Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A "felső platni" gumi ágyazással csatlakozik magához a kiflihez. 8-10 év alatt ezek a gumiperselyek elöregszenek, cserélni kell őket. Suzuki márkaszervizben tudod megrendelni, kb. 2500,- pénz darabja és 4 db kell belőle. Mással nem helyettesíthető, máshol nem beszerezhető.
sziasztok
Normális dolog az hogy ha az első kereket befogom lábaim közé és a kormányt mozgatom akkor a kormány befogónak /handlebar holder mounting/ van egy kis holtjátéka. A két lefogató csavarja jól le van húzva..
Volt egy öreg ismerősöm, aki a TSZ-ben összeszedte a cirmosokat és a párttitkárnak, meg a TSZ elnöknek, meg a többi nagykutyának főzött belőle nyúlpörköltet. Úgy ették, mint a "sicc"!
De ha megnézitek a piacon a nyúlhúst, csak fejjel lehet árusítani. Nem véletlen!
Ne is mondd,macska van bőven nálunk is,szeretem mikor a fehér autó motorháztetejét összejárják saras lábbal,nameg ha főleg ősztől tavaszig a hidegebb időkben hazaérek és már sorakoznak és még szinte le sem állítom de már másznak be a motortérbe melegedni. Ha utána indulok még valahová akkor meg potyognak kifelé mikor indítom a kocsit.
háááát...fax tudja...
anno mikor katona voltam tatán, volt egy komáromi cigó gyerek, ő mondta h sürün szokott ürgét csinálni pörköltnek... végülis megkostolnám,ha ugy alakul...de magamtol nem állok neki ürgét önteni.
Állítólag nagyon jó én megkóstolnám.
áh...azt csak a cigányok eszik sütve....kiöntik,nyakonöntik, leöntik...:)
Meg a pekenyóca!
kutya meg a sün jobb...ropogosabb a husa szalonnacsíkokkal...:)
Egy olasz mesterszakács mondta: Aki a macskát nem szereti - az nem tudja jól elkészíteni!
Nálunk a macska mászkálja össze az autót meg a motort is ha nem takarom le. Már rég likvidáltam volna ha nem a családé volna. Mondjuk mikor meglát azonnal menekül.
Nekem a kutya pössentette oldalba napi 2x ősz óta ,a középsztender alja szépen rozsdált már mire hétvégén feltűnt. Jól tökön is rúgtam,azóta nem ment be a műhelybe még :D
Nálunk sem volt több 5 foknál de legalább a városban megjárattam én is. Pedig napsütésre és 10-12 fokra készültem mert ezt mondták az időjósok. Hát marhára nem jött be...
Viszont letakrítottam a mocskot amit karácsonykor vert fel a kerék. Sajnos a só megtette a hatását , a leömlőket nem győztem sikálni. Okultam a saját hibámból,legközelebb egyből le kell mosni a sós lét.
akkor bogyóféle gates!!!
Köszönöm, én is valami magasnyomású csövet vettem tavaly a kisebb külső átmérő miatt, az ennyi bírt. Nekem hál istennek 8-as a benzincsap kivezetése.
Köszönöm a sok segítséget. Elötte nem volt ilyen problémám olajcserénél, se motornál sem autónál. Sajna kicsit ebbe belehúzhattam
ügyes légy!!!
Először én Gufero-t vettem a helyi csapágyboltban, az kevesebb mint egy év alatt megrepedezett. Utána rendeltem a GATES csövet a Motoralkatrész.eu-ról (másfél éve), azok most is hibátlanok, ráadásul még olcsóbb is volt mint amaz. Felül nagyon nehezen férnek el a bilincsek, de éppen megoldható. Alul (az alsó csapnál) is szívás volt, mert a csonkok egy része nem 8mm-es, hanem 10-es. Ez egyébként évjáratfüggő, többféle benzincsap volt a GS500-akon az évek során.
Meglesz
Sziasztok!
Tavaly cseréltem benzincsöveket, most néztem, a csapnál már meg van repedezve. Bogyó, te Gates csöveket tettél fel, akkor elmentettem a méretet, azok hogy bírják?
A fenti csapnál elfértek a bilincsek? Tudom, hogy a gyári lenne az igazi, de vicces két db 40cm csőért 13000 ft-ot elkérni! Tegnap összeraktam a felújított első teleszkópokat, nem bírtam ki, hogy 5,5 C fokban ne guruljak egyet!
azokat szerelö tekerte...
penge vagy mr(bean)...összerakásnál ellenkezöleg tekerd a csavarokat...
szemböl nézve balra tekerd a belsö anyát megfogva...
de remélem ezt csak viccböl kérdezted...angol humor faxon...ááh...
A másik kettő wd40 segítségével és kicsi kalapács noszogatásával lejött a tőcsavarról. A harmadik tőcsavart ami beletört azt kettő anyával lesikerült szednem. Tegnap megrendeltem hozzá a tőcsavarokat anyával mind a hármat kifogom egyszerre cserélni, nem kockáztatok.