{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5657692] 2020. 11. 27. 19:33
Zoli32
Es yess, kitalaltad..........
[#5657688] 2020. 11. 27. 19:16
zöldi
Ez valamelyik a Galaxis útikalauz szériából, az tuti.
[#5657655] 2020. 11. 27. 14:55
Zoli32
Tuti volt ideje begyakorolni,nem szokták elsőbálozóként frissen felvenni.
[#5657654] 2020. 11. 27. 14:49
ferivagyok
lehet nem lenne egyszerű lenyomni a bandittal de azért rápróbálnék szépen megy a sávjában semmi kórica erre-arra
[#5657652] 2020. 11. 27. 14:43
Zoli32
Ez meg végig a rossz oldalon megy.
[#5657651] 2020. 11. 27. 14:42
Bogyó_bá'
Cihopata!
[#5657650] 2020. 11. 27. 14:41
Zoli32
Idézet az egyik kedvenc könyvemből :

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A ​repülésnek is megvan a maga művészete, vagyis inkább fortélya.
Abban rejlik, hogy megtanuld magad a földre vetni és elhibázni azt.
Válassz ki egy derűs napot – javasolja –, és próbálgasd.
Az első rész könnyű.
Mindössze annyi kell hozzá, hogy képes légy teljes súlyoddal a földre vetődni, azzal az elhatározással, hogy nem baj, ha fájni fog.
Ugyanis ha nem sikerül elhibázni a földet, akkor fog.
A legtöbb embernek nem sikerül, és ha tényleg lelkiismeretesen próbálkoznak, egyre valószínűbbé válik, hogy úgysem sikerül.
Tehát inkább a második rész, az elhibázás a nehéz.
Az egyik probléma az, hogy teljesen véletlenül kell elhibáznod. Semmi értelme szándékosan próbálgatni, mert úgysem sikerül. Az a lényeg, hogy félúton valami hirtelen elvonja a figyelmed, és ne is gondolj tovább a zuhanásra vagy a földre, vagy arra, mennyire fájdalmas lesz, ha mégsem hibázod el.
Közismerten nehéz nem gondolni erre a három dologra a rendelkezésre álló egy röpke másodperc alatt. Emiatt nem sikerül sokaknak, akik örökre csalódnak ebben az egyébként mókás és igen látványos sportban.
[#5657649] 2020. 11. 27. 14:40
zöldi
:D
Múlt héten találtam
;t=72s
[#5657648] 2020. 11. 27. 14:19
szotyi1
Csak ket dolgot kell megtanulni, huzod a gazt es kozben nem leesni rola!
[#5657543] 2020. 11. 26. 20:46
zöldi
Egyszer kellene így tudni a GS-sel :D
[#5656844] 2020. 11. 23. 20:29
szotyi1
Szimpatikus arcok.....
[#5653953] 2020. 11. 10. 9:25
K.István.
Ez egy szelep, mellyen keresztül a légszüröházból a kiáramló kipufogógáz friss levegöt szív be a leömlöcsatornába, és lehetövé teszi az el nem égett gázok égését, csökkentve a károsanyag kipocsájtást. A motor teljesítményét annyiban befolyásolja, hogy "könnyebb" lesz nélküle...
[#5653943] 2020. 11. 10. 8:20
bokapal
Sziasztok
Köszi K.István.
Ez hiányzik a motoromból. Így vettem. A csövek amik rámennének azt összekötötték ledugózva. Mi ez? Szelepfedél felett kéne lennie. “Facbook letiltott egyenlőre”
[#5651205] 2020. 10. 31. 10:28
K.István.
[#5651204] 2020. 10. 31. 10:26
K.István.
[#5651094] 2020. 10. 30. 22:04
bokapal
Sziasztok
2001 bandit 1200 szelephézag távolságot tud valaki?
[#5648884] 2020. 10. 23. 19:31
k.lali
sziasztok. érdeklődöm, hogy gsf650sa 2009-től valakinek van hozzá magyar nyelvű kezelési könyve ? valamint hajlandó lenne lemásolni vagy lefotózni ?
[#5648854] 2020. 10. 23. 16:18
Rolika91
Én Debrecenben csináltattam 33ezer lett!
[#5648819] 2020. 10. 23. 13:03
zöldi
Keress egy falusi karpitost. Komolyan.
[#5648321] 2020. 10. 21. 13:08
Bármitisz
Ez engem is érdekelne, meg egy ülés átalakítás kényelmesebbre.
[#5647222] 2020. 10. 16. 20:50
Rolika91
Ugyanitt Dyno-jet tű eladó 104es főfúvókával!
[#5647221] 2020. 10. 16. 20:49
Rolika91
Emlékszem de ez engem nem fog zavarni köszönöm a tanácsokat! Kipróbálom majd
[#5647018] 2020. 10. 16. 9:21
K.István.
Mondtam neked, szeria fùvokàzàssal nagyon haràkolos lesz.
Az is egyertelmü, hogyha megvàltoztatod az aramlàsi viszonyokat akkor az befolyasolja a keverék képzést. Egy eleve szegényre karburàlt banditnàl, ha még több levegö jut be, akkor az elszegényedö keverék nem fog elégni a hengerben, hanem tàvozva a kipuban gyullad be.
Amugy még érdemes lenne megnézni a tolattyù rugòjàt, mert azt is néha cserélik, rövidebbre vàgjàk, hogy jobb legyen a gàzreakciò. Visszaakakitva a dyno utàn a fùvokàzàst, ez màr nem elönyös.
Au alapjaraton visszadurrogàst egy picit több pilot csavar fordulattal lehet enyhíteni. A gyari érték plusz 0.5-1-2 fordulat. Addig még gàzadàsra nem torpan.
[#5646846] 2020. 10. 15. 17:05
Rolika91
Sziasztok! Rég írtam/rinyáltam a motor miatt Ma a karbi kész lett, felraktam, stb. Viszont! Ha a levegő szűrő ház tetejét nem tettem rá, akkor nem akart pörögni.. Fulladozott, durrogott, még lángokat is dobott, mint egy igazi sárkány. Elvileg tavasszal volt szelephézag állítás (elvileg).. Ha viszont rátettem a tetőt is teljesen, akkor már elég jól pörgött. De még alapjáraton még mindig kicsit durrogott, még olyan mintha néha elkapná a gépszíj, akkor annyira visszadolgozik, hogy majdnem leáll.

Van valami ötlet mi lehet, merre induljak el?
Előre is köszönöm!
[#5644394] 2020. 10. 05. 14:14
Tibi_UA