Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok!

EZT NÉZZÉTEK!


http://www.youtube.com/watch?v...

czegle
Szép ez a plakát. De ugye nem nyomtátok vele tele Tokajt. Nem lennék teljesen boldog, ha Black Dragon-ék elrontanák a bulinkat. Kicsit óvatosan a "motoros találkozó" címszóval.
Már csak két hét!
...maskep elem ki az exibicionista hajlamaimat...
...nem nagyon tartom alkamasnak a motort magat sem a lassu menetben a tomegben ,mar alapjaraton elso fokazatban is tul gyorsan megy ezekhez a tokeletken araszolgatasokhoz kepest. ha kenyszerbol kene ekkora forgalomban a tomeg kozepen vanszaragni, mint altalaban a pesti dugoban, felszinre kene hoznom a szado/mazos hajlamaimat. Inkabb marad a celnelkuli tekerges a forgalommentes utakon, ahol a tarsakon kivul csak sajat magamra vagyok veszelyes...
Mostanban nagyra ertekelem ha sikerul olyan utvonalat talalni ahol nem talalkozunk ut kozben szinte senkivel...Azt gondolomon ez nem beteges, csak egy mas fajta megkozelitese a dolgoknak...
Gyere el egyszer, aztán vagy bejön vagy nem.
Ki akar itt eltantoritani?! Osztom a tippeket!
Szerintem sikerult megdontened, senkitol nem hallottam ekkora etvagyat! Durrogtatas! Remek dolog! meg jobb lenne egy szalamira vagott dobbol! Az is eleg csopperes! Jol menne az eloretolt labtartokhoz ...
Nem voltam meg olyan csodalatos Citadella "megmozdulason"...mirol szol ez tulajdonkeppen? Probalom felidezni regi semmire nem valo motoros "felvonulasokat" a nehany profitorientalt talalkozon, mikor mint a birkakat kozrefogva vezetnek a rendorok, kozben mindenki vizet (no meg olajat!) forral a blokkjaban a 30 -as temponal tiltason perditve a fotengelyt...masok meg nyelen huznak el a surranosavon mindenki testi epsegere "tekintettel"! megint masok nyitott dobjukat hasznaljak fel hogy "maguk melle allitsak" a megbotrankozott lakossagok...,es biztositsak a varos tiszta levegoet..., es barati beszelgetesek hangulatat... Ez is hasonlo "ertekekkel" bir?
Nyugi, úgysem tudtok eltántorítani.

Ma benyakalta a 9 lityit , pontosabban 19-et 210 km-ren. Mondjuk ebben volt sok bp-i araszolás, Citadella-felvonulás, durrogtatás, egy kis 200+.
...vannak azok a jo kis honalj szaritos kormanyok amik minimum 1 meter magasak.... nem kene annal alabb adni es egy sima labtartoval beerni...
..kormany vegere borrojtokat,opcionalis magyarzaszlot tartoval , szigoruan a fel meter magas hatsoules hattamla moge!
Van sajatkeszitesu bor villataskam , es nyeregtaskam is ami jol passzol a eloretolt labtartokhoz....
Szevasz Csecse!

Az én Feleségem is jön. (természetesen ott a helye )
Ilyen buliba eszembe sem jut nem elvinni.

Imre
Szevasztok!

Voltam Tokajban megnézni a kempinget, de nem tudtam bejutni.

van mindenkinek szállása?

jelezzétek, ha nincs!


czegle
Szeva Csecse! Hozd el mindenképpen,többen is hozzuk az Anyucit .
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni azokat akik jönnek Tokajba, hogy van aki hozza a társát is! Gondolok itt oldalborda, feleség, barátnő vagy más néven hívott szebbik nem képviselői közül!
Csak azért kérdezem, mert az én Brumicicám csak akkor jön ha lesz még képviselője a másik nemnek is! Szóval várom a buzdító válaszokat, hogy nem csak Ő lesz ott egyedül Nő!
Nincs mit, sok érdemi info nem volt benne. Szerintem az érintett "rugo" nickkel oldatalált a bandit.hu-ra.
Biztos zír lesz 160-nal talppal tolni a szelet. Lowrider rulez
Olyan magasan a bukócsövön? Biztos nem fog leérni. De ha mégis, akkor minden kanyar előtt behajtom.
Csopper nem kell.
Vehetnél rá valami fasza kormányt is.
Olyan jó csoppereset... :)
Neked csoppert kellett volna venni...
Le fog érni a kanyarokban...
Szeretnék egy pár plusz lábtartót felszerelni a bukócsőre, de nem tudom milyet lenne érdemes.
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatan?
A Louisban van 3 típus ami szóba jöhet (1-es, 4-es és 6-os kép)
Az áruk eléggé különbözik (nem tudom mi indokolja).
A hosszuk is különbözik, (1: 102 mm; 4: 130 mm; 6: 113 mm), de nem tudom, hogy honnan számítják a hosszt, a teljes hossz, vagy csak a lábrész?

Mintha a szarvasi gurigán láttam volna valakinek a mociján valamelyiket (talán a 4-est), de nem emléxem biztosan.
Koszonom Zoldi!
Ha hazaerek kedden csak akkor tudok ra reagalni,kulhonban nem erem az emailjeimet...
Koszonom meg egyszer a faradozasod...
Udv.
Istvan
2003-ban MO-n az Áfa törvény módosítása miatt adták el a legtöbb motort, miszerint később nem lehetett visszaigényelni a motor után az Áfa-t.
Csak ennyi a magyarázat a motoreladásra, semmi más. :-)
Nem, szerintem laposabb. Itt néha nem tudok belépni, amott küldtem privátot.
K.István: Mail ment.
Ki kéne próbálni. Nem ugyanolyan, mint Tuci kormánya?
Ezzel a furcsa ténnyel kapcsolatban hallottam egy tézist, mi szerint komolyabb autógyártó japán cégek is elismerték , hogy nem tudták, tudják tartani a megemlekedett darabszámok miatt a minőséget. Ha visszaforgatjuk az idő kerekét, Magyarországon tudtommal ebben az évben (2003) adták el a legtöbb motort, de lehet hogy világviszonylatban is jó évet zártak a kereskedők. Erre vannak itt kiválló "számháboruzók"akik tudják hogy mikor ki vezette az eladási statisztikákat.
Ha mellérakjuk azt hogy egy jó fogaskerék kéregedzésének egyik meghatározó eleme a kemencében töltött idő ami alatt a megfelelő mennyiségű szén tud bediffundálni a felső pár tizednyi kéregbe. Az pedig aztán meghatározza a fogaskerék Rokwell keménységét ,kopásállóságát.
Nem is olyan nehéz szart gyártani, csak egy kicsit el kell kapkodni !
Nekem ez egy kicsit hihetetlen, hogy 2002 decemberben még jót gyártanak, de utána egy éven kesresztül rosszat...
Ha megvolt a gyártósor a váltóhoz, miért baltáznák el? Vagy ha mondjuk tényleg költséghatékonysági szempontból szarabbat kezdtek gyártani, miért csak egy éven keresztül?
?