Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és milyen jól tette


Van is aki vett
A karbis teljesen más, sokkal gagyibb, ma már injektoros a gázszett és alig érezni a különbséget mind fogyi mind teljesítmény terén, egy sok lóerős gépnél gyakorlatilag éeszre vehetetlen, ma is lehet karbisba is építeni gázt csak hát minek? Nekem ez a 7. gázos autó és az előzőek kis tgk-k voltak karbival.
Áh,most a brembó felső féket kell felhekkelni rá,meg kéthetente beindítom hogy átfollyon némi benzin rajta.
de mi a francnak tuningolni? aki 140 lovas autót akar, vegyen olyat... :) így lett kitalálva és megy 21 éve tökéletesen...
naná . Van mivel lekösd magad
nem mintha bármi mokolást engednék a hdi-n... Úgy jó ahogy gyári... Tuningoljon aki versenyezni akar.
Ha száguldozni akarok ott a ZZr... Neked kell mondjam
Nekem van egy hondám............annak is örülsz?
igen külön állatfaj ... szeretem is

isten őrizz hozzányulni
5 hengeres a buszom Csikszeredában reggel kicsit kehes volt egyszer... füstölt... 2 izzitó szar volt a 3.nak a vége nem izzott... 5 cserélve azóta semmi pánik..

Itt a forumon vannak akik győzködik a másikat a saját igazukról...Mintha volna bármi foganatja Főleg ha 2-3 ilyen egymásra talál, na az óriási.

Én pld örülök kétszer is Tasi mergájának egyrészt,hogy ő örül neki másfelől,hogy nekem nincs.. Ő is biztos így van a 307 hdi-vel és így van az rendjén.
A T4 az egy külön állatfaj , azt ne hasonlítsad a modern technikához ! Teljesen alapüzemelésű motor , semmi nincs kihegyezve rajta , nem kényes sem üzemanyagra , sem olajra , sem semmire . Ha ezt a motort elkezdenéd tuningolni , és a hetven egynehány lóerőt megdupláznád , vagy akár a 88lovasra rápakolknál még 50 lovat , és a 130-150 helyett elkezdenéd még tüzelni is 180-200-zal , és még az olajat is csak 30ezrenként cserélnéd szerinted meddig menne az alapon életfogytig tartó T4-ed ?
nekem annyi tapasztalatom van az 1.6 hdi vel, amellett hogy minden évben olajcsere sacc kb 8000km ként(20e helyett) , 20ekm gázolajszürő mindenből mann-t használok olajból Total-t
.....
Soha semmi baja nem volt ,köszöni szépen a turbó kettőstömegű minden rendben van..
Amig nem volt ilyen autom bevallom én is terjesztettem a rossz hirét! De soha jobbat . söt 5. éve van meg ,nem is akartam még soha eladni..12 éves 105e km (valos)
Enyhe -40-ben elég szarul indulnak a dízelek.

http://auto.indavideo.hu/video...
Hát ez óriási Tasi

mehetünk a picsába a dizelekkel...
De közben az új álmod egy dizel

Mondjuk nekem tök mindegy ki mit mikor és miből..
Nekem két dizel van itthon és még olyan hideggel nem találkoztam ami zavarba hozta volna a 21 éves t4-et .. Értelemszerűen a hdi-m pedig onnan tudja hideg van,hogy izzít.
Nekem is volt V6 mondeo mk3 a 170le... de az 1.6 hdi-t sokkal jobb vezetni NEKEM! és felébe sincs az üzemeltetés
bele ugatnék van tapasztalat az első v/6 2800 ford taunus 60 000 kilcsi .. 14 liter gáz és szinte tökéletes ,karbis volt igy -10 be már nehezen állt át gázra ...
w124 már 80 000 tul van gázal 3000 motoral 12-13 liter KE _jetronik - 23 fok volt a leg hidegebb akkor is ment.. w 124 3200 KE - I jetronik 14 liter gáz valojában 1200 fordulatrol már gázal megy .... a co ..0 .... melegen simán indul gázal a gáz most herceghalmon 175 /liter a diselesek mehetnek a picsába a sporolos ketyegökel ..

ha bár az uj álmom egy cls 320 /v6 mentem egyel kibaszot jo 6 liter gázolaj

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/cls_320/mercedes-benz_cls_320_cdi_automata_mo-i_pappas_szervizszamlak-10901722
kb igy igaz ahogy le toltad ..... egy dolgot hozzá tenék
bármijen jo karban tartásal és üzemanyag oda figyelésel is meg véve a leg jobb minöségü olajok szürök stb .. maga a diesel motor egy idözitet bomba ... ha az uj vagy használt árát veszük és rendes karbantartást gyári dolgokal .. képtelenség vele sporolni . nagyon serviz igényes nagyon finom anyag kell neki
azok akik ilyet hajtanak megbocsájtják eme hibáit
Èn egyikre sem válaszoltam, mert kérdéseidnek semmi értelme, vagyis még kérdezni sem tudsz annyira kevés az idevágó ismereted.
Hogy lehesen normális választ adni a vélt kérdéseidre ezért kérdeztem vissza..., de nem érted.

