Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia tgergi!
Én EBC fékbetétet tettem a GS-be és most a Viragóba is. Nem a legolcsóbb,de nagyon jó lett a fékem, a tesztek alapján nem eszi túlzottan a tárcsákat sem.
Vértestolna. Nevét már nem tudom. Mikor utoljára voltam nála, akkor már mondta, hogy lehet hogy nem szórakozik többet ilyenekkel. De gerecsemotort mindenképp ajánlom felkeresni.
Tel.:
+36209104524

Széles utat! :)
Üdv bartal96 ! Köszönöm a választ ! Elkérném a számot, egy próbát megér ! (hát úgy kapcsolódik ide, "hogy az úttörő ( motoros) ahol tud segít ! " YAMAHA DT topicba is leírtam, de több szem többet lát. sőt a facén a motoros csapatom oldalán is!
Nem tudom, hogy hogy kapcsolódik ide, de a gerecsemotort tudom ajánlani, illetve a szomszédos településen(tardos) van egy dt "specielista", nemtudom hogy foglalkozik-e még vele, de maszekba csinálja, csak egy telefonszáma van. Ha gondolod elkérhetem.
Üdv Népek ! Egy fiatal leendő motoros barátomnak kérnék segítséget . 2007 évjáratú DT 50 mkp-hoz keres komplett gyújtást , vagy Sz.fvár vonzáskörzetébe szerelőt aki mkp elektronikával foglalkozik. Előre is kösz !
A méretek megvannak, ha valakinek kell majd: első kerékcsapágy: 15x42x13 (belső, külső, szélesség) szimmering: 40x50x5
Fékbetét?
És mekkora méret? Mert csak annyit találtam eddig, hogy 25-1147-es típus, de abból csak All-Ball, WRP, ilyenek vannak...
Illetve fékbetétből milyen márkát javasolnátok?
Bármelyik márkás csapágy jó lehet: KOYO, FAG, NSK, INA is, nem csak az SKF. A filléres kínai sz*rokat viszont nagy ívben kerüld el!
Sziasztok!
Első kerékcsapágyból milyen márkát érdemes venni (vagy külön-külön a csapágy=SKF, szimering=Corteco milyen méreteket keressek)?
Extrák is eladók:Zselés ülés,Givi doboztartó,magas plexi stb.
GS 500 alkatrészei eladók az összes évjárathoz.(86-07).
Nem csak ami a fotókon,kérdezz!
Tel:70-3179083.
Köszönöm a segítséget.Mindenképpen megpróbálom.A bogyó által javasolt csöveket már megrendeltem,ha azt sikerül felraknom,és a csap problémám is megoldódik így,hát boldog ember leszek.
A kisebb, mert az eredeti kitágult és hullámos lett amikor a vájatba akartam belenyomni. Szóval azért érdekes, amikor egy 20 forint értékű alkatrészből 4-5-6 darabot becsomiznak, igaz, egyik-másik formázott is, de aztán eladják több ezerért.
Jellemző példa ez, pl. a féknyeregben a porvédő gumigyűrű, az valami katasztrófa.
Tudom, élhetetlen vagyok, de akkor is. Menj csak el, ha sima gumigyűrű, tutira kapsz csapágyboltban.
Végül a kisebb vagy a nagyobb volt a jó,és menyi ideig bírta?A menbránon nem láttam sérülést,lehet rajta olyan amit szabad szemmel nem látni de a működését befolyásolja?
Én - másik motorban, másik karbabian - elmentem a helyi csapágyboltba, kértem vitonos gumigyűrűt. Vittem az eredetit, és mivel elképzelhető volt, hogy az idő folyamán a benzintől kitágult, vettem egyel kisebbet és egyel nagyobbat. Ezért nem 20 forintot fizettem, hanem mondjuk 60-at.
A karbifelújító készlet -DellOrto - viszont több ezer, és tök felesleges dolgokat is tartalmazott.
Szétszedtem a vákuumos csapot és nem találtam semilyen sérülést sem a membránon sem máshol.Úgy néztem hogy a membrán csapján lévő kis o-gyűrü zárja a benzin útját vagy esetemben nem zárja.Na gondolom olyat kellene szereznem valahonnan ami méretben is jó és a benzin sem eszi meg.Vagy ha a régit megfordìtom ér e valamit?Hol tudnék szerezni ilyen o-gyűrűt ?Lehet hogy egy karbifelújitó készletben található pont jó lenne bele? Ehez tudni kellene a pontos méreteket.
A folyamatos csöppenés nálam is jelentkezett, és mire szerelőhöz került, egy éjszaka kifolyt az egész tankom. Nem úsztam meg a csap cseréjét./26000 volt/. Ha folyik a csap az olajba is juthat és ebben az esetben azonnali olajcsere javasolt, mert nagyobb bajt is okozhat. Ha megszagolva az olaj erősen benzines szagú, netalán emelkedett az olajszint, azonnal be kell avatkozni.
