Mert ha nem kérdezek, nem kapok válszt, és nem lessz összehasonlítási alapom....
de Én nem a saját igazamat szerettem volna ezel bizonyítani, csupán érdekeltek a lehetőségek és az ahoz tartozó számok. Ennek csak az az oka, hogy nekem is van egy 1 kulcsos GSR-600 am, És pont aktuális volt a témakör. De számomra a leg kényelmesebb és leg olcsóbb megoldás a gyári pót kulcs rendelése, mert fel tudom taníta és van kedvezményem is és ráadásul a tököm tudja, hogy hol a forgalmija nem kell elő túrnom....
ugyanis az ECU-hoz tanítod a kiulcs chipjét....))) Direkt le telóztam, a kulcs királynál 18 papír az utám gy kulcs amivel működik a masina. A gyári kulcs 16 eft minusz kedvezmény, ha van......
plusssz 5 e ft a tanítás, amit vagy meg csi te magad, (adott esetben igen) vagy fizrtsz érte.
utána viszi a chip mentes 2500 ft-os másolt kulcs is.....
semmit nem kell alakítani v szerelni csak át kell cserélni az butított ecu-t
Próbáld meg ezt 3-ban, hogy mit csinál.
Amúgy bocs, de elég össze-visszaírsz....
"Motorfék után visszaengedve ránt " Ha visszaengedve -a gázt- akkor van motorfék, tehát motorfék után mit engedsz vissza?