Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

falslevego gyanus
Sziasztok!

Ma csináltam egy karib tisztítást és felújítást meg egy szinkront! És azóta lassan esik vissza a fordulat! Hidegen és melegen is! Valaki ötlet?
Szia!
Én a Loobman-re esküszöm.
Félautomata rendszer, nem kell sem vákuum, sem elektromos csatlakozás. Kevesebb hibalehetőség ;) egy délutánt rá kell szánni hogy jól tedd fel.
Nem is drága. Egy nyomógomb nyomva tartásával olajat engedsz az átlátszó gumi csőbe, amit utána az adagoló szép lassan a láncod két oldalára csepegtet a hátsó lánckeréknél. Ha esik az eső, olyan gyakran adagolsz ahogy akarsz. Garázsban, parkolóban nem piszkít maga alá ha induláskor nyomod a gombot és nem érkezéskor.
Gépkönyv egyfokozatú motorolajat javasol a láncra, én abból tettem egy decit a tartályba egy éve, fele még benne van.
Én is várok már egy talit a régiekkel!
Még mindig nincs? 😯
Hehe!
Merre ment a terv?
Mecsek, Mátra, vagy Selmecbánya környéke?
Oda nagyon mennék ha lenne szabadidőm... 😄
Szia János,
Köszönöm, megnézem!
Szia Laci! A vákuumcső mindkét karburátor jobb oldalán van (ledugózva). Ezek használatával lehet a karburátor szinkront elvégezni. Akármelyikről eltávolítod a dugót és rákötöd a vákuumos olajozódat. A rajzon a 26. tételszámú csövet és a csatlakozási pontját nézd meg (a cső ne zavarjon meg, az újabb karburátorokon már nincs rajta, csak a ledugózás).
Sziasztok,
Lenne néhány kérdésem,
Lehet kellene valami automata olajozó rendszert feltegyek, mert március óta, hetente min. 120km-t megyek (munkába járás) és egyre kevesebb kedvem van fújogatni, ill. ragad stb.
- Láttam Scottoiler készítményeket, kb. mit ajánlanátok?
- Illetve, hol van az a vákumcső amit meg kellene bontani az pl egy vákumos olajozó rendszer miatt?
- Esetleg ezzel a cuccal van valakinek tapasztalata? https://motobriiz.com/pages/ho...

Előre is köszi
...az sem ma lehetett 😁
Az azért szerintem kicsit vicces, hogy nemrégiben rendet raktam a laptopon, és meg találtam a régi útvonal térképet amit még Ataa küldött át. :)
nyugi....beteszem a Hycomatot sport fokozatba....tekerek kicsit a telókon...aztán gyorsan meghalok 😁
pro-actionosak javasolta egy haverom is, aki versenyzett pályán is, most meg enduro versenyekre jár. Lehet ellátogatok majd hozzájuk.
Köszi Ganja.

Ataaa, csak az elsőt akarom megcsináltatni, h végre ne eresszen.

InSAMinator, ettől félek én is, h nem úszom meg csere nélkül. Tartok a használttól, mert az mindig lutri, az új meg ugye horror.

Hogy most végre előkerült sok régi arc, ha kész lesz a gép gurulunk egy rétesest, Ganja tempójában, h ő is tudjon jönni:))))
...ááááá dehooogy...ez csak délibáb...
Hello halló!
Sziasztok!
Rá szoktam nézni néha erre a régi fórumra, és most újra ismerős neveket látok.
👍👍👍
Nem gurulnék már veletek.....nyugger csiga lettem. Szombaton mentem egy karikát a Racerral...gondoltam ,hogy milyen jól hasítok.....aztán ránéztem az órára és hangosan röhögni kezdtem....75-öt mutatott 😁
CBR.Meg tavaly.
Egy tohonya faék az a fek,es elszoktam tole,a szurke jobban megall.
http://pro-action.hu/ profi / korrekt /mikellmég??
Olyan gatya a féked, hogy felpucorodtál vele egy kocsi csomagtartójára? 😮
Legalább a CBR-el, vagy a triplával?
Ez kb kirazza a szuszt belolem ha meghuzom.
Nem biztos hogy orult neki amikor felkenodtem vele egy kocsi csomagtartojara. 😄
Féktárcsát meg minek feleslegesen koptatni? Le kell lógni a motorról a kanyarban, ahogy a mester tanította és akkor nem kell annyit fékezni. 🤣
Bízom benne hogy most csak az akksi szar.
Én pár éve a bal első teleszkóppal (Honda CB1000R) szoptam ugyanígy... ott sem volt semmi látható hiba, két pici kőfelverődésnek látszó pöttyön kívül. Egy hónapon belül 3-szor cseréltem szimmeringet/porvédőt, a végén már csúszógyűrűvel,mindennel együtt. Nálam csak a krómszár cseréjével oldódott meg a dolog. Ebay-en vettem egy használt bal telót, azon cseréltem szimmeringet és azóta tökéletes.
Van egy kazal fesszabom,kell egy?
Nálam csak kallódik.Bármikor viheted.
Egy kóláért. 😆
Teleszkópon túl vagyok.
Féktárcsa kéne,csak az árát emésztem.
Én is olyan felújító szettet vettem, de még nem lett kicserélve. Remélem nem lesz vele bajom. Egyébként lánc és gumicsere után, meg miután visszaállítottam az elejét fullról 2/3-os rugóelőfeszítésre és csillapításra már egész jó lett az összkép.
Nekem most megint akksi/fesz.szabályzó gondom lesz. 2 éve cseréltem akksit, mert állandóan cserben hagyott. Aztán az új akksival is ottmaradtam. Végül feszültségszabályzót cseréltünk és 2 éven át nem volt vele gond. Most viszont megint egy töltéssel jó ha 2 napot tudok motorozni. Lehet most csak az akksi szar, mert párszor leszívta ezt is a szar szabályzó, amíg azt nem cseréltük ki.
Most Exide van, de szerintem újra Vartát veszek, mert az simán bírt 5 évet.
Te is akarsz hátsó telót is felújítani? Vagy csak az elejét akarod jól megcsináltatni?