Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem állok neki C-s jogsinak emiatt.
Ezért néztem az Ivecot.
Lesznek elado LT-k a cégnél, de C-s mind
Opel movano 2.5 DTI? Nagyon hosszu, nagyon magas, megy, mint a diszno.
Ne is mondd! Szaladgálnom kell a zuhany alatt, hogy érjen a víz...
A turbo daily-k a leghosszabbak és nagyobbak a kategóriában és 3.5T-ok és elég megbízhatóak no meg minsen van hozzá azonnal főleg eléggé kényelmesek.
A fene tudja, egy jó kompromisszum kellene. Azért egy iveco tud zabálni egy masterhez képest
Nem találtam még vagány átalakítós videót ahol a motorra is figyelnek
Végülis amikor alszol, lehet kint is a motor és akkor egy hosszú magas ducato is bőven elég.
Vagy kellene az emelhető tető.
Világ pénze...
Kell a magassag,a motor tarolo fole kene beloni az ágyat.Sprinter-Krafter ami meg ilyen hombárnagy,de azokbol a rozsdamentes draga es tul modern ezaltal draga.
Ducatok kicsik.
Jo lenne megcsipni egy buszt ilyenekbol,azokban alapbol korben ablak,allofutes,karpitozas van,de tudja fene vissza lehet e papirozni 3,5 t ala.
Az nem jó, nagy a saját tömege, keveset tudsz belerakni. Hosszú master vagy hosszú magas master az tuti
Az lenne a legjobb,valahol delen hasitanek.
Almomban egy ivecot alakitottam at lakoautonak,a hatul a motor es neha integetnék haza.
Siklik az ut felett az esocseppek kozott,plexi mogott meg ugyis elveszel a balerina alkatoddal!
Azota szabin vagy?
Meg gravitáció sincs...
Pedig a DL-en az eső sem esik:)
kb ja,talan vtam meloban egyszer 1.-e ota.
De ahol lakom, ott igen... Április 30-án értem vissza a magyar-szerb-osztrák túráról, azóta nem tudtam motorozni...
De nem eső esik.Kb 2 hete,egyfolytában.
Ott szar az idő? Itt voltam ma nyergessel...
Sziasztok.Rég voltam már erre,Látom aktív még a Bandit topik,ámbár úgy tűnik kevés Banditos ír ,de semmi gond jó nosztalgiázni.
Tévedsz, a 990KTM a legjobb mindegyik!
Ilyen szar időben nincs mit csinálni, csak azért megyek ki a házból már egy hete hogy a kutya ne unatkozzon

Biztos van akinek a vara minden álma, olyan is van akinek a prius vannak ilyen különleges emberek de vannak a tények, azokat meg elég nehéz átverni aztán erre jönnek az érzések és érzelmek. Én ha ránézek a varára azt érzem hogy ez egy böszme nehéz tehén, míg pl a gs-re ránézve azt érzem hogy ez király, nincsen felesleges 50kg műanyag rajta, van hasmagassága, nem húzza a seggét a földön ha felkerül egy üres topcase
A fizika meg fizika, ami nehéz azzal kellemetlen motorozni lehet bármilyen erős az ember.
Tuti lehűl, mire odaérek....
Gyere.
Még adsz egy hideg sört, és tökéletes...
Huhh,mot hogy lehet forgaliképes a 600f meglátom mit tudok kihozni belőle hobbiból.
Idő nincs rá egy szem se de tudja fene,lehet látom azt az 500-ast hátulról.