Az hogy valaminek Kb 20%-nö a csúcsteljesítménye, vagyis csutka gáz, és pirosmezö elötti tartomány (jellemzöen) ( vagy felsö harmad), az nem fog elárulni semmit a teljesítmény változásáról a használt tartományokban...(részben nyitott fojtószelep, különbözö fordultszám tartományok) . Ráadásul ezt senki nem dokumentáltatja le a mérés-beállítás folyamán miikor a padon van. Mert mint a táblázatból látható kb 250-300 mérési pontról beszélünk. Ezért "ostobaság" kategória egy utcai használatú sétamotornál arról dikurálni mennyivel nött a csúcsteljesítménye.
Ezért kérdeztem, hogy tud -e értelmezni a csatolt táblázatot?
Nem sértődök meg , és ismerem a negatív történeteket , meg hogy a dízelben mekkora melléfogás volt a PD motor ! Volt osztálytársam az Audiba dolgozik a motorfejlesztésen sok mindent tisztábban lát mint mi ! Aztán pár miértre tudok válaszokat is ! Kezdve a kettőstömegű kuplunggal , amit ugye messze nem szabad úgy használni mint a hagyományost , miszerint motorfékről telitalpat tilos nyomni , a gázelvétel sem telitalpról oldalra le történik . Azt mondják 180e körül tuti csere , nekem 240e van a 2006-os autóban és hibátlan . Aztán van a hosszú intervallumos olajcsere ami ugye a szervíznek lett kitalálva ha az a motor eltüzeli a motorolajat , lehet abban akármilyen csodaszer , viszkozitását elvesztve az csak víz ami lötyög , de nem ken . Ekkor keni el a vezértengelyt , meg fekteti a turbót két vállra . Ehhez hozzájön hogy ezek a 2.5-ös motorok az én Caravelle-m alap vezérléssel 131LE-vel 200km/h sebességre képes , Ugyan ez a motor hegyezett motorvezérlővel a Multivanba 174Le 250-et megy . Na most erre felakasztják a trélert , meg négykerekű futót aztán végig gurulnak a pályán kilónyolcvannal német országig , olaszba , hollandiába , a harmincezres olajjal , szerintem sok rokka megszakadna mint a véreshurka ! Meglehet figyelni a pályán milyen tempóval közlekednek ezek a T5-ösök ! Míg a T4-esek az utolsó nem ép a legjobb 2.5TDi motorral 88LE 130-al a világból is elmennek plusz két nap , addig a T5-ök versenyautónak használva 30e km-es olajjal borítékolható hogy kifekszenek . Aztán van az előmelegítő webastó , ami vagy megy vagy nem , sokan basznak rá , pedig nélküle a PD fel nem melegszik , vagy csak sokára és addig téli időben szarrá kopik a henger ! Aztán van a gázolajszűrő ami 3e-től 30e-ig van árazva , én a húszonezres kategóriát veszem áfa nélkül , de legtöbben a legolcsóbb kategóriát kérik ami jót tesz a rohadt drága PD-elemeknek ! Az üzemanyag minőségről ne is beszéljünk , arra is kivan találva ,kell valami adalék ,hogy kenjen is valamit , de nem mindegy hogy mit dobunk bele , mert a részecske szűrőt sec-perc megöljük , feltéve ha nincs kiiktatva , ami jó dolog , kivéve ha külhonban rádobják egy mobil állomásra , ahol kiderül hogy az Euro4 helyet Euro0-át tud a motor , na akkor kell kurva sok büntit füzetni , és se a németet , se a franciát nem érdekli hogy te ezt már így vetted , vagy te oldottad meg okosba ! Ja és motorolajból sem jó akármilyen , csak az , alacsony szulfáthamu, kén- és foszfortartalmú szintetikus jó pontosan a részecskeszűrő miatt . /a gyári DPF majd egy milla/ Ezek az autók városi forgalomra egyszerűen alkalmatlanok , ezt tudomásul kell venni ! Mindezt összevetve sokat meglehet spórolni az üzemeltetéssel , aztán lehet írni negatív véleményeket bőven ! Viszont én évente lecserélem az olajat , amit nem dobok el , mert az Audi 80-ba több mint jó , és abban 7500km-enként van előírva a csere ! A sok negatív kritikával ellenben , van több T5-ös ismerős aki ugyanúgy hiba nélkül használja évek óta a típust , de ezt nem írják le sehol , mert ez természetesnek vesszük , ha valami rendeltetés szerűen teszi a dolgát azt miért is írnánk le ?!
Ha segítesz, hogy a feltett kérdések közül melyikre válaszoltál érdemben, hidd el bármit megértek
Jogos, látom, az alapján kb 20%+.
Én most azzal járok és az asszony autójába is remélem hamarosan belekrül, kb. annyit eszik belőle mint benyából csak éppen 200 alatt van literje.
És ez nem is akkora hülyeség....
Az olyan izéééé......
Gázt bele oszt jónapot.
Mobilgarázs