Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Asztaaaaaa........................ 😆
Komoly hogy komoly....... 😆
Holvótá?
Sziasztok!

Idén már én is többet szeretnék motorozni, mint az elmúlt 2-3 évben. Fel akarom újíttatni a futóműveket is a CBR-en. Az első teló nem nagy kunszt, de azért kíváncsi vagyok, hogy a hátsó rugós tag mennyibe fog fájni.
Perik, neked meg van még a CBR?
Ezt most kaptam, qrva jót röhögtem: https://www.facebook.com/neatzaromania/videos/6220567274668151/?extid=NS-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C&mibextid=1YhcI9R&ref=sharing
Az enyémben 90x ezer km volt, mikor eladtam és semmi vez.lánc hangja nem volt és feszítő sem volt cserélve benne... Talán 12500km-el vettem a vasat.
Köszönöm szépen!
...mondjuk ha a "titingnek" nevezett vezérműzaj miatt akar valaki belenyúlni, nem fog segíteni az új feszítő, ott a vezérműtengely az, ami oldalirányban túl sokat mocorog és hézagoló alátét kell.
https://iili.io/K6Pga9.jpg
(ennél jobb felbontásút nem találok erről a bulletinről sajnos, de a lényeg látszik)
Nem tudjuk, miért kell másik. Elég jó siker-aránnyal szoktam őket javítani, sokszor csak mosni kell meg a rugón állítani.
Pont feszítőből megvennem az újat.Nem egy tétel.A bontott meg lehet simán ujra megkotlik.
Árulnak hát. 32 380 Ft plusz 2 rugó a futár
Én azért megkérdezném a motor.suzuki.hu -n is.Háthat árulnak alkatrészt motorokhoz.De csak tipp.Lehet az egyik fiókvállalatuk tudna segíteni.
Profi vagy! ;)

(((Picit bosszantó ez a lustasággal keveredett tudatlanság...)))
egyet kellett google-znom.
https://www.cs-motoparts.com/w...

Bekescsabaiak, de postaznak
Helló!
Szerintetek hol tudok venni Suzuki GS 500 E-hez vezérműlánc feszítő patront?
OK! Köszönöm a segítséget 👍️
Klikk az emberke sziluettre, akkor jutsz a profilodhoz.
Utána a listából válaszd ki a "profil szerkesztése" opciót. (első kép)

Ha ez megvan, a köv. oldalon a kerek profilképben lesz egy pici "kép" ikon. Katt oda. (2. kép)
Na, ott.
Bocs, egy kicsit más: hogy lehet ide profilképet feltenni? (beléptem a szerkesztésbe, felraktam a profilképet is, de mint látható nem sikerült, milyen lépést hagytam ki?)
Értem. Még fontolgatom, hátha olyan áron megkaphatom, hogy bele férne ez is (csak ne kelljen széthúzni a blokkot)! köszönöm!
A kettő nem zárja ki egymást. Egyenesen és központosan tartja a nagy fogaskerék közepén a váll, az indító nyomatékot átadja és ki is old a szabadonfutó. De alacsony fordulaton, amikor időben nagy a szünet két gyújtási ciklus között, azaz nagy a főtengely szögsebességének az ingadozása, kotyog előre-hátra a cucc. Amikor emeled a fordulatot ez az ingadozás csökken vagy megszűnik és halkul a zaj.

Furcsállom is, hogy nem jutott eszembe, mert egy általam jól ismert és kevéssé kedvelt típuson pont ugyanez a műsor.
Hm, de könnyen indul, többször is, közben nincs semmi rendellenes hang, csak, ha vissza áll alapjáratra. De azért köszönöm a tippeket!!
Na, erre pont nem gondoltam. Jogos, ez elég erősen klattyog, ha ilyen.
Annak a hangja már tényleg hasonlít arra mintha csapágyas lenne.
öninditó szabadonfutója szokott lelazulni...
Köszönöm! mindig szívesen tanulok! A ricnis feszítő pedig a kínai 50-es robikon is megvan.
A másik meg az, hogy a GS hagyományos görgős vezérműláncos (mint a biciklilánc), az ER-5 és a CB500 meg hy-vo láncos.