Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt majd 8 éve írtam:
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lehet néhol "kicsit" (nagyon!) csöpögős, de ezekre a részekre hívnám fel a figyelmet amit azért pár hozzászólásban sikerül felfedeznem.

"Sokat kardoskodtam a témában másokkal , hogy a motor teljesítménye kielégítő és nem szükségeltetik semmilyen teljesítmény növelés....tapasztalataim arról győztek meg, hogy bizony a gyári „beállítás” von némi kívánnivalót maga után."

"...szeretném hangsúlyozni hogy a számok számomra nem jelentenek semmit, jól jöhet majd vetélkedni , szám háborúzni azoknak akit csak ez érdekel.
Az én célom az volt hogy a sok kemény környezetvédelmi érték betartása miatt csorbát szenvedő gyári beállítást optimálissá tegyem."

"Beszámolómat zárva szeretném hangsúlyozni, hogy nekem nem a teljesítmény növelése volt a célom, hanem a fogyasztás esetleges csökkentése, és egy a gyárinál jobban motorozható beállítás elérése, mely akár, reményeim szerint meghosszabbítja a motor élettartamát. Úgy hogy gyorsítás közben nem cibálja a hajtásláncot, nem kell visszaváltani egyes szituációkban, vagy araszoláskor kikuplungolni, stb..."
------------------------------------------------------------------------------------
Utolsó nagyon primitív példaként... recseg a konyhakredencen a Sokol rádióm, mert az "oroszok" zavarják az adást! :-D Odalépek, és a "tuning" (hangoló) gombbal beállítom újra a csatornát, hogy halljam a nótaszót a fröccsözés közben. Nem azért tekergetem, hogy "hangosabban" szóljon, hanem, hogy szépen zengjen a "A csiszári hegyek alatt" muzsika. Ezt csinálja a PC valójában minden egyes "rádióállomással".
(Ha valaki azt akarja, hogy úgy üvöltsön, hogy pattogjanak a cserepek a háztetőn, és tesz rá 1200 wattos koncerterőlködőket, meg stadionhangosítást, mert versenyezni akar a "szomszéd Lambadás" ízlésével, már teljesen más menü alatt fut.)
Tasi, nálam pont most váltál hiteltelenné. Pisti nagyon pontosan leírta, mi a helyzet, ehhez én laikusként nem tudok hozzá tenni semmit. De neked, mint szerelőnek, akinek sok tapasztalata van, és remélhetőleg tudása is, nos, neked egy ilyen posztot nem lett volna szabad írnod.
Tehat fogalmatok nem volt arrol hogy milyen keverekkel meg a gep, csak ontottetek bele a benzint. Jo is ez igy :D tapasztalat... uyan, sok esetben hibas a tapasztalat mert nincs mogotte alapveto tudas. Nem kell ezt most magadra vedd.
Egy percig sem állítottam hogy értek hozzá , sót írtam hogy ezek szerint csak úgy éreztem , az én tapasztalataim java részt még a net nélküli világban született , és nem a huszad halomásból merítettem hanem a közvetlen környezetemből . De nagyot változott a világ és mindenki tud pár perc alatt vélt tudásra szert tenni , és a nagyobbik baj hogy ettől mindjárt inkvizitorként erőlteti is azt másokra . Minden képen megkövetek minden máskép gondolkodót , de biztosíthatlak nem dőlók a rozsdás kardomba , továbbra is egy nagy köbös óriási torokkal rendelkező karbis vasról álmodok éjjel nem pedig a PC ekecseléssel ! Béke mindenkinek !
Te most megint azt fitogtatod mint a láncnyúlással... nem ertesz hozzá de magyarazod a semmit. Le lett írva, nem a csúcsteljesítmény számit a pc után hanem az hogy egyenletesebb a motor. Biztos mentél 2t motorral, ugyanaz van itt is elnagyolva. Pc-vel lesz egy egyenletesebb linearisabb motorod, amit nem erzel hanyatbaszosnak de gyorsabb vagy vele. Ezert jo a pc, az meg mellekes hogy lehet a max teljesitmenye 10loerovel tobb, ugysem azt erzed amikor huzod a gazt. Es igen, a gyari beallitason lehet javitani egy pc vel mert az a beallitas nem ahoz a bizonyos motorhoz keszult amin ulsz es van benne mar 40000km es a 3as henger huzza a tobbit...
Mentem már pc-s speed motorral zx-10 ,nem mondom hogy nem volt meggyőző , de egy nyers karburátoros pl.egy 41mm-es síktolattyús gsxr tolóereje élvezetesebb volt szinte életveszélyes , de ezek szerint ez csak érzéki csalódás volt ! Minden esetre ha a PC a non plus ultra , izgatottan várom mikor valaki megvesz egy gyári szar térképpel felvértezett H2-R t és bedöcög a nemírom nevét commanderes atomfizikushoz hogy optimalizálja a vasat mert a KHI mérnökei elég hitvány térképet írtak és negyedikben emelgeti utoljára az elejét .Ha minden vason ennyire csodaszer bízzunk benne hogy a H2 is felemelkedik a gyári betegségeiból , és végre rendesen égeti a benyát ! Ha másért nem , ezért érdemes lesz olvasni a fórumokat !
Na inkább azt mond mit veszel :D
Minek tologatn?Megy a kiscsaj után mint egy jól idomított skótjuhász.
Elképzelem hogy a teszkóban viszi a kosaramat és máris megvenném.
Amúgyis mire forgalombakerül örülök ha a budira egyedül kijutok,kész főnyeremény lesz ez.
Na az lofasz, a yamahámban hangszennyezési védelem van egy klappe becsukodik kis fordulaton a legszuroboxban, igy nincs szivo hangja.
Mondjuk ha nem kellene ezutan a motort tologatni a parkolaskor ez meg hasznos kutyu is lehetne,persze 5 km/h felett szigoruan kikapcsolodna!
Nagyon kössz,már csak meg kéne nyitni,tavasszal megmutatom a vén csontnak.Mindig is terv volt arra.
Na, valljál színt. Hamar vedd meg, mindjárt indulnak az árak az égbe
Vazzz.... ......de egy 1290....hmmm....gumigyilkos.....
boxodban
Francokat! Megveszed ezt, és ha éppen nincs kedved motorozni, akkor elküldöd egyedül:

