Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

István!
Ász a plakát!

Minden tiszteletm!

czegle
Ez alapján úgy tűnik, hogy K6-os a GSX-em, mert 2007-ben csak kék-fehér színkód van, és az enyém pedig: YAY, de szép fekete!

GSX1400 Model & Colour - PAINT CODES

GSX1400 K2 in Blue & White (L99 scheme) - 0WJ Pearl Still White - 1LF Pearl Deep Blue
GSX1400 K2 in Silver - YM6 Galaxy Silver metallic.
GSX1400 K2 in Blue - YC2 Candy Grand Blue


GSX1400 K3 in Blue & White (L99 scheme) - 0WJ Pearl Still White - 1LF Pearl Deep Blue
GSX1400 K3 in Silver - YD8 Metallic Sonic Silver .
GSX1400 K3 in Blue - 1LF Pearl Deep Blue

GSX1400 K4 in Blue & White (LR5) - Glass Splash - Pearl Deep Blue No.2
GSX1400 K4 in Red & Black (CG9 scheme) - Pearl Helios Red - Solid Black
GSX1400 K4 in Black - YAY Pearl Nebular Black
GSX1400 K4 in Silver ? - YAU Metallic Barrel Grey

GSX1400 K5 in Blue & White (LR5 scheme) - Glass Splash - Pearl Deep Blue No.2
GSX1400 K5 in Red & Black (YJB scheme) - Pearl Crystal Red - YAY Pearl Nebular Black
GSX1400 K5 in Black - YAY Pearl Nebular Black

GSX1400 K6 in Blue & White (LR5 scheme) - Glass Splash White - Pearl Deep Blue No.2
GSX1400 K6 in Black - YAY Pearl Nebular Black

GSX1400 K7 in Blue & White (LR5 scheme) - Glass Splash White - Pearl Deep Blue No.2
Ja, füldugót meg mindenképpen használok hosszabb (-10-20 km) utakon, a szél miatt.
ízlések és pofonok. Én meg úgy vagyok vele, hogy a füldugó, meg a trolibusz fíling között elég tág a határ.
Én sem szeretem az ordenáré hangot, de ha már motor, legyen valami hangja.
Ami a csavarokat illeti, tény hogy nem mertem nagyon meghúzni, de bármikor kicserélhetem őket popszegecsekre, de még lehet, hogy módosul.
A veteranozas kezdeten kaptam azt a konyvet . Suranyi volt a szerzoje , egz koros kecskeszakallu ember, igen regen meg a teveben is lehet latni egy ket autos musorban. A kb 50 evvel ezelotti kor szinvonalanak megfeleloen minden benne volt a motorok mukodeserul rajzokkal illusztraciokkal, es mi tobb olyan erhetoen hogy barki megertse. Ez manapsag egy kincs...(ha hazaerek lehet lovok ra egy ket kepet)
Komoly lehet az a csavarkotes a lemezbe! Valoban akkor er valamit, ha legalabb 1D-t azaz a nevleges atmero hosszanak megfeleloen fog. kapja a hoterhelest, hideget meleget, rezgest. talan nem hullik darabokra...
nekem egy kicsit kinlondasnak tunik ez a furkalas.A szivem majd megszakadt amikor a Power Commander behangolasakor nem akart eleg melyre menni a lamda szoda , es ugy volt hogy ki kell furni a lamellat. Es bizony felsohajtottam mikor kiderult hogy ugz is jo ertekeket mutat, es jo erzes hogz meg mindig sertetlen. Jo erzes hogy nem kell fuldugot hasznalni a turakon, es nem verem fel a szomszedokat ha hazaerek keson. Es bizony kicsit boszant is mikor kedves motoros tarsak a a varosban kersztezodestol keresztezodesig koveritig a gaszt magugra haragitva minden foldonfutot, es mikr engem vet arra a szerencse ugyanabban az undorban reszeszulok, pedig a legrovidebb uton hagyom el a lakott telepuleseket....
(bocs hogz mar napok ota ekezetek nelkul irok, de itt kulhonban nincs hazai klaviatura kiosztas! )
Hát még ami nem látszik!
Azért így csináltam, mert így többé kevésbé visszaállítható a gyári állapot (sose tudni).
Meg azt hiszem, ma jöttem rá, hogy te hogyan is csináltad (tegnap nem volt teljesen világos).
A hat szegecslyukból tágítotál ki négyet 12-esre, meg a takarólemezen is és a maradék kettőbe ment a 6-os csavar.
A takarólemezt sajnálnám elqrni, de lehet, hogy csinálok savállóból egy hasonlót, és még variálok rajta.
Ok, várom!
Hát ezt a furkálást eléggé lájtosan oldottad meg!
Nekem kissé brutálisabbra sikeredett. Majd teszek fel képet róla.
gurulós szerelőszék, kompresszor, + 1 Bandit..tud élni valaki
Én is kifúrtam. 6 lyuk lett. Kicsit fura hangja lett, de legalább hangosabb.
Fúrtam bele menetet, és 6-os csavarokat tettem bele.
köszi :-)
most annak járok utána, hogy a régi rövid trombitát hogyan lehetne felbarkácsolni a nagy trombita helyére
vagy vegyek inkább bódis hurkatöltőt.

