Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én majd motoré fogok menni,lehet csak kabát lesz belőle.
se=de
se most komolyan
Pedig csak kabát kellett volna.
Én is Japo motor pártí voltam,gyerekkoromtól mocizom,csak Japo gépeim voltak(street),de kipróbáltam ezt a KTM-es és muszáj voltam megvenni.. ,tényleg nem akartam motort cserélni..
majd el felejtettem, a hangja az meg brutál
akkor egy kis szösszenet
V Strom 1000
pénteken vehettem át a gépet,szombat,vasárnap belegyalultam 952km-t. számomra ami bejött az a mozgathatósága" holt" ill." élő" ként
mások a gép vibrálásai, rezonanciái ,elsőre olyan, mint ha a sor négynél ki hagyna egy henger
bejáratosként nem igazán ajánlják 5e ford feletti bajusz huzogatást,igy csak pianóban próbálgattam,hogy mennyire rugnak a lovak egy jobb gyorsításnál
van rajta állítható kipörgésgátló ill. csusztatja a kuplungot ha 1-es,2-es fokozatban van,első útján 2.ban hagytam mert mégis csak nem az első kilóméterekben kell meghasalni vele,mivel még a szoktatási időszakban vagyunk,Itt nagyon beleszól a gyorsításba ill. a motorfékbe,ezt a fokozatot igazán esős nyálkás időszakban ajánlott ill. ajánlják
jelenleg átkapcsoltam 1-es fokozatba,itt már kevésbé szól bele a technika,de egy tegnapi manővernél érezhetően bekapcsolt visszaváltásnál,aminek azt mondom,hogy örültem is mert lehet elment volna a fara egyik irányba
fékkel vagyis fékekkel kapcsolatban,első fékhasznélatnál beledolgozik a hátsóba is,egyszerre a kettőt használva nagyon hatékony
üléspozició számomra nagyon kedvező,igaz egy kicsit lábfejezős,de igy is ugy is csizmát kell cserélnem ill. a telószárakon le eresztetek 0,5 vagy 1,0cm-t,vagy mind kettő kombinációja lesz,alacsonyított üllés gyárilag csiliárdok
ennyi jutott most eszembe ,és remélem nem untattam a társaságot
Van ebben a vezetesi elmeny dologban vmi az biztos,csak pont ebben tud elveszni az egszeri biker,hogy mi is legyen a szempontok rangsora? Ezutan jon eros korlatkent a piszkos anyagiak.
Jomagam most egyensulyban vagyok a 126 bissel.....

Motansag pl tobb ktmmel is mentem,elmeny a finoman mukodo,kanyarvadaszatra tervezett technikaval hasitani,de minden alkalommal erosodik a tudat,hogy ez nem valo nekem,egyszeruen tul sok amit kozuton muvelni lehet veluk,pedig a gep kepessegeitol a tudasom fenyevekre van....
A jo Isten tudja hany tucat japan motor utan beprobalkoztam egy Tounoval (Factory kivitel) Ez volt 2 eve. Eszem agaban sincs eladni, legfeljebb ha lenne penzem a V4 re.
Mas elmeny. Imadom.
OK vágom.
Nem tudsz elszakadni attól a gondolattól amit úgy írnék le "a japán motor megbíthatósági fétis".
És csak ez számít,ezen forog az agy.
Itt is és sok helyen felmerül egy másik megközelítése a dolognak amit úgy hívnak "vezetési élmény"
Általánosságban a megbízhatóságra gyúrók KB a 90-től KB 2005-6 os évjáratú japán tömegmodellekben gondolkodnak amik jók,olcsók,könnyű szerelni sosem romlanak el de olyan vezetni őket kis túlzással mintha egy csuklós ikarusszal közlekednél.Nem okoz semmilyen érzelmet.
Jópár embernek ez elég is.Nem is ül át másra,fenéket hisz mind megbízhatatlan vacak stb.Tehát egyrészt megbzhatósági tapasztalt is csak másod,harmadkézből van meg internetről.
Ahogy viszont én látom és sokan erről a fórumról rengeteg japon eltöltött KM után nem véletlen váltanak át a "megbízhatatlan" márkákra.
Mert ott van az a megfoghatatlan "vezetési élmény" kitétel amit talán mostanában már felfognak a japók is.És kezdenek gyártani ilyeneket.
Csak sajna azok már nem azok az olcsó egyszerű gépek amivel még a legtöbb emberke jár.

No a Csík is bejárta ezt az utat,volt Kawasakija,XJ900-a stb mind a megbízhatóság japo legendái (mind elfosta magát ugyanilyen dolomitok túrán)
De dögnehéz,kotvány fékes,harcolós gépek ami után felüdülés egy ilyen környezetre tervezett géppel menni.És még ki is birta a nemrég vett előző gazdái által kendácsolt félig leszervízelt masina.
Spec nem tűnik megbízhatatlanabbnak mint a 20 éves CBR-em .
Én olvastam már a kínlódást hogy egyáltalán vegyen-e Ducatit, utána amikor megvette és hidegben-esőben hazavitte, meg most a túrát is... szóval értettem a poént. Másrészt meg neki ennél megbízhatóbb motor nem is lenne jó, mert nem tudna mit kezdeni vele.
Nem olyan gáz azt renoválni csak pénz kérdése.

Gyorsváltóra nem lesz elég a pénz.Talán később utólagos extraként.
2006, gyorsváltós.
Kiráááááály. Nagyon kedvem lett volna PB-t dönteni vele, de nagyon fostam, hogy összekarmolom :D
1,3 környékére fogom belőni.

Milyen évjárat és milyen volt?
Mennyi lesz az ara? Csak mert penteken kicsit koroztem egy speeddel az euroringen ;-)
Szerintem mindketten olvassatok el megegyszer a cikket.,meg az elozmenyet.
Mondjuk hogy a túráról már haza sem hozták, hanem egyből lerakták egy szervizben, az stílusos befejezése a történetnek.
Létől =letol...
Semmi bajom a ducatival, sőt igazából egyik márkával sem, de azért a megbízhatóságról nem 450 kilométernyi motorozás alapján kellene beszélni . Akár még lehet is megbízható, de annak semmi köze a 2 nap alatt megtett 450 kilométerhez. Szerintem az itt jelen lévők közül majd mindenki létől ennyit egy egy jobb hétvégén...
Meg nem,csak osszeraktam a tankot,kurvajol nez ki.
Remelem szeptemberre elmegy.
Probaut majdan talan a honap vege jovohonap eleje.
A penugyi malmok orolnek de rohadt lassan.
Talan tesztvezettel?
Szerintem o sem gondolta,hogy a futoja elobb lesz mediaszereplo,mint a nagy becsben tartott legolajos...
Asszem a dukááti belépett a megbízható motorok ligájába........................zöldi meg az utánfutókölcsönző bizniccbe.

http://totalbike.hu/sebessegoltara/2017/06/03/ducatival_a_dolomitokban/
Mint kiderült, az Alpine már nem gyártja a sárga/zöld betétes füldugót, helyette ilyen modellek vannak: Race (piros betétes), illetve Tour (fekete betétes), valamint a Pro verzió, ami mindkét szűrőt (piros+fekete) tartalmazza. (fuldugo.hu)