Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á, ez szombaton már megvolt, bár a GS csak kicsit lett vizes, mert pánixerűen menekülni kezdtem ahogy a Csorba-tónál elkezdett zuhogni.
Reszelitek a fingot rendesen
Japan egy tomegcucc az europaiakhoz kepest. Olcsobb eloallitani a mennyisegek miatt. Altalaban igenytelenebb futomuvel es sokkal kidolgozatlanabb alkatreszekkel, reszletekkel.
Ettol fuggetlenul jo motorok, csak " kevesebb bennuk az elet".
rát=ráz
Ezt gondolom a sértő ugyan, de reális fillérizélő jelzővel illetni, mert ugyan az én szempontjaim is jelenleg pont ugyanezek, de csak azért mert nem telik az említett márkákra....abban a pillanatban amint bárkinek fussa ezen márkák fenntartására azonnal vesz egyet mert hát a japó ugyan megbízható meg minden, de elég steril.
Szeretem hogy más.
De vartyogó tehát "más"......, de mégse mert nem rát, nem rángat...
Ezek szubjektiv dolgok Simán váltottam a gsa után,nem volt fejtörés
Félév után végre romboltam a narancsos fagyizóvadásszal..................brutáljó és nem vibrál,se úgy mint a gées se úgy mint a sornégy honda.............se sehogy.
Olvasom hetek óta amiket írtok...állati. Azt vettem le, hogy mindenki valami mást akar mint a megszokott sima sornégy (most csak a motorjára gondolok), tehát valami dögös különbözőt........persze mindenki meg is találja csak hát az a baj velük, hogy ráznak, egyenetlen a járásuk meg ilyenek és persze ez nem jó, de amikor ezek a gyártók elkezdik simítgatni a motorokat egyre egyenletesebb és rugalmasabbak lesznek ami miatt viszont már majdnem olyanok mint egy sornégy és akkor veszik őket. A futómű meg tsai más, abban a jurópai gépek igen jók, egy átlag utcai bármely eu-s gép olyan mint amilyen egy sportjapó szeretne lenni. Én pl. azért utálom az eu-s gépeket mert még nincs rá lém és ezért szerintem szarok.
Mindkettő. Úgy az igazi
A GS legyen vizes, vagy a szerpentin?
Akkor hogy tudtál olyat leírni, mint alább?
Megvolt :)
Japán élménymotor? Csapass végig egyszer egy vizes GS-el egy jó hosszú szerpentinen, akkor majd rájössz, hogy mi is az az élménymotor
Az alant általam linkelt fagyizóvadász egémozis drótos gázos.

http://youtu.be/HWj3Mr-BV4A
Levi,a japánok mióta gyártanak nem élménymotort és az európaiak meg élménymotort? :)
Kupluuung?? Az meg mire való, hacsak nem egyesben manőverezni
Milyen egérmozi és drótos gázkar..???????
Kocsog digok
Ah mindegy lomolok valami hornet valtot bele,vagy veszek lovaglocsizmat es adok neki.

Amugy furi lesz a szines egermozi meg a drotos gazkar.
Jaaa digok lovagló csizmában szétrugdosták 100ezer alatt...
Kb 4000 ment bele eddig,kezdettol iyen,digo import.30e volt az oraban.
Egyesbe berakáskor nekem a bandit is klattyant elég rendesen,inkább már csattant, mint haver CBF 1000-rese új korától.
Mert már szétrugdostad,vagy előtted valaki.Nekem volt 600-as meg 900-as CBR, jó váltók voltak azok,meg a VFR-é is.
Hehe értem én háát ,ha egyesbe rakom,egy picit ez is klattyan (KTM) azért nem csattan,de a többi fokozat hangmentes a kuplung meg szervós,hihetetlen könnyű,kb negyed erő mint a bandité,noha nekem az is megfelelt.
Én tuti, hogy perverz állat vagyok, de én szeretem, ha "klattyan" a váltó.