A jövő héten lesz a motorkiállítás, megnézem milyen kínálat lesz kipuból :-)
ott vannak a főuton, szekszárd felől balra szinte az első épület....

http://www.twinmotor.hu/
Találtam egy mobilszámot is. Próbáld meg ezt, hátha ez még aktuális: 20-9629446
Bocs, azt nem tudtam. Azt se, hogy máshol voltak régebben. Most a 6-oson van, mindjárt a várostáblánál.
köszi szépen az infót :-)
kiindulásnak jó volt, mert elköltöztek már.
Nem tudom mennyire aktuális, a neten találtam: Kakasd. 7122 Kakasd, Ifjúság u. 538. Nyitva H-Szo: 8-18 Tel: 74/431-269)
Helyileg Kakasd legészakibb végében van, Bp-ről a 6-oson érkezve a bal oldalon.
Biztos saválló. Azt sokkal szarabb fúrni, mint a sima lemezt, de a jó fúró elviszi. A kínai fekete szart sem ér. A magyar szürke, vagy az aranyszínű az király! Na majd meglássuk.
Mentem fúrni.
Szia!

Tudsz esetleg a kakasdi bontóhoz telszámot?
Ja, lemezestől mindenestől kifúrtam!
Aztán a lemezt 2 önmetsző csvarral rögzítettem a helyére.
Amúgy valami nagyon brutál anyagból van a belső rész! Piszikul eszi a fúrókat és nem 5 perces munka.
Nekem a 4 lyuk kb. 1,5 órámba került meg 4 fúrómba!
Ha GsxTuci is jön, akkor mehetnék vele együtt.
Lehet, hogy én is elmennék. Mondjuk ceglédi csatlakozással. Még addig meglátjuk.
Más.
Ha valaki egy kipuról szeretne kettőre alakítani, a kakasdi motorbontóban (ma néztem) van komplett két kipu (rövid trombiták) rendszer könyökkel, cakli-pakli 80 rugóért. Állítólag semmi baja, de nem tudom, hogy rámegy-e simán az egy kipus GSX-re. A bal hátsó lábtartó tartóját minimum cserélni kell, mert azon nincs felfogatóhely.
Csak gondoltam szólok, hátha valakit érdekel.
Szóval ha jól értem kifúrtad a 6 szegecset, kijött a hátsó karikalemez, és az utána lévő lemezbe fúrtál 4 furatot?
És a hátsó lemezt visszaraktad, vagy maradt úgy szabadon? Netán a hátsó lemezt is kifúrtad ugyanott, ahol az előtte lévőt, és úgy vissza 6 popszegeccsel?
Lehet, hogy én is megpróbálom.