Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig kötötték az ebet............
Ellentétben velem, mert én már majdnem annyi vagyok, oszt mégse vagyok jó terepre...
Éppen ezért nem is kell 130 kilósnak lenniük...
Mester, téged összezavartak... A túraendúrók nem terepmotorok, hanem magas építésű, nagyon kényelmes, jól pakolható aszfaltbringák...
A mestert kioktatták az összes túraenduro cikk alatt hogy terepre végképp nem ha több mint 130 kiló.
Nem ment át az irónia... P Pont ezt mondom én is. Ezért nem értettem, hogy miért nehéz a 214... De majd a mester megmondja...
180kiló alatt nem lesz túraendúró. Endúró lesz, fasza off-road-ra. De nem túrázásra. Oda kell teljesítmény, pakolhatóság, ezek meg mind plusz súly. Ha felülről közelíti a 200-at, már örülhetsz :)
Próbáld ki az 1250-et.. lesz*pod magad
Mint írtam hasonló súlyú.
És az.
Nem vagyok besértődve. Viszont jelzem, hogy a Tiger 800 verziótól függően 210-215 kg, szóval "dögnehéz"...
Az! Nézd, nekem élvezkedni van más, bokorugróm is van, ez messze, kényelmesen
menni kell. És arra első osztályú.

Csak az a rohadt gs bmw, az ne birizgálna :D
:)
Ha te mondod mind igaz.
Nem kő besértődni,na.
A tiger 800 hasonló súly,csak létra kéne hogy felmásszak rá.
Persze, tudom, 180 kg fölött már minden tankhajó... (plusz fékei sincsenek, meg ereje se, úgyhogy egy szar, értettem elsőre is a múltkor). De jussunk már el odáig, hogy nem mindenki szeret rövid tengelytávú nakeden meggebedni... Majd ha tudsz 180 kg alatti túraendúrót, ami még kedvező árú is, nekem szólj először...
Jó hogy nem egy gördeszka súlyával hasonlítjuk össze egy túraendúró súlyát....
A miniDL se könnyű,214 kiló.
"Csak" 270... Egyébként nekem is kiszemelt volt a Vara, de pont a súlya miatt vetettem el... Persze, nekem könnyű, mert egyedül motorozom. Zöldinél más a helyzet...
És az a jó ha nagy ? Biztosan jó lehet a vara a maga 300kolójával szárazon...
Azt hittem, szeretjük a szűket... Hátul főleg...
A kis strom ma is olcso motor, mar ha letezik ilyen kategoria :) Rossz hirem van, nem leszunk markatarsak, a multkor csak odalltam egy melle, es lenyegesen kisebb-szukevb a varaderonal. Hatul foleg.
Volt rajta váltó felújítva, pár ezer km-el ezelőtt. Ismerős től van, mondta, hogy kibírta vigyorgás nélkül, amikor ki kellett fizetni Szóval akkor a f-f is marad, ok. Mit csinál az amúgy, mit köt össze mivel? Ezek szerint akkor az nem gangot szabályoz?
A kis v-stromot nyilván olcsó motornak szánták anno. Aztán,amikor rájöttek, mekkorát alkottak, átalakították az árfekvést...
Az idő árazza be igazán a járműveket, újonnan a gyártó álma, hogy szerinte mennyit ér, de ahogy korosodik úgy már a felhasználók döntése, hogy mennyit ér.
Ja, 2005 ben a vlkis Vstrom is 1.4 volt, a bandit 1.9. Ma meg kb egy árban, illetve a strom drágább.
Van itt a kozelben egy 5000et futott bandit, van benne yoshi tengely, meg siktolattyus mikuni. Ha azt meg tudom venni olcson, kb visszaalakitom, aztan araban odavagom a sok kilometerhuszarnak, :)
Azért milyen furcsa. 2003-ban az 1200 GSF és az 1400 GSX ára akcióban forintra egyforma volt. ìgy 16 ev után meg egy picit eltávolodtak.
Amúgy ha nem kell senkinek a banditod, a blokkért adok 200€-ot bármikor...teszek bele 1100 vezértengelyeket, megy egy normális porlasztósort (amin nincs annyi drót) aztán végre lehet vele gumit égetni! :)