http://totalbike.hu/hirek/2017/01/06/nem_kell_motoros_a_honda_motorjara/
KTM RC8?
Hat miutan minden terkepet kisimitottatok,en 25 fok napsutesben,langymeleg,erdes aszfalton az iveken tekeredve tudnam optimalizalni magam,egy karbis gazreakcioju injektoros orommotorral....
Majd a következő tulaja szarakodik vele.
A következő meg a kereskedés gondja 2 évig.
A honda meg köszvény karbis.
Az újabb GS500-akon ugyanez van (2. és 3. fokozatban egyszerűen nem forog le, mert környezetvédelmi okokból durván visszaveszi az előgyújtást). Szóval húzatnád 3.-ban, kelletlen, kedvetlen, nem megy, aztán felkapcsolt 4-be és megjön az "ereje". Tényleg csak szét kellet húzni egy csatit, ami a váltó "üresjelző" kapcsolójának szegmenseitől az ECU-ra megy.
gugliban talalsz mindenfele terkepet hozza, jo moka ezek, masodlagos levegot is le tudod tiltani bar nincs sok erdelme meg na minden szart lehet ellenorizni :D
Útvonal?
Mi csak pihiztünk meg bálványimádtunk és húztunk tovább. 480 kilométer tömény kanyar nagyon fincsi volt
Na egen,viszont a tudásomnak van határa és nem szeretném elcseszni.Jó a gyári beállítás ígyis tol mint a barom csak győzzek kapaszkodni.
iszont vicces minden fel le kapcsolgatni az AC-tól a ventillátoron át a műszerfal összes funkciójáig.A hibakódok meglétét jó megnézni,a szívócső nyomásértékeit is,bár szinkronhoz picit lassú.
Ha beleásnám magam a témába tuti el lehetne egerészni de másban utazom.
Viszont öcsém olyan viccesen fruti árban vett egy OBD2-es Autocom Delphi autó diagnosztikai egységet hogy csak pillogtam.Aszittem ezek 100 felett vannak de nem,20600.-ért volt free postával Alfától a renault teherig minden benne van,egy laptop és ugyanazt tudja mint a tuneECU.
EGR szelepet simán le lehet tiltani astránál.
Tre mod vagy a tokom a neve ? :D en semmit sem ereztem az sv-n pedig azt mondtak nagyon fog hasitani tole
Megismertem. Ott a legjobb a rántotthús, azaz schnitzl...