{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5556492] 2019. 07. 19. 16:12
VarGábor
Sziasztok!

Vettem donornak egy 1996 os Big Banditot. A megmaradt alkatrészei eladóak. Ha valakit érdekel valami, keressen bizalommal, megegyezünk.
[#5556348] 2019. 07. 18. 21:01
Y0SS
Ez nem azt jelenti, hogy szar a gumi, csak ez a motor ezzel a gumival így reagál. Én sem dobtam le anno a gumit emiatt, együtt éltem vele, aztán a csere után a probléma megoldódott :)
[#5556309] 2019. 07. 18. 19:13
zöldi
Gumi lesz az szerintem is. A 20as olaj amúgy nem volt az év ötlete, most van egy mindenhez puha rugótok egy olyan csillapítással, ami a hirtelen ütéseket egyáltalán nem tudja lekövetni.
[#5556276] 2019. 07. 18. 17:32
mlas
Hát az első gumma újszerű, márkás, és lehet benne 2000 km... azt nem szívesen dobnánk ki. Mikor felrakták, nem jelentkezett a hiba, csak idén.
Bár egész télen az első kerekén állt a gép, lehet, elnyomódott?
[#5556262] 2019. 07. 18. 15:16
Y0SS
Első gumi. Nálam is volt ilyen anno. Semmi baja nem volt egyébként, csak elengedett kormánynál kezdett szitálni. Ránézésre a guminak semmi baja nem volt, gumicserével a probléma megszűnt.
[#5556250] 2019. 07. 18. 12:58
ferivagyok
amiért az első 1 éves attól még lehet baja , nem ártana elvinni centríroztatni vagy akár lehet az is hogy azt a mintázatú gumit nem szereti a gép
[#5556245] 2019. 07. 18. 12:36
K.István.
Ugyan 1200-esen volt, hogy simán csak lötyögött a (elsö) keréktengely a kerékcsapágyban, és cserélni kellett a tengelyt...
Volt olyan 600 -as is nálam aminél hátsó kerékben kellett csapágyat cserélni...
Csak azért írom, mert ezek olyan dolgok általában amikat akár még a 20-30 éves motornál sem kell kicserélni, de itt mégis voltak ilyen esetek.
[#5556241] 2019. 07. 18. 12:23
mlas
Helló Banditások!

haver GSF 650-e szitál 100 körül, enyhe, de jól érezhető kormány remegés. Nem volt törött, régebben nem csinálta. Először kicseréltük a teló olajat, régi is volt, kevés is, 20-as ment bele. Nem javult meg. Utána a hátsó gumit, (az első új, bő éve lett feltéve) az is öreg volt, kagylós. Így se lett jó.
A kormánycsapágy könnyen forog, nem akadozik, nem is érezni állványon kotyogást. A motorban 30 ekm sincs...
Mi lehet még?
[#5555966] 2019. 07. 16. 13:47
laccikka
Láncfeszítő működik, csak keveset nyom, ha kitekerem kB 1 cm - t tol a rugóval és a becsavarással együtt, ebből is látszik hogy még nyúlt a lánc, illetve a két vezérmű fogaskerék közötti szakaszon legfelül vagy 2-3 cm játéka van.
[#5555951] 2019. 07. 16. 10:04
KangorooZoo
Mondjuk 7-et az ugribugri 765-ös eszik nyélgázas ingázóüzemben 10 km oda 10 Km vissza,2x melegítés és a mogyoródi elágazásnál a 3-ason stabil 180 az ívben minden nap megvan.
Na így már lehet mérni ekkora fogyasztást.Túratempó hosszú üzemben az 5,5-6 a biztos.
Pláne ha forgatják.Az azért köbcentitől függetlenül megdobja tapasztalataim szerint minden motor fogyasztását,sebességtől függetlenül.
Ha csak 5-6000 prüncögnek keveset esznek ha 10-12000 akkor mind nyakal sokat.
