Suzuki GSX-R 1000

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem inkább kerülendő.
Akkor ha teló plusz műszerfal csere volt, valószínűleg utolért valamit. Így megnézendő a váz, idomok, hűtő, stb.
Arany színű első telónak kellene lenni benne kék csak a fehérben volt.
Igen,vannak homályos dolgok,pl. az első teló is,de ránézésre jónak tűnik a motor, ár-érték arányban
6000km után a teleszkópot már fel kellett újítani. Zűrös a motor szerintem.
Szia,
A gomba és műszerfal nem igazán szokott elromlani, tehát valószínű a blokkban valami nem jó.
Rá kell rakni egy órás olajnyomás mérőt a jobb oldalon és megnézni. Hogyha ott nem stimmel, akkor baj van. Olajpumpa, nyomás szelep, hajtókaros is lehet stb...
Hello! K1-en olajnyomás visszajelző beinditás után is világít. De kb. 4-5x újraindítás után elalszik. Mi lehet a gond?
Hirdetik már egy ideje. Kíváncsi lennék, hogy miért cseréltek rajta műszerfalat.
Sziasztok,erről a motorról van bárkinek infója,esetleg előélet?Válaszokat előre is köszönöm.https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000_abs_1_ev_garanciaval_auto-motor_beszamitas-16811400
Szia! Ugyanaz van benn.
Sziasztok!Erről az olajról halott valaki?Jo lehet busába?Jobb mint a Motul 7100.Köszönöm szépen
Sziasztok!!!
Suzuki gsxr 1000 k5 höz keresek első teleszkópot párban vagy csak alsó csúszópárt!! Köszönöm a segítségeteket!!
Elkelt
Sziasztok. Eladó első lámpa.
Ár: 50.000Ft
Helyileg Bp-Hatvan
Sziasztok! Elado k5-k6 1000 es motort keresek. Ha valakinel lenne esetleg szep es jo allapotu az keressen
Majd ha szimmeringezni kell ki lesz.De még nem tudom honnan lesz hozzá becsúszószár.
cseréld ki
Fél éve van meg. Nem folyat nem kotyog.Ez a bevonat iszonyat vékony nem akad el a körmöd benne
Hello. Szerintem gond annyi lehet, hogy folyni kezd a telo, illetve a szimeringet tönkreteszi. Azon csodálkozom, hogy még nem folyik. Én mindenképp megpróbálnám javíttatni vagy cserélni a telókat.Nem kotyognak a külső házban?
Helló. K3-K4 1000 tulajok. Le tudná nekem valaki mérni a Gyári kutyacsont hosszát? Pl. Furattól furatig. Köszi szépen előre is. Megköszönném.
Hali! Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Így vettem a motort. Okozhat ez valami problémát? Nem láttam még ilyet más k5 - ön. Mindkét oldalon meg van kopva a bevonat.
Csipázom a japcsikat, de ez egy hadibarom volt aki így oldotta meg Akárhogy melegítettem, esztergába lett befogva, ez a tetves acéldarab csak tekeredett, hajlott, de akkor sem indult meg. Fix, mint az IFA-plató. Így minden fékbetét cserekor szét kell húznom a nyerget, de annyi belefér, mert egyébként tuti a termék