Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem igazából mindegy, hogy milyen a motor 500ccm felett, csak megbízható legyen SOHA TÖBBET nem akarok szopni motorral... Megvenni, majd generálozni. Nekem olyan motor kell amire felülök és lemegyek a térképről. Tudom, hogy sok érte, na de ha azt nézzük, hogy szinte ""új"". Nem?
A jogsi még nem korlátoz, mer meg sem csináltam még :D Idáig A1-em van. Azért akarom az A2-őt megcsinálni, mert csak 15 órát kell vezetnem és mehet a vizsga. Egyetem mellett heti 3 napot dolgozok egy építkezésen, szóval időm se lenne nagyon korlátlanhoz, meg még meg sem csinálhatom a korom miatt(igazábol ez az egyetlen ami miatt nem csinálom :D).
Átpapírozott nagyobbat nem nem akarok..
+1 Ez 2004-es. Ez még a japán, vagy ez már spanyol(?) ? Hogy si volt ez?
Én akkor szkeptikus voltam, de akkor is írtam, hogy azért néha előfordulnak ilyen motorok is a kínálatban.
Első ránézésre kitűnő állapotban van. Na de ennyi pénzt akarsz adni egy GS500-ért?! 800 kilóért "rendes" motort is vehetnél. Persze ha az A2 jogsi korlátoz, akkor nem szóltam....
Üdv újra!

Én írtam nemrég, hogy nyáron szeretnék venni egy kevés kilóméteres(~20.000) GS-t. Majd írtátok, hogy felejtsem el, mert amik fennt vannak azok valószínűleg már egyszer átfordultak. Azért felhívtam ennek a motornak a gazdáját (https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-12618486) 4500km van benne elvileg. Azt mondta, hogy megszülettek a gyerekek és azóta nem meri használni nagyon, csak beinditgatja hébe hóba. Meg hogy újonnan vette 2004-ben Mo-on. Meg hogy egyszer volt szervízbe mert a sok állástól belegemáncsosodott a benzin a karbiba. Megkérdeztem, hogy tudja e valamivel bizonyyóítani a km állást. Aztmondta h nem, nem szervizkönyves. Mondtma h 2006 tól vna ez a digitális műszaki, mad egyből rávágta hogy nagyon szívesen hozzájárul, nemtudja mi kell hozzá de szívesen odaad minden infót, meg hogy megadja a szerviz cimét és ott is le tudom kérni, hogy akkor mennyi volt benne. Elég hihetőnek tűnt. Szerintetek?
Honda cbr 600f-en típushiba a vez.láncfeszítő. Elgyengül a rugója, sajnos elég hamar. Ha szerencséd van elmegy 25-30 ezer km-et, aztán csere, vagy feszítenek a rugón, amit ugyan sokan nem ajánlanak, vagy manuális feszítőt raknak be. .. Szidom is a büdös japókat, h nem voltak hajlandók évtizedekig megoldást találni egy ilyen 1xrű problémára. Elég nagy szégyen rájuk nézve...
Az hibátlan lesz.
Kapd már le a deklit mert már megöl a kíváncsiság.
Lehet még az elején említettem mielött elvittem szerelőhöz.
A kuplungcsúszást nem említetted eddig, nem rémlik.
OK, köszi! De a rezonancia a motor új korában is fennáll, akkor a GS-en igazából mégis csak a rugót kellene cserélni / jobban előfeszíteni?
(Egyelőre nem érint a probléma, csak kíváncsi volnék, preventíve érdemes-e vele bíbelődni, vagy legalább agyalni a megoldáson?)
26k--ért tuti nem veszek feszítőt.
Youtube videokat tudok enis neked keresni segitsegkepp. Ha nem talalsz, linkelek.
Nem, nem beragodas, vagy lerakodas, hanem ha felhuzod, erezni lehet, hogy a rugonak joval kisebb az elofeszitese. Szerintem lehetne javitani rugocserevel, de itt nem csak rugoerore van szukseg.
ez japan motoroknal allando problema, es ugyanezt a feszitot egy rakas motorba betettek, ami magaval hoz egy hibalehetoseget, pl mas a rezonanciaja a kulonbozo motoroknak. Es a rezonancia nagyon fura dolgokat tud csinalni, pl vissza tudja azt nyomni, amit en elkepzelni nem tudok, hogy hogyan lehet visszanyomni.
Peldakepp, az R1 es vezlancfeszitojet szedtem szet, az elso generacios hibasat es az ujabb fejlesztest. Rugoeroben nem valtoztattak semmit, de a menet kialakitasat atdolgoztak. Ott plusz nyomast egy olajkorrel is adnak, ennek ellenere az elso generacios feszito menettel be tud lazulni a lanc, ami vajon hogy?
Rendben. Megnézem. Vezláncfeszítőt hogy tudom ellenőrizni? Írtad, hogy viszonylag könnyen? Én azérrlt gyanakodom a kuplungra. Mert olajcsere után kapásból csúszott.
Igazából hogyan megy tönkre a feszítő? Berágódik a mozgó részek felülete, vagy "csak" az olajkoksz rakódik le rajtuk? Nem javítható valahogy?
Nem szeretnek semmit kijelenteni, mert olyat komoly ember egy video alapjan nem csinal, de a lamella tores nem eletszeru hiba egy gs500 nal.

Szabadonfuto nagyon jellemzo viszont. Vezermulancfeszito nagyon jellemzoen be tud halni. A vezerles nagyon jellemzoen at tud ugrani.

A vezlancfeszitot voszonylag konnyen ellenorizheted. Ha visszahuzod es lassan megy vissza, nem kipattan, az a feszito kuka. Ha at van ugorva, szelepfedel levetelevel ellenorizheto.
Szabadonfutot mindenkepp megneznem.
Kuplung lenne az utolso, amit neznek, mert ha ott valami hazavagodott azt csusztazasnal erezni lehetne.
De karaj vagy.
Le se kell engedni.Csak oldalra dőtöd.Nem a jobb......bal oldalra.
Engedd le az olajat azt less rá nem tart semmiből a kuplung ellenőrzése.
Na tegnap hazahoztam a motort. Újra bebizonyította a más nemzetiségű szerelő, hogy nagyon nem értenek a motorokhoz.(hiába lengyel, román, angol) Egy petélákot nem kértek a szerelésért ami persze önmagában jó, de nem történt akkor olajcsere, nem nézték meg a kuplungomat. Még mindíg fenn áll a kérdésem magamban, hogy elvan e törve egy kuplunglamellám.
Azt jo ha tudod, hogy a vezlancfesszel ha baj van, ennel atugrik a vezerles eleg hamar.
Szedtem szet olyat, ahol a szelepeket mar utotte a dugattyu. Az mondjuk nem halkult fordulaton :D
Lehet. Az göglött meg nemtudom. Ma hozom haza a szerelőtől akkor kicsit többet tudok, hogy mit néztek meg.
Szerintem a vezérműlánc-feszítőd döglött meg.
Helyileg London Barkingba. De 3 szerelő látta eddíg a motort. Még nem temetem, de sajna lehetséges hogy az lesz.
Ez jo otlet, mindenkepp megneznem!