Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

volt rajta festett fekete volt csak már kezdett rozsdálni, ráadásul megnyomorítottam mikor pakolásztam a csövet hogy ne krákogjon ha felénél lejjebb megy a benzinszint, nem nagy pénz valami 7 euro a rozsdamentes, lassan cserélgetem a dolgokat vagy rozsdamentesre vagy titánra ,az oldaldeklikbe titán csavarok vannak , a szelepfedélbe is van rozsdamentes már csak meg kell venni 😀
Most vizsgaztattam az oreg bontoszokevenyt. 1 eve nem mentem vele… vizsga elott mentem egy kort vele, hazafele mar verte ki a teloszimeringnel az olajat. Egyszerubb volt hirtelen telot cserelni, de a sarvedo csavarokat elfelejtettem meghuzni… egy oraval a nyitas elott mentem. Vittem polircuccot, rongyot, hogy szepre toroljem…, akkor vettem eszre, hogy lazak a csavarok. Kezzel meghuzta amennyire tudtam…2 ev muszaki igy is meg van. De ez van amikor a tiltas ellenere a sotet melygarazsban bujkalva, kapkodva ejjel megy a szereles.
Nincs már rajta az a rugószerü spirál kivül az üzemanyag csövön? Vagy az csak a gixereken volt.
ja az az első mikor hoznak valamit hogy mi lett rajta legutóbb piszkálva , aaaaz tuti jó mert most csináltuk meg 🤣 , vettem a múltkor valami tutkó benyacsövet neoprém nbr dupla fal, kicserélem a gyárit mert a múltkor kitört a vége kitoldtam kis rézcső meg zöld benyacsőnek árult kikeményedő cuccal na legyen jó legyen szép vagy 2 centivel hosszabbra hagytam hát majdnem lenyomtak egy rossz cbr1000f-el 200 körül 🤣 köhögött kotkodácsolt jaj mi a baj csirkegripás a drágám néztem a gyertyát jó szikra van a színe fasza de a karbiba nincs benzin kicsit szűk volt a görbület a meleg meg a hirtelen csorogjon kétszer annyi mint amennyi kéne összeszívta vágtam belőle vagy kétszer elvezettem máshol elcsesztem róla a védőrugót (most rendeltem a marauderét mert az rozsdamentes) most megy de már meg kicsit rövid .....
érdemes játszani a tűszelepfészekkel is de nagyon óvatosan ! mert elbaszni elég könnyű.... erre én egy ceruzaformájú akácfa biszbaszt használok azzal nem sértem meg a felületet de elég kemény hogy az oxidációt vagy lerakódást le lehessen súrolgatni róla , a kónuszos résszel meg kicsit felpolírozni a lyukat ahol zár a tűszelep , van hogy kétszer is neki kell futni de általában jó szokott lenni
"milyen Bandit hibák ? "
Ami attól lett, hogy hozzányúlt! ;-D
Azt hiszem megvan a gond, én ragaszkodtam a manual szerinti 17 mm értékre. Ez úgy tűnik magas volt a nyilakkal jelzett nyílásokon folyt a benzin. Visszavettem 15 mm-re és most jónak tűnik.
Te, az az egy problámás úszó tuti nem lyukas? :) Azt csekkoltad már? A Tourmax tűszelep nem szokott szar lenni, a Keyster a beszállítójuk asszem.
Sziasztok! Szenvedek a Bandit karburátorával. Befolyt a benzin az olajba. 4-ből 2 folyt, vettem tourmax tűszelepet, azzal már 4-ből 3 xD Megjött a gyári tűszelep, most ott tartok, hogy 4 ből 3 jó, de egyik középső sehogy sem akar jó lenni. Állítottam az úszó lappal az úszó szintet gyári 17 mm-re, lejebb, feljebb, króm pasztával megpucoltam a fészket, sehogy sem akar jó lenni. Esetleg valakinek van valami javaslata, ötlete? 1997-es 600 S az alany, köszi!
milyen Bandit hibák ? a Banditnak nincsenek hibái ! ez nem egy tömegcucc Honda 😂
Bandit hibák javítva + közepes szerviz kész. 😊
Ja, hamar elillan az
na ránéztem már kíváncsiságból , ja a hűtő tetején vannak a csatik azt hittem a blokkracsatlakozásról írod 😀 kiköhögi a bele keveredett benzint pár km alatt nem érdemes bolygatni
Pedig a gsx-f nek ráadásul felül vannak az olajűtő csatlakozói :D
gsx-f-ből eresztettem le egyszer 8 liter körül olajos benzint , mondjuk ott nem játszottam az olajhűtővel lusta voltam lebontani az idomot , de ha nem sok benzin ment bele 1 liter alatt az kipárolog, esetlegesen a kartergázcsövet le kell húzni hogy meleg motornál ne dúsúljon be a keverék pár km visszafogottan és beáll a szint , persze az okát meg kell szüntetni
Szia. Próbáltam és abban maradtam hogy a kettő olajcsövön keresztül engedtem le az olajat. Szerencsére azon nem lehetett érezni a benzinszagot. Csak a karterben levő olajban volt de abban sem sok szerencsére. Kap új réztömítéseket és vissza lessz húzva.
azzal ameik baloldalra néz és negatív kulcs kell hozzá (ahogy ülsz a motoron baloldalra nem a képen )
Sziasztok! Bandit 1200s olajhűtőből a két csatlakozás között található csavarral lehet leengedni a feltehetően benzines olajat? A kipuleömlő felett.
Köszi.
Köszönöm, nézem:)
Találtam is pont egy párat a súgónál, úgyhogy már rajta is van stimmeltek a lyukak.
súgónál kérdezd , szerintem jó az 1200-esé esetleg lyuktávolságot mérhetsz
Igen ez belpiacos. Megnéztem, rajta van a vázon ugyanúgy a rögzítési pont mindkettő! Úgyhogy talán a méret is stimmel ha találok hozzá 😀 köszi
Az előző képen későn vettem észre, hogy egy balesetes váz fotója. Ilyen az intakt.
Aha, az asszem japán belpiacos. A hátsó része annak az 1200-assal egyezik ELVILEG, de mielőtt bármit veszel, vedd le a komplett hátsó műanyagot és nézz alá, ott van-e a helye egyáltalán. Szar meglepi lenne, ha nem lenne menetes fül a vázon.
A gyári fotókon ugyanis nyoma sincs kapaszkodónak. https://www.impex-jp.com/asset...
A mellékelt képen látható füleket keresd.
Köszi megnézem! Bandit 750 egyébként.