünk. A 2-3.000 még ismerkedni is kevés. Ez a motor olyannak való, aki évek óta motorozik a lábtartókat karcolva, különben nem fogod élvezni, nagy, nehéz dögnek érzed majd kanyarban.
Doki még függőben mindig a dolog de ha változás lesz kereslek
Jaj, gyerekek ne már mész az utcán fejedre esik egy tégla és meghaltál vagy egy kis Simpsonnal egy idióta belevág, az árokba Bélával lehet motorozni úgy ahogy, szeretnél, lassan és ha akarsz gyorsan is. Egy 40 lovas Drag Star-ról ültem át Béla királyra ezzel tudok úgy menni, mint a Draggal de ez fordítva nem igaz és a két motor közötti különbségről ne is beszéljünk kényelem, stabilitás stb., ja és a lényeg ezzel meg is lehet állni! A plusz lovak, meg amik ott vannak, készenlétbe sokszor jól jön féltem ettől a géptől még ki nem próbáltam az óta szerelem. Csak ennyit a saját véleményem
nem buzdítás miatt írtam. egy ilyen kaliberű motor életveszélyes. én 53 paciról ültem át, és 2000km környékén már azt hittem, hogy 46-os van felfestve a motor oldalára. elcsúsztam és nagy mákom volt. szerintem nagy mértékű önismeret és önmérséklet kell egy ilyesmi vashoz. tudni kell, hogy mikor kell a gatyában maradni és nem szabad mindenáron húzni neki. szerintem.
ha visszaolvasol, akkor én egy GS1200-ra cseréltem. A magyar utakon nem lehet kimotorozni a Kinget.
Üdv mindenkinek.Én a 21 lovat toldottam meg 163-al.3000km-mentem már vele, és nagyon bejött.Csak addig nem kezes, amíg tolod.
Üdv!
Látom te sem vagy már bakfis.És b-kinged van.Akkor ne tartson vissza a korom?
NA de gyerekek nemár, b-king helyett ? soha!
Háát!,hogy azt mondhatsd van másik!
minek nekem kettő?
Azt sajna nem mondhatom meg,mert még megveszed előlem.
Önuralmam az van csak az a baj szeretek tempósan közlekedni.Teherautóval is alázom az autókat.
http://www.tesztmotor.hu/tesztek-1225.html

ezt a verziót néztem ki...
én 72-ről szálltam át, első ezer km B üzemmódban volt ( mondjuk márciusban, úgyis hideg az aszfalt), aztán csak A.
a 34 kicsit necces de ha van önuralmad és pár hétig/hónapig B-ben nyomulsz, akkor segáz. nagyon kezes moci! Önuralom nélkül persze ad hoc kaput, de ha már felmerül benned a kérdés, eleve jó jel...
melyiket nézted ki?
Tegnap néztem egy bkinget,Jó áron jó állapotban.Megvegyem vagy ne vegyem azon tünődőm.egy jó motor nem old meg semmit sem.Vagy mégis?Biztató dolgokat irtál,mégis kicsit tartok tőle,nehogy túl válaljam magam ami a nagyságát és erejét illeti.Egy 34 LE-ről átülni bátorság,szerintem.Még alszom rá. Üdv
Én ilyen tükröt tennék rá.
én a télen majdnem eladtam. még 50e Ft-ot akart alkudni a srác, de mondtam, hogy ennyi és nem tovább. aztán vertem a fejem a falba.. majd jöttek a jobb idők és boldog voltam
egyre jobban szeretem ezt a gépet.. egyszerűen tökéletes (a hibáival együtt ). múlt hétvégén lenyomtam egy 600km-t és tömény öröm volt. úgy megy, ahogy akarom. lassan is lehet vele nézelődni, de ha belekapaszkodsz a gázkarba, akkor sincs kompromisszum

egy kormánymagasítót szeretnék rá és kormányvég tükröket. a gyári dobok szerintem maradnak. akarok rájuk eszkábálni egy táskatartót.

egyébként én 34e km-nél járok és a láncfeszítőnél még van 3 jel. ti hogy álltok? cserélt már valaki láncot?

egyébként van egy olyan benyomásom, hogy dinamikus (nem átlagos) utcai használatnál ez a vas elpusztíthatatlan.. szerintem pályán lehet csak szétküldeni.
én is agyalok, hogy max kivonatom a forg.ból, amíg nem jönnek szebb idők, de lehet a pénz győz... meglátjuk, egyedül amiatt adom el, ha végül úgy döntök, hogy kinőttem a motorozásból...
mondjuk a triumph tiger nagyon bejön, ment egy mellettem az utcán...
de max pár év múlva...
faxom ebbe a válságba....
Komolyan mondom, anyagiak miatt mindenképp elakartam, de úgy alakult, hogy kicsit szűkebbre húzva a gatyát mint eddig volt, de megtarthatom, ezért marad. Habár lehet nem lesz benzinre pénz, de a motor lesz!
nehéz eladni, mi? nekem is el kéne, de nem bírtam még felrakni...Hátha meg tudom tartani....
Egyszerűen fantasztikus gép!