Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha leírod ide mik a hibakódok, kitaláljuk. A farok idom oldalában a bal oldalon találod a csatit, gumidugóval lezárva.
Persze, sosem jelent jót, ha hibakódozik. 😀
Szia RC51

Elvileg ha a 2 pontot összekötöm, rövidre zárom, akkor gyújtásra 1-2-3...db C-s hibakódot kiír a hőfok helyén amit táblázatból visszanézve okosabb leszek? :) Úgy tudtam, hogy K1-K2 1000-nél ez a módszer nem működik, csak szoftveresen lehet kiolvasni és a Yamahák specifikuma a drótozás.

Köszönöm a segítséget! :)
Szia bigoneoszi

Nincs, Mastek rendszer van rajta... Letudnád írni pontosan, hogy hol és mit és mivel... kötök össze? Nem mindig csinálja de ennek ellenére jó lenne a a végére járni a dolognak mert engem zavar, hogy időnként világít!

Előre is köszi!
Hi,
Sajnos így nehéz meghatározni. Állandóra kell kötni a hibakód kiolvasó csatit, aztán amikor bedobja a hibát, meg lehet nézni.
Gyári exup fent van? Az sokszor szokott hibakódot generálni.
Sziasztok

K2 1000, Szeged-Mezőberény távolságon Vásárhelynél felvillant az Fi lámpa (felváltva ki is írta a hőfokkal), de olaj, víz... van benne, teljesen jól ment problémát menet közben nem tapasztaltam. (nem áll le, elsőre indul, rendellenes hang nem volt...) Visszafele nem csinálta! Régebben is tapasztaltam már, de nem tudtam mihez kötni mert hol volt, hol nem... Valami ötlete valakinek? C hibakódot nem ír ki. Hogy tudom kiolvasni? Merre érdemes keresni?

A segítséget előre is köszönöm!
Üdv!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy 2015-ös GSX-R 1000 és a jelenség az, hogy ha intenzíven nyomom a hátsó fékpedált akkor a pedál beesik és blokkol a kerék, azaz az ABS nem dolgozik. A nyomás elején még érzem, hogy elindul az AB, de ha tovább nyomom akkor beesik a pedál és a kerék blokkol. Majd 1-2 mp után kienged és forog tovább. ABS hibakódra kifut, de egy gyújtás újraindítás után a hiba visszajelző lámpa elalszik. Fékfolyadék most cserélve lett.

Köszönöm a segítséget.
Köszönöm mindenkinek!!!
👍️
Szia,
Normál állapotban nyitott az áramkör.
Amikor behúzod a kart akkor zárja a kört a kapcsoló. 🙂
Behuzott kar eseten zarnak az erintkezok, elengedett karnal a kar nyomja a kapcsolon a tusket, akkor bontanak az erintkezok.
Hellósztok, sziasztok!!! Egy K5 GSX-R1000-el kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Egy jó barátom motorjára tennénk egy utángyártott kuplungkart (komplett, nem csak a kar, hanem az egész szerkezet), a rajta lévő kapcsoló bekötése érdekelne, normál állapotban(kiengedett kuplungnál) nyitott vagy zárt állásban van-e a kapcsoló? Sajnos a motor tőlem vagy 40 kilométerre van jelenleg, így nem tudom megmérni, a srácnak meg az elektronika a gyengéje... Köszönöm a segítséget!
Köszi, nézem is
Sajnos nem. Az amúgy is 30 ezerbe kerül. Nézd meg a gyártó oldalát. 1-2 nap alatt postázza.

https://szabalyzo.hu/
Azt a leírásban nem írja, hogy IC vezérlésű-e. De szerintem az összes MOSFET-es ilyen.
Ez a solvartos nagyon jó. Az a fajta kell belőle aminél IC vezérli a mosfetet.
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata ezzel a fesz.szabályzóval? A probléma az hogy nekem a héten kellene, szóval elég szűkös az idő. 🤗 Az enyém sajna szaraxik. https://racebikeparts.eu/terme...
Szia,
Persze, segítek.
Írj privátban mit szeretnél. :)
Tudom, én is használom a Packetát. De sajnos az se megoldható a részéről.
Használjatok Packeta csomagküldést, az szállít Szlovákiába...
Üdv, tudna valaki segíteni nekem?
Az a problémám, hogy szeretnék rendelni a jófogásról.
De mivel szlovákiai vagyok kissé nehézkes az eladóval.
Esetleg valaki aki megrendelné nekem az alkatrészt és elpostázná utána nekem postán maradó csomagként?
Természetesen állom az összes költséget
Köszi szépen a választ.
Megyek akkor keresni egy Kawasaki beszállítót az alkatrész miatt. Szép napot.
Szia,
Igen, pontosan így ahogy a rajzon megcsináltad. 😉
Így gondoltad Oszi?
Ha a két tanyérrugót kivetted nem "ragad" a dörzs lamella a kosár falára?