Én írtam a GUFERO-t a [#5440197]-ben: drága és sz*r. Megszívtam vele, fél év alatt kirepedezett mindenütt, nem csak a 10-es csőre felnyomorgatásnál.
Találtam pár képet a membrános benzincsapról. Sajna nem lettek túl jó minőségűek, de a lényeg szerintem látszik:
Na ezen a csöves bulin már én is átestem. Összefoglalva a tapasztalataim a következők:
1. a gyári cső alakosra sütött, egyrétegű, hamar öregszik, nincs benne szövet erősítés és jó drága
2. az előttem szólók jól mondták, hogy D8, dupla rétegű, szövetbetétest kell bele tenni. Ami nem hangzott el: a magyar GUFERO olcsó, de nem is jó: hamar kireped és valami nyákos dolgot ereget magából (az elején), ami pont a fúvókákban válik ki és tömíti el. Én Semperit márkájút használok, nekem ez vált be. Nem nyákosodik, nem repedezik, jobb a hőállósága (nem spórolták ki az adalékokat az anyagból!) és csak egy kicsit drágább, mint a magyar. Egy 2 m-es darab bőven elég.
3. a D10 -es csapokra még pont fel lehet tuszkolni, oda még bilincs sem kell a rögzítéshez
4. a tankon lévő csapra úgy a legjobb rögzíteni a csöveket, ha előbb meghántolod egy kicsit. Pont annyit kell a külső felületéből levágni körbe kb. 30-35 mm hosszon, hogy a szövetbetét éppen ne látszódjon ki. Viszont kell egy átmérőben hozzá való bilincset venni (mondjuk egy ilyet:
https://www.szogker.hu/index.p...), mert a gyári nem lesz hozzá jó.
5. ha már szétbontod tegyél bele egy papírbetétes benzinszűrőt is, mert a tankaban lévő nem szűri a finom a szennyeződéseket. Én mióta beleépítettem (4 éve) azóta nem kellett fúvókát tisztítanom, holott előtte azért évente egyszer szükség volt rá. A műanyag házas szűrő nekem nem vált be, mert a vastag benzincső nehezen hajlik és nagyon megterheli a műanyag házát és tömlővégét a szűrőnek. A fémházas (és fém tömlővéges) cserélhető betétes szűrő szerintem a legjobb, és legköltséghatékonyabb. Én ilyet vettem:
https://www.ebay.com/itm/Blue-...

Vákuumos benzincsap (ezt is megjártam már):
1. valóban nincs gyári javító készlet. Velemi is meg akarták vetetni az egész csapot (akkor még 14000 Ft-ért).
2. ha a membrán jó, akkor csak egy benzinálló O-gyűrűt kell cserélni benne kb. 200 Ft-ért. Nálam (kb. 10 év alatt) beduzzadt az eredeti, gyári O-gyűrű és azért nem zárt rendesen. Mióta kicseréltem azóta nincs szivárgás sem. Bátran szedd szét a csapot, semmi ördöngősség nincs benne. Vigyázni kell a membránra és pontosan ellentétes sorrendeben kell összerakni, mint ahogy szétszedted, figyelve, hogy a membrán is az eredeti oldalával legyen visszaszerelve. (Ha kell fényképezd az egyes fázisokat)
5 centivel hosszabb csövet kell beleaplikálni szerintem, Ha a cső beválik, akkor legközelebb csak le kell vágni a kitágult, kirepedt végét, mehet vissza a helyére a cső, pláne, ha mondjuk olyan helyen-időben történik, amikor nincs lehetőség boltokba járni, kutakodni.
Levágod, visszatolod a csonkra és mehet is tovább a szekér.
Az még érdekelne hogy ki lehetne e váltani valamilyen más csappal.Nem tudom megoldható e valahogy mert két csövön kapja a benzint,egy rendes üzem,egy a tartalék, és egy amin a karbikba jut a benzin,plusz a vákuum cső.Esetleg egy régebbi évjáraté jó lehet rá.Vagy mivel simsonon meg mz-n nevelkedtem talán még abban is kiegyeznék hogy mindíg nyitni zárni keljen.
Nem tudok ebben tanácsot adni. Ha van bátorságod, akkor megpróbálhatod szétszedni a vákuumos csapot, mert lehet hogy csak egy kis kosz került a membrán alá. Én szétszedtem az enyémet (nem volt baja, csak a tank takarítással, csőcserékkel egybe kötöttem). NAGYON vigyázz ha rászánod magad, mert összerakáskor egy rossz mozdulattal tönkre lehet tenni a tömítőgyűrűjét, és azt sehol nem árulják külön, és semmi mással nem helyettesíthető! A csap karjának szárán lévő tömítésre gondolok, speciális darab.
Köszi még egyszer a segítséget.Véleményed szerint el lehet még húzni a csap cseréjét ha a tűszelepek tökéletesen zárnak vagy nagyon rizikós hogy bármikor atengedhetnek.Rá szeretném szánni a pénzt a gyári csapra mert úgy néz ki hogy sokáig meg lesz még a motor,de család mellett ez most kicsit húzós tétel lenne.