Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a McCoi-t úgy állítottam be, hogy 8km-ként nyomott egy adaggal. Az mondjuk több, volt mint egy csepp, de nem volt sok. Így mindig lájtos grafitszürke volt a lánc és soha nem ment sem gumira, sem sehova és a két decis tartály 6e km-nél többet ment el. Állítom, hogy a legjobb láncolajozó a piacon.
2-2:10 most a cseppszam a lancfuresz lanckeno olajjal, de elzar a magnesszelep es cseppen még 4-5cseppet
A cseppszám ezzel a tűvel 1 és 2,5 perc között jó. Mivel most nyár van, ha 1 percre rakod, akkor ősszel 1,5-2 perc lesz, ami szintén jó.
Az rengeteg. 0,5-ös külső átmérőjű tűvel egy perc/cseppnél ne legyen sűrűbb. Fontos a sűrű olaj is.
Na, husquarna lanckeno olajjal kerek 2per 1db nagyjabol 3mm-es csepp
Az kurvasok.
Csabu, 1,5perc alatt 3csepp ami nagyjából 1,5-2mm átmérő az nagyon sok ugye ?

Jó közröhely tárgya lettem a gyógyszertárban a 20forintos tűvel amiért fizettem 50forintot és a nő utánam futott a 30forintal
Nehezen ment bele a kulcs es nehezen fordult el, kifujtam fektisztitoval, szarazon konnyen jart, aztan teleszortam grafitporral, azota is konnyen jar.
Az ezereves hondan sok az elhasznalodas,de a zar tiptopp.
Elvileg bármilyen kenőanyag jó, ami nem ragacsos, mivel pl. a zsír is megfogja a port, koszt és később attól ragad be az egész cucc. A WD40 jó, de a sima petróleum is jó, mivel a WD40 gyakorlatilag petróleum
Mosasd át wd40-el,de úgy,hogy orrán száján dőljön a cucc,nekem bevált,vmi spéci ajtó zárbetétnél.
Mi baj lett tőle?
A kulcsmasoló mondta hogy nyugodtan fújjam be szilikonnal az jó lesz azzal, aztán az apja faszát lett jó...
Nekem van,de lakás zárba fújtam,anno,azóta is jó
Nekem meg nincs gíújtáskapcsolóm, -> no problem
WD 40-et használtam végső megoldásnak,azóta tökéletes.
Zárba (cilinderbe) zsírt tenni tilos. Ez eléggé köztudott
Nekem egy bajom volt vele, kb a futásteljesítménny felétől kezdbe zavaróan leromlik a bekormányozhatósága. Mikor 2mm köré csökken a profil, akkor meg úgy driftelsz vele, ahogy akarsz. ( Ez a állapot nem tart mondjuk soká, mert én cserélem kopásjelzőnél, vagy ha őgy jön ki, még előtte.)
Állítsd oda a tesód, nem veszik észre a különbséget :D
Szedj le minden deknit és nézz körül. Az 1250-ben vannak vakdugóval lezárt csatlakozók. Én egy olyanban találtam kapcsolt pluszt.
650es sv......
Pr2 for president!! De most komolyan. 650es dv és ezresen is fasza volt. Lehet megint azt veszek, ha lekopik a pr4.
Segítséget kérnék a 2006 Banditnál a baloldali dekninél van 4db csatlakozó. Ki tudna segíteni hogy melyik csatlakozóban találok működő motor esetén + 12V. Vagy egy villamos kapcsolási rajzot a motorról

Köszönettel: feco11
Ugyanezt mondtam. A road szeria tapad, a power es a 2ct egy szar, a power pure jó, de ha közeledik a kopásjelző az is csúszik, a pure utóaival nincs tapasztaltom de azt mondjak azok vegig jol tapadnak.
Amugy a vén pr2 nem csinalja.Ez a fura.