[#5555950] 2019. 07. 16. 9:53
zöldi
Nézzétek meg az áttételt, gyári-e, meg hogy mennyire van tele a légszűrő. Az én 1.2-m ennyit szerintem az életben
nem evett, na jó, talán 3 dobozzal, autópályán, 160nal ellenszélben.
Egyszer volt nálam egy 600, ami 9-et evett. Ott a az üres cső, meg a hatalmas fúvókák voltak a baj.
[#5555948] 2019. 07. 16. 9:47
faccejager
Köszi a válaszokat! Tegnap 200 km-re 14,5L tankolt, ami 7.25L kétségbe van esve, hogy fog így túrázni:-) Mondjuk most kicsit haladósabb volt a tempó.. Azért durva,hogy az 1.2-es ugyanazt a fogyasztást produkálja, dupla annyi élvezettel. Azért mi sem segítettünk a lelkivilágán amikor benyögtük ,h 400 km-nél szoktam gondolkodni, a tankoláson :-) ( dl 650 )
[#5555935] 2019. 07. 16. 7:21
Krisz7
Nem egyenes arányosságban tűnnek el az egységek. Szóval nem 50,100,150 kilométernél. Valamint az utolsónál villog a tank utánna pedig villog az utolsó egység és a tank is. Nekem is kb 40-50 km az első egység. A fogyasztásom meg kb 6-7 l/100km attól függ, igaz 1250es.
[#5555925] 2019. 07. 15. 22:18
K.István.
Es a lancfeszito mukodik?
[#5555909] 2019. 07. 15. 19:21
laccikka
Sziasztok! Ma levettem a szelepfedelet,... lóg a vezérműláncom... jól megvan nyúlva 55 e km nél... ez adta a kopogó hangot úgyhogy vez. lánc csere.
[#5555885] 2019. 07. 15. 14:42
zöldi
Ott a pont.
[#5555879] 2019. 07. 15. 12:56
KangorooZoo
Kezdje azzal hogy telitank,elmegy 100-200 km-t majd megint telitank és számol.Az órára nem hagyatkozunk.
[#5555877] 2019. 07. 15. 12:42
faccejager
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Jött a családba egy 2004-es 600-as Bandit.digitális üzemanyag szintjelzővel ami 5 egységes. Na már most durván 50 km-nél lemegy egy csík, akkor az durván 250km-es hatótáv??? 20 l a tank és a "srác" 55 éves ,utazója 90-100 között van! Én ezt baromira sokallom, mármint a fogyasztást, pedig gyári, csodaszép a motor,most volt karbi takarítás, szinkron ,szelephézag beállítás stb,új gyertya, légszűrő csere stb. A motor elvileg műszakilag rendben van! Nálatok tapasztalat,vélemény?! Sztem 350 km-t illene elmenni ilyen használat mellett nem? Köszönöm
[#5555865] 2019. 07. 15. 9:24
Krisz7
Köszönöm a választ
[#5555810] 2019. 07. 14. 18:49
K.István.
Picit ki kell tekerni a pilot csavarokon, mert visszadurrog. De a legjobb egy porlaszto tisztitas- szinkron lenne...
[#5555796] 2019. 07. 14. 17:09
laccikka
Ez még sima, szelephézagot lehet rajta állítani.
[#5555794] 2019. 07. 14. 16:59
elektro-motor
Milyen a szelepvezérlés, nem hidraulikus??
[#5555793] 2019. 07. 14. 16:57
laccikka
Sziasztok! Vettem egy 1200 banditot, ami ha bemelegszik ütemes kopogás hangot ad, gázadásra mintha elhagyná... Valakinek volt már hasonló gondja? Vezérműlánc vagy főtengely lehet?? Van valakinek ötlete?
[#5555682] 2019. 07. 13. 16:46
ferivagyok
jó bele , nem fog köhögni de a 10 es repsol is jó
[#5555679] 2019. 07. 13. 16:19
Krisz7