Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindenki eladja szegénykét 😀
Itt kapsz ilyen csöveket, megfizethető áron.

https://germalex.hu/
😲
Haha....árulják a volt szaromat 😀
https://www.kepesmotor.hu/suzu...
...szerettem ezt a kis vackot..
Olajszintet nézegessed vallásosan.
Egyébként gratulálok a vashoz, széles utat, gumifákat :)
Na.
Nem tudom már, milyen gyártmányú a kisebb átmérőjű, a lényeg, hogy van ilyen, kapható.
A cső falvastagságára figyelj!
A tankon levő csap két csonkja olyan közel van egymáshoz, hogy arra a kettőre NEM tudsz bármilyen csövet felerőszakolni. Már elfelejtettem, hogy milyen volt nekem, de mérd meg a csonkok távolságát és abból számold ki, hogy milyen csövet keress.
Sok csőnél az van ráírva, hogy olaj meg a tököm tudja milyen -álló, az NEM feltétlenül benzinálló cső.
Talán találok fényképet, amikor én szoptam ezzel. Ha megtalálom.
Köszönöm a tippet!
A 8 mm furatú GATES cső nekem bevált: nem repedezik, 5 éve bírja a gyűrődést. Néhol kicsit nehéz lesz felnyomni a csonkokra, de türelemmel megoldható. Anno a motoralkatresz.eu forgalmazta, jelenleg sajnos nem kapható náluk.

Előtte vettem valami drágábbat, de az egy évet bírt ki csak.
Helló,

Egy kis segítséget kérnék.
Gs500F k4 esetén a régi benzincsöveket milyenre célszerű lecserélni?

előre is köszi
Ez képtelenség.
Köszönöm az infót! Azt gondoltam, hogy le akarnak húzni, a nittelos láncra majd rá kerdezek.
nemtudom mit mondjak , ha kiszedi a blokkot meg a főtengelyt hogy befűzze a láncot az nem kis meló .... ha nittelős a lánc maga a lánc (did) 51 ejuró lejön a tank a szelepfedél kijönnek a veztengelyek mondjuk illik szelephézagot is ellenőrízni és állítani ha kell .... jóval rövidebb idő alatt megvan
Akkor szerintem zárt, végtelenített lánccal számolt.
Köszi! No még annyi infó, hogy a suzuki márka szervizben a szerelő azt mondta, hogy legalább 10-11 órát vesz igénybe ez a fajta művelet és friss olaj is kell a gépbe. Számolta az összeget 150-180E. Huf. Vélemény?
nem , van nittelőszemes vezérműlánc
Sziasztok! A motoromon vezermulancot kéne cserélni igaz az, hogy szetkel hozzá szedni az egész blokkot?
- Üzemszerűen mindig lefelé álljon.
- A tartalék állás (ha menet közben elfogyna a benya) felfelé van. "RES"
- Ha sokat állt a motor (pár hétnél többet) akkor jobbra, a PRI állásban kell indítani (kikerüli a vákuumos részt), majd beindulás után azonnal lefelé fordítani az ON állásba.
Mindenkinek köszönöm a segítséget. Tegnap elhoztam a paripát.
Hatalmas segítség volt hogy eljött velem a motor szerelő cimborám.
Minden tuningtól mentes, gyárihoz közeli motort sikerült vennem. Latszanak rajta a használat jelei: a műanyag idomok mutatják, hogy ezzel bizony oldalra dőltek. 1-2 esztétikai hibát leszámítva jó a motor.
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy a benzincsap hogxan működik? Melyik állást milyen esetben kell(érdemes) hasznalni?
Helló,
kb 12 éve amikor a sajátomat vettem a következőket néztem meg
- elég hosszú próbaút ahol az egyenesfutást néztem meg mai napig semerre sem húz a kormány
- teleszkóp olajfolyás van e
- megvan e minden tartozéka használati utasítást szervízkönyvet, szerszámokat beleértve
- szervízszámlák vannak e
- befogtam a kipufogót lefulladásig és hallgatóztam nincs e csörgő hang
- kormány simán jár e esetleg nem kotyog e
- fékbetétek álkapota, nincs e fékolaj folyás
- F es esetén a spoiler mögé nézni van e valahol javítási nyom
- kipufogón alul van e sérülés (ha pl túl magas járdáról lemegy valaki bekoppanhat sőtt horpadhat a kipufogó, rögzítőcsavar ami a hengerbe rögzíti a kipufogót el is hajolhat)
- fényszóró foncsor épp-e mögötte ahol az égő rögzítődik a gumisapka megvan e
- lánc mennyire nyúlt meg, gépkönyvébe benne van hogy x láncszemnek mennyi a hossza
- fogaskerekek mennyire kopottak
- ill. mindent megnéztem ami egy motorvizsgán fontos
kb. ennyi jutott eszembe
Ha nem volt még "nagymotorod", kezdésnek szerintem teljesen jó lesz.
Amennyi ideig volt nálam, én azt mondom, kifejezetten típushibája nincs, kivéve mondjuk a "titing". Erre keress rá.
A benzincsap+úszó szeret túlfolyni, sokan kísérleteztek, hogy majd ők megjavítják, aztán mind (én is) e sokadik szétszedés után elmentünk a boltba és vettünk egy komplett csapot, relatíve kis pénzért és az lett a jó.
Az eladóját nézd meg, ha egy cigány tolja ki a tyúkólból, ne vedd meg. Mondjuk tőle mást se.

Abban igazat kell adnom Istvánnak, úgy ne indulj el megvenni, hogy bármi áron megveszed. Inkább várj, vagy tegyél egy kicsit hozzá, de ekecstuningosat semmiképpen ne vegyél.
Azt vedd figyelembe, hogy az olvasott dolgok sok évvel ez elött születtek. Alacsony arkategorias motor reven keves kapta meg a megfelelö kenyesztetest, vagy nem idöben. Ha megis karbantartottak, akkor is komoly degredaciot szenvednek el ezek a porlasztos motorok (is) a rossz hazai üzemanyag miatt.
Igy lehet elmeletben minden stimmel, csak…
Azert irom, mert nem szabad ugy elindulni vasarolni, hogy neked az minden aron kell, mert töleletes minden szempontbol, ha barmi ketseg van, akkor el kell tudni engedni.
2007-es gyártású a kiszemelt motor.
Délután megírom a tapasztalatokat róla.
Amiket olvastam erről a gyártmányról, az nagyon meggyőző. Pontosan ezt keresem egy motorban: megbízható, keveset fogyaszt, a teljesítménye is tökéletesen elég, es tetszik is.
Ha nem tudod mit kell megnezi egy öreg gs 500- on én nem azt vennek a helyedben, mert szoporoller lesz belöle.
Cirka 30 évig gyártották a GS500-at és testvéreit komolyabb belenyúlás nélkül. Te egy kimondottan fiatalt készülsz megnézni (ha F akkor idomos, 2004 utáni asszem), szerintem hagyatkozhatsz az alap dolgokra. Csörgés-zörgés, rozsda, füst, nyikorgás, olaj- vagy benzinszivárgás, hülyéskedő gázreakció, efféle ne legyen.
164 centivel nem fogsz szerintem teli talppal földig érni, de nem sok híja lesz, szerintem fogod tudni